![]() |
Citaat:
klopt wel af en toe heb je echt van die mensen... dat is gwoon te erg... En hoe komen al die mensen er eigenlijk op dat alto's ongewassen enz. zijn vind ik echt beetje vaag |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Wat een loze bullshit discussie!
Is het nog niemand opgevallen dat het tegenwoordige begrip 'alto' zo ruim is, dat je er niks uit op kunt maken? En verder kun je niet zeggen dat een bepaalde subcultuur lelijker is dan de andere, dat is een kwestie van smaak. Laat mensen gewoon in hun waarde. Toevallig vind ik volgeplamuurde hoofden, een lipleesbroek en meterslange puntschoenen kotslelijk, nou en? Laat iedereen dragen wat ie mooi/prettig vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
omda ze (we) een beetje "afgetrapte" kleding dragen betekent niet dat ze stinken hoor.. |
sorry hoor ik vind het echt zo stom dat jij alto´s vindt stinken, die douchen zich ook gewoon hoor, misschien heb jij een beetje teveel aftershave op dat je alleen dat ruikt. ) sorry voor als ik je beledigd heb maar ik ben het helemaal met puk666 en liefkleinmeisje eens
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
loze discussie |
ja mensjes ik ga weer, vervolg de discussie maar lekker zonder mij, ik ben een andere x wel weer terug
|
Citaat:
nee je hebt me niet beledigd, sommige mensen noemen me alto, dat is pas beledigend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat is gewoon zo is geen argument :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar kvind het toch vaag da je er komt :P:S |
Citaat:
kun je da niet ff uitleggen...?? want ik vind het allemaal een beetje vaag... |
Citaat:
nu ben ik wat ouder en wat gematigder ;) en nu zijn er vaak van die zogeheten altootjes bij mn broertje op bezoek (leeftijd 13-16) en die zijn zo ongelooflijk IRRITANT :p en daardoor krijg jij het nu op je dak |
Citaat:
|
Dus als je lang haar hebt en niet naar top-40 muziek luistert ben je gelijk alto?
NEEN |
Citaat:
|
Citaat:
- schreeuwen alsof ze allemaal doof zijn - zeiken over alles wat nette kleren aanheeft - zeiken op mijn kledingkeuze (heeft met bovenstaand punt te maken) - bij mij op de oprit zitten (de tegenoverburen) - allemaal elkaar nadoen maar toch anders zijn - iedere keer als je ze tegenspreekt zeggen: ja maar ik ben gewoon mezelf en dat begrijp jij toch niet :mad: :) ik zal volgende keer goed opletten en een volledig lijstje maken |
Citaat:
|
en zoiets deed ik dus vroeger niet ik was in zoverre een zogeheten alto dat ik andere muziek luisterde en andere kleertjes aandeed dan de zogeheten mainstream mensen
|
Inderdaad, anders. Ik ben anders, maar ik wens NIET als alto bestempeld te worden. Omdat ik GEEN blij 14-jarig huppelkutje ben met 10000 plastic gekleurde armbandjes, buttons op mn Eastpak en überlelijke nepdreads.
Zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alto's stinken niet, ze hebben hoogstens een beetje een vreemde odeur rond zich hangen
|
:D gheghe
|
Citaat:
|
Citaat:
mooi gerelativeert (y) |
Citaat:
en volgens mij ben je niet gelijk alto als je niet naar top40 muziek luistert enz maar volgens mij ben je pas alto als je er andere denkbeelden op nahoud als de normen zijn in de samenleving.... |
Jzs, zijn jullie nog steeds bezig?!?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alto's zijn vaak geestelijk niet helemaal in orde, maar dat is een leeftijdsprobleem denk ik ook wel ;).
Ik vind breezahsluts vééééél erger. Alto's hebben over het algemeen 10x zoveel intelligentie én een eigen meinung. |
erg vermakelijk om te lezen (y)
trouwens ville valo is idd een faggot |
Citaat:
|
Ik ga toch proberen serieus op de stelling in te gaan, ondanks het feit dat ik de topicstarter een lompe boerin vind zonder het lef om d'r eigen foto in d'r profiel te zetten.
Mijn vriendengroepen zijn vrij divers, van de ware alternatieveling, de tegenwoordige 'alto' massahype mensjes, tot popi gastjes en ook wat minder populaire mensjes. Als ik hier eens naar kijk dan valt mij wel iets op: Het LIJKT alsof alto's gemiddeld wat minder knap zijn, zowel de wat extremere alto als de tegenwoordige massa alto. De verklaring die ik hiervoor heb is vrij eenvoudig: - 'normale' lelijke meiden doen alles om NIET op te vallen, ze hebben vaak 1, 2 of 3 goede vriendinnen en zijn vooral bij elkaar, vaak bij elkaar thuis. Zelfs als deze meiden op straat zijn dan vallen ze niet echt op door hun kleding. - zowel lelijke als knappe alternatieve meiden maakt het wat minder uit wat van ze gevonden wordt, je ziet ze meer in groepen, ze vallen meer op op straat en bij andere gelegenheden. Zeker bij de massa alto tegenwoordig is het erg in om op te vallen. - 'normale' knappe meiden vallen ook weer erg op, ze gebruiken veel make-up, zijn ervaren in het wegwerken van oneffenheden, en daarnaast zijn ze vaak populair en zie je ze vaak rondlopen. Ook deze meiden vallen dus nogal op, vooral de extreme beauties hieronder zijn nogal blikvangers. conclusie: normale lelijke meiden zie je niet en normale knappe meiden juist meer, terwijl het onder alto's helemaal niet verschilt. Daarom denk ik dat het idee leeft dat er onder alto's meer lelijke meiden zijn. Dat wil niet zeggen dat het ook waar is. offtopic: en nu jouw foto topicstarter, als je een beetje lef hebt. |
Dat kan de topicstarter niet want dan word "ie" herkend...
Overigens kan dit nu dicht of naar lifestyle? Als mijn foodfight niet mag mag dit ook niet... :rolleyes: |
Citaat:
Waarschijnlijk ook één van de allereerste serieuse reacties. Ik ga mee met je conclusie. Denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: met betrekking tot m'n studie... |
Citaat:
|
Beetje late reactie..
Maar k vind dat dus helemaal nergens op slaan! Die meisjes kiezen zelf voor een alto uiterlijk omdat ze dat willen, dat past bij hun. Mijn beste vriendin is alto en ze is echt het mooiste en liefste meisje dat ik ken.. |
Citaat:
Dat je het in de gaten hebt, meid.. :rolleyes: Jouw mening.. Misschien voel jij je er beter bij door anderen af te kraken met wat JIJ vindt.. You get your kicks in other people's misery.. Ik VIND dat jouw gedachtengang totaal verkeerd is. Elk mens is mooi op zijn of haar eigen manier.. Als jij dat niet kunt zien, ben jij degene die lelijk is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |