![]() |
Citaat:
Maar in Lord of the Rings speelt ze een stuk beter. Maar dat komt natuurlijk omdat de rol van grottrol haar op het lijf geschreven is. Ze hebben alleen een ketting nodig, grime is bij haar niet nodig voor zo'n rol. En ze hoeft alleen maar te brullen, dus die irritante stem van haar is ook niet te horen...... |
Citaat:
|
Citaat:
Nou nou, wat een tempo. |
Citaat:
Nou, dan heeft hij in ieder geval iets bereikt met 23 uur en 45 minuten nadenken |
Citaat:
|
Citaat:
waar maak je je druk om. Alsof JP er nog geweldig uitziet. Ik vind hem ook niet bepaald iemand waar je graag tegenaan kijkt. |
Citaat:
;) |
Citaat:
ik was zo fel in mijn reactie dat ik het niet goed gelezen heb. Maar ik meende het wel :) |
Citaat:
maar JP (z'n gebit!!) is idd ook niet geweldig. :D maar zolang ie goed speelt vind ik het best (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
en ik erger me rot aan duuk. zeker nu hij constant lizet op vanalles zit recht te wijzen. waar bemoeit hij zich mee?! |
Citaat:
Mijn favoriete personages zijn: Bram, Kira en Joost |
Citaat:
(offtopic) Ok mensen, even een mededeling. Als je wil dat Sweet Revenge op je posts reageert, moet je iemand beledigen. Anders vindt hij het de moeite niet. Als je niemand weet om te beledigen, de beledig je hem maar of zo, heeft hij ook wat aandacht..... (ontopic) |
Citaat:
ten tweede: wat probeer je nou te bereiken door mensen te beledigen vanwege hun uiterlijk? ten derde: Sweet Revenge is geen hij, maar een zij |
Citaat:
en ik heb niet echt de behoefte aan pm's van hem |
Citaat:
Maar goed, dit heeft totaal niets meer met ONM te maken, dus zullen we er over ophouden? Anders sluit de forumbaas dadelijk dit topic af en dat zou zonde zijn. Als je er behoefde aan hebt wil ik nog wel even de degens met je kruisen op het onzinforum....? |
Citaat:
ontopic: het word een beetje saai in onm. Er gebeuren niet echt interessante dingen meer. En dat gezeik met Carlo en Kim mag ook wel eens ophouden. |
Citaat:
en dat van kyra en daan vind ik ook saai, evenals het gebeuren rondom floor en d'r tienermoederideetjes. |
ik vind dat van floor en dr tienermoederideetjes wel ok... het is net zoals in reallife... maar ehm.. is het jullie ook opgevallen dat Floor vorige week in de galaxy een flesje bier wilde pakken?? het ging niet door omdat ariel haar de dansvloer opsleurde, maar toch.. ze is nog geen 16 geloof ik en ze is zwanger... hoezo het lsechte voorbeeld.
|
Citaat:
|
neej, ariel zei, kom we gaan dansen
|
Citaat:
|
hmm dat kan ook, maar ik vond het raar overkomen.
|
Maar mijn favoriete personage is Duuk, hij heeft een leuke rol. Ik vind 'm leuk omdat hij zo veelzijdig is; mensen komen naar hem toe omdat hij pchygoloog is, maar hij is verder ook sociaal met de andere personages. Daarom vind ik Joost ook wel tof.
Maja... ik kijk niet zo heel erg vaak... |
Citaat:
(offtopic: het is psycholoog) |
Citaat:
|
Ik vind Joost de leukste personage! Eerst had Victor ook van die geweldige opmerkingen, maar nu heeft Joost die gelukkig ook!
En Tara vind ik ook steeds leuker worden. Ergste personage is Carlo, met zn semi-lekkere lichaam. Pleaseeee :rolleyes: |
Citaat:
|
ik ben fan van ariel :D
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
sneu voor Ariel trouwens dat ze die jongen terugzag. |
ik heb een poosje in het buitenland gezeten en duidelijk iets gemist... wat was die 'droom' van ariel en wie is die gast??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat vinden jullie van Floor?
|
Citaat:
@Sweet Revenge: Hihi, stomme fout :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind haar sgattig :D
Ennuh.... waar ken ik Eveline van?? Ze komt me echt heel bekend voor. :confused: |
JA, vond ik ook al!
|
Citaat:
|
Citaat:
ben geen fan van d'r, maar vindt d'r ook weer niet super storend. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |