![]() |
yep :(
|
Veel plezier met je versnapering ;)
|
hehe dat was gelukt :D
|
stoned...
|
Ook stoned, en luister naar Purple Haze van Jimi Hendrix :D
|
die dingen van red band (frisse flesjes ofzo) zijn echt wel goed weg te krijgen.
en ik ga nu muziek op zetten. |
dat moest ik zijn ^. blijkbaar stond loempia-addict hier nog ingelogd..
|
the eels - hospital food (8).
|
ik ga gewoon op mijn bed zitten.
commander venus - we'll always have paris. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kleiner kan niet...denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb maar 9 nummers in mijn playlist staan :eek: !
|
:eek: dat is 1 te weinig
|
Ik heb 1513 liedje in mijn playlist staan :eek:
En ik heb een pijp gevuld met heerlijke big tops voor me liggen/staan. :D |
Citaat:
|
:p
|
*mauwt*
|
*braaf katje*
|
*rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrronkt*
|
*gaat slapen*
weltrusten :p |
truste
|
*rent toch maar niet naakt met mijter op kop over straat*
*doet ipdaarvan nog maar es rare kleine dansjes* |
*ziet nog steeds geen foto's*
|
van de dansjes?
|
zolang de mijter er op staat :p
hm en voor zover het vroeg naar bed gaan :\ |
Citaat:
maar als we nu helemaal tegelijk op de tel van 3 gaan? dan zijn we niet meer afgeleid :D |
3 is teveel
|
Citaat:
dan ga ik toch echt maar... we vervolgen de conversatie wel een ander keertje :) |
*is-alweer-stoned-achter-de-pc-zijnde*
|
meld zich hier. :)
|
:D *stoned zijn gevoel is wat minder geworden*
*besluit nog maar een pijpje te roken* |
ik heb nog een jointje met wat poederwiet(verkruimeld heel fijn)
maar die rook ik voor t slapen op denk ik. :) |
en zo is het voorspeld
|
Citaat:
|
gehheheh ik ben in een irritante slap gelul bui zeg maar, en zo is het maar net en dat zeg ik en zo is het voorspeld
ben je zwanger trouwens? wheheh |
Citaat:
|
nix heb je dat nooit gehad per email? de hoe ben je fucking irritant lijst met allemaal van die kutvragen die je aan mensen moiet stellen en hoe je moet antwoorden en dat zeg ik en zo is het voorspeld is echt wel irritant....
ben btw ooik wel beetje wazug hur heheheheh |
"Nee, dan gaat mijn jeus neuken" :D:D:D
ik heb lowlands boodschappen gedaan 3 blikken tomatensoep 36 bolletjes 1 blik bonen 1 blik doperwten&wortel 1 hagelslag melk 1 hagelslag puur 1 suikerwafels 1 stroopwafels 1 cassavechips 24 blikken bier honderd toetjes en zo :D lalala pingpongtafels zijn leuk en ik heb een handstand gedaan. en een fotostrip gemaakt van vieze boterhammen. en er filmde een man in de speeltuin, en hij ging in de bosjes poepen. en de decaan heeft een affaire met de natuurkundelerares :eek: |
doperwten en wortelen :eek:
Mijn nieuwe klas is niet leuk (n) |
vet shit bobby....mwha ik ga jullie echt wel zine op lowlands....hou me ogen wijd open :p en ik ga lachuh en ik mot nog meer boodschapjes doen, maar mun geld wil het niet toelaten....helaas en fotorolletjes ben je vergeten meisje...
|
Citaat:
|
Citaat:
1 tuup met een jamaica vest dus misschien is dat wat :D |
Citaat:
paar kilo spareribs een doos frikandellen 12 hamburgers 6 afbakbroodjes tube mayo 2 kilo appels 3 liter wodka 2 liter rooie wijn 6 flessen schuimwijn 1 flesje wodka grapefruit (om uit te testen) 4 flessen frisdrank (die ook ok zijn om te mixen) 1 pak fruitsap 1 fles apfelcorn 2 zakken chips 8 snickers 2 flessen canei en te bedenken dat alleen de drank opgaat en dat er nog supplementen zijn van mensen die een paar 100 breezers de man meenemen en flessen wijn aangeboden krijgen (we hebben op een gegevn moment een zakje van 3 gram gekregen het gebruik van een koelkast en bier (hadden we veewagen vol maar altijd te weinig) maar Johan is dat KWIJTGERAAKT :eek: ben nog kwaad op em daarvoor :mad: ) |
Citaat:
|
hehe dit topic is lachwekkend :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |