![]() |
grom
*** kan ook nix waarom kan ik daar niet tegen? Ik zit toch niet fout dat anderen nou niet kunnen zeggen wat ze bedoelen opeens chagerijnig worden helpt echt niet wou dat ik het kon vertellen en dat ze niet boos werd ****zooi moet ook alles maar raden ik weet het wel maar dan nog gewoon vragen kan ook Pfffff... Toch blij dat ik ook nog 'normale' mensen ken... |
gezellige avond
laat naar bed barbecue mijn twee lieve oppaskindjes en hun gezellige ouders er bestaan gelukkig nog normale mensen twee cd's gehad vanmiddag misschien naar strand morgen naar mn tante mn vakantie wordt steeds leuker nog drie weken |
rothaar
speldje *frunnik* moe lui geeuw roken ´spring´ op de radio bikini zonnecreme telefoon beste vriendin gaat niet mee zwemmen! baal bel naar andere vriendin geen zin baalt trekt bikini uit drukt peuk uit baalt |
:)
Leuk in Dordt gein moeten ze vaker doen Tsk tsk dvd vergeten terug te doen wat heb ik toch een lieve pappie hmmmm koekjes dat wordt vanavond weer weinig warm eten :o boeiend... weer een goede daad gedaan ach ja, help de armen he ;) niet meer miepen nou doe ik al genoeg Pff, wat kan een stemming toch snel omslaan :) |
heel moe
maar dan ook heel moe G********* K*Tvlieg!!!! GRRRR :mad: donder op man en kom jij es on zwemmen onder de muggenbulten stuk of 8 :( jeuken jeuken jeuken aahh *zucht* met manon kletsen dorst *iets te drinken pakt* :) nog een keer *zucht* |
huilen
raar buikpijn verward morgen :) vannacht weer lekker slapen |
Citaat:
Ik ga nu heel snel typen, weet niet hoe lang je online kan blijven? Take care (l) |
Citaat:
(K) |
Moe
hele dag weg geweest mn vingers doen raar *wel meer doet raar* hm.. ik zelf ook :confused: snapput allemaal niet meer moet ik me er wat van aantrekken? |
Moe
Kapot weer niet slapen bang nachtmerries hmpfl stomme sukkel ik heb echt nergens meer zin in pfff shitzoooi :'( kwil am fout |
morgen logeren bij mn tante tot woensdag
heel veel zin in wordt vast gezellig alvast aan mn profielwerkstuk werken en natuurkunde bijspijkeren vandaag naar veerse meer geweest jammergenoeg niet gezwommen weer snipverkouden 'Heaven' van Bryan Adams is zooooooooo'n mooi liedjes en die heb ik nu lekker op cd dus ik kan het altijd luisteren tis lekker wat afgekoeld gisteren een hele gezellige barbecue gehad met vrienden zometeen slapen |
Sinds vanochtend alleen thuis: ouders 2 weekjes op vakantie
Nou ja, alleen thuis... Hij komt vannacht aan op Schiphol :) Vandaag werken Hopen dat t net zo is als gister Dat viel mee Ik haat die bacterie in het water wel... Heb er na 1 dag al uitslag van... En nog ontzettend veel dagen te gaan Naja |
hij kwam zo maar
hij zou weggaan 3 dagen maar hij blijft gelukkig toch thuis:) vanaaf lekker uit zin in! niet moe gelukkig stom weer stukje rijden :D hihi laat slapen vroeg wakker slecht geslapen wind stomme muziek zie ik je vandaag nog? je zou me wegbrengen he? hoop t lijkt me wel gaaf namelijk Daan mee? leuk als dat gebeurt hihi m'n kleine zussie :) |
jarig!!
|
Citaat:
Auto lang moe zeer blij |
druk
geen tijd moe blij vrolijk gezellig zwemmen werken familie vakantie snel vakantie sneller relax fijn hij confused kijken wel Turkije beste vriendin vriendinnen kaartjes smsjes msn leuk |
toch gezwommen
moe verbrand au weekendje weg kan k niet :( klote zooi wil wel mee afvallen 24 uur denken aan eten gek stom kut 'klotezooi :( |
wrom nou?
zo stom van mezelf :S kmis umh pfff ik wou dat er nu iemand naast me zat arm om me heen jelrik bed huilen 8 februari kmis umh *zucht* |
Vallen
Voelen Niet Verhaal Kleuren Leeg Geen woorden Daniel Liefde Beelden Storten Storm Winter Droom Hana Missen Gisteren Niet dansen Niet oplossen Niet...mogen Walgelijk Aanstelster Zelfhaat Make up Masker Illusies Niet meer Niet meer Niet meer. |
Afwachtend
Zenuwachtig Meeleven Eenzaam Missen Leeg Onzeker Benieuwd |
moe
wel wakker nu varen lotr ;) hihihihihi *gaaaap* ga dan naar je bed, muts af reageer op zelf |
kut
sukkel hmpfl! *zucht* ik wil dit helemaal niet hou nou op NEE ik zeg toch NEE hou dan ook op! :( onzeker angst blegh! *zucht* ......!!! zeg dan plies wat! help me! :'( |
Moe Gerustgesteld Denken Organiseren Mijn muis is kapot, en dat forumt Mijn toetsenbord hapert, maar daar kan ik mee leven. |
stoned
vrolijk niet moe relaxt (y) |
moe
stappen niet wegbrengen op de fiets oke A t zal allemaal wel weer 10x sorry okej maakt niet uit... terug donker dronken jongen valt in de bosjes Suus melig :D ''gaat t?'' ''ja hoor, fiets maar door'' :D :D :D slingeren msn laat op bed daan niet mee maar t was wel gezellie Chau weer vervelend boos geworden! :mad: vanmiddag komt A hier :) zo werken dokter? oej! |
moe
*goh* grrrrrr stom liedje zeg jemig opgeruimd lekker wakker hoor |
Hmmm.
Fijn R. Onderbroek Stad. Koffie Amarga. Beschuit. Lief Bridget jones:) Hagelslag Luckies! Roken. brief. sex(y) |
lui
moe cadeau emmet moeilijk joh ;) ben ook heeel crea vandaag :P *steekt tong uit naar mies* warrum! moet morgen nog vroeg me nest uit ook. tssssss ;) strippenkaart! (!) (!) (!) (!) |
Morgen
School Help Sleur Diepte Leegte Niks Nieuw Verandering Esther Zij Ik Niet meer Waarom Pijn Niet wij Vriendschap Nep Ik dacht... Maar.. Niets Is Ooit Meer Hetzelfde Ik Wil Niet Meer Vallen. Waarom. Waarom. Waarom. Waarom. Waarom. Waarom. Hou op. |
Waarom
Doe Je Dit Nou warm tv rommel |
moe
waarvan? verdrietig waarom? zin stomkind |
:( En nou GVD wil ik het niet meer!
|
Citaat:
|
Op bepaalde gebieden ben ik het gelukkigste meisje van de hele wereld...
Wat ontzettend fijn dat hij weer thuis is... Heb 'm echt gemist, dat merkte ik echt goed de eerste minuten dat ik 'm weer zag. Gelukkig heb ik 'm gister de hele dag gezien :) Rest van de vakantie zal ook wel goedkomen. Moet wel verstandig doen, dat is af en toe moeilijk. Hard zijn voor jezelf, kom op |
Slapen
6 uur pas Klote Moe V. ik moet niks meer van je hebben Schuldig Haat Dom wijf B.?? Ja Nee Twijfel Durf niet Stom kind :( |
Citaat:
sorry, ik kan steeds niet op msn komen :S dan valtie steeds uit. gaat het allemaal wel? k vind het zó damn dat ik niet ff bij je in de buurt woon ofzo :S en, ga nou gewoon naar haar toe... vorige keer ging het toch ook goed, ja toch?! :) liefs, wendy |
water
hoofdpijn ok ik heb het verpest maar ik heb toch gelijk?! :( ik wil dr niet kwijtraken zulke goeie vrienden verpest in 2 weken ofzo hopelijk draait ze bij ziet ze het in tsja... |
B.geweest
wist niet wat k moest zeggen bezoek, ze wist niet wat ze moest doen. ik weet niet wat zij kan doen. ze kan niks doen kan het haar niet gewoon vertellen geen tijd druk k weg mailtjes lezen deze week niet problemen op die klote school volgende week dan ben k dr niet :( ik houd dit niet meer vol weet niet wat ik wil B. zal me nu zeker een dom wijf vinden bezorgd is er dan niemand die wil/kan luisteren nog 1 jaartje dat is veel te lang!!!! waarom praat iedereen alsof een jaar niks is. voor mij is het echt veel wie kan mij helpen? niemand "als dr iets is dan hoor k het wel" ja, hoor dan bel k je helemaal plat doe maar niet lastig kind :( *jankt* stomme aansteller |
Iris terug
leuk mooi bruin niet zwemmen geeft niet stad in eten aangebrand A bleef tot half 10 msn slapen werken dokter MA pil :o stiekem alles de laatste tijd :( sorry liegen aahhh hate me moe warm!!!! kapper eten zwemmen moe dorst Gouden Pijl zo weg ff w88... K hou van je, A weetje wel he? |
Ze nam een kijkje in een nieuwe wereld.
|
moe
kapper brandweermanrood ;) boeken fietsenmaker verveel boeken halen dinsdag verveel verveel moet ik nou rest van de week doen? *hmmm* kloteweer schattig jochie!!! *is vertroeteld ;) * gister was leuk film was koewl stomme mama |
*lot, ben je dr nog?*
ramen gelapt komen net de glazenwassers langs:mad: warm btje ruzie gehad op msn komt wel weer goed niets aan de hand. help, glazenwasser voor mn raam! *vlucht naar beneden* |
moe
buikpijn weinig zin mooi geworden gezeik laat maar slapen wel zin in straks boeken onbegrip? dan verban je je ex uit je leven, maar nu kan ik hem niet meer verbannen :( |
kort
2 kaarsjes vet mooi! stad werk ahaha niks aan ach wel leuk zwemmen nee Tamara ziek :( stad in moe slapen Inside My Head mooi nummer gevoel mijn gevoel kut epileren auw! (n) eten A? saai morgen en vrijdag nog dan weg maandag al weer boeken ophalen deze vakantie is echt veel te snel gegaan! |
JELRIK!
antwoord nu plies ik moet huilen tgaat fout :s goed fout kwillut niet antwoord nou :(:( en jou wil ik dus niet! ik wil jelrik nu waarom?! *zucht* |
Citaat:
|
Eva
FA *pats* Mwhahaha raak! (y) leedvermaak :rolleyes: |
- leuke logeerpartij
- lieve tantes - veel natuurkunde - profielwerkstuk - pruik - lasagna - ongezond eten allemaal - bleghhhhhhh - weer terug thuis - maar ik wil helemaal niet meer terug naar huis - pleegkind - ik wil weer terug naar mn tante - niet lang genoeg - ik mis ze nu al en ze zijn nog geen uur weg |
Beetje moe
Onverstandig gedaan Maar wel fijn *zucht* Complicated Alles Ik hou van 'm En ook nog eens geen zin om te werken |
moe
vroeg uit bed gaap tv stad tas kopen tshirt school :( ring jeroen Den Helder Zeebrugge huh tranen (van vermoeidheid hoor :)) vrij gelukkig genieten topics :s erg veel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |