![]() |
Citaat:
|
schattig..
|
Citaat:
brrrr |
Vooral die met de mobiele telefoon :)
|
ik hang tussen gothic en skater in. daarom wil ik even iets kwijt
Las gotic ben je tenminste niet zon ongelovelijk lelijke hoer als dat je een breezer bent je ziet er dan gelijk al weer als zon heer erg kut dom icht uit dat nu jou neemt en over 5 minuten wel weer een andere domme zak pakt. die kledeing die dan bij de jongens schijnt te horen doet me meer denken aan een uit de kluiten gewassen lelijk kut wijf dan een man. ik ben geen HOMO (niets personelijks tegen deze mensen ik ken er een paar en die zijn best okey maar ze moetn zich wel wat beter kleden)zeggen ze maar 3/4 kleed zich naar mijn smaak wel zo. Ik zeg niet dat alle gothic's zo super zij sommige zoals Manson en die gasten van KISS hebben het naar mijn mening zeer erg lichtelijk overdreven. Maar als je zulke breezers heb ik een ongelovelijke helkel aan die breezer wijven en altijd als ik er een zie ( en dat zijn er veel in deze maatschappij) krijg ik de neiging om die schaarse lapje die ze nog hebben nog aan hebben direkt van hun lijf te trekken in de fik te steken en de €100,00 te geven om wat fatoenelijke kleren te kopen bij de dichts bij zijnde dump. Bij 'jongens' heb ik die neiging niet omdat ik zelf een man ben en het mij eigenlijk niets intereseerd als ze met hun afschuwelijke kleding meisjes afstotn maar dat moeten zij zelf weten. Offtopic: weet iemand nog een goeie zaak voor 2ehand LANGE zwarte jassen die zeg maar tot ongeveer de grond komen bij een man van 1.88? |
je schrijft irri
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus?
|
Citaat:
En toen dronk ik heerlijk je bloed, net zoals in die film... The Hunger.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ff offtopic: van dit soort goth's moet ik kotsen:
http://www.cu2.nl/COF-666-SATAN toch verbaas ik me er steeds over dat er zulke zinloze mensen bestaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Telluriet, leuke site hoor, maar hoe kom je erbij dat zij goth is? |
Op cu2 heb je zoveel van zulke profielen, maar ik zie bijna nooit van zulk soort mensjes wandelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit topic is rijp geworden voor een slot
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent pas echt trui als je op een nepgothic kotst en het vervolgens oplikt.
ik verwijder me nu maar weer stilletjes uit deze thread, want ik voel me echt heel erg on-gothic door dat stel truie figuren hier. http://www.smilies.nl/groot/sad.gif |
Gothics willen aandacht, en geneukt worden. Klaar :rolleyes:
|
En Love Metal is geen Metal :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is meer "Zijn ze dan toch LEVEND?!" |
Eigenlijk moet je gewoon al die stinkcybers de grond in stampen.
Dan hebben alle (new-)wavers eindelijk weer een beetje ruimte zonder die stinkies. Het is ook al heel lang tijd dat er eens een nieuw album van the Sisters Of Mercy uitkomt.. |
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- elfje16 schreef op 30-07-2003 @ 21:08: en inderdaad, elke gothic is uniek, geen enkele zal een andere nadoen al lijkt dat voor anderen wel zo. gothic is gewoon op hun eigen manier knap zijn. -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
Ik ben het echt 100% met je eens!!! Ik hou er niet van om in hokjes te denken, maar anderen plaatsen mij vaak in het 'Gothic-hokje' . Vroeger vond ik dat nooit zo erg, maar ik vind dat er (naar mijn idee) veel te veel haat en nijd is in de Gothic-scene! En dat vind ik echt jammer, als je over straat loopt, voel je soms gewoon de concurrentie. Ik wil gewoon zijn wie ik ben, en dragen waar ik van hou, en als ik daardoor geen Gothic zou zijn, hehe, JAMMER DAN! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is dat |
Citaat:
dat versta ik eronder |
Citaat:
|
Citaat:
heb je ruimte zat. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk omdat een rapper zich niet helemaal zwart kleed en een gothic wel
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Joh, echt waar? :rolleyes: Lieverd, ik vroeg alleen wat er mis mee was, niks toch? :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
je moet wel lezen, heur fluitje poeptrala dus stop die rolleyes maar in je poepgaatje (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |