![]() |
Citaat:
|
verkopen (dit kost 1k) en een andere jongere speler kopen (van het geld van die oude speler) die zijn plaats zou kunnen vervangen
-> jah daarheb ik nix aan...ik heb geen geeheeld... (hier staat toch geld he?) Maar als je bedoelt dat je te weinig verwacht te krijgen voor de ouwe, en dat je van redelijk wat geld juist een jongere speler wilt kopen. Dan snap ik je probleem |
Wie hebben er allemaal uitstekende jeugd opleiding?
Want sinds ik dat heb heb ik echt alleen maar pulls gehad die bagger waren... voor 2k verkopen of ontslaan... Toen mn opleiding goed had had ik iedere 2weken wel een goede speler (n) |
mijn coach is beter :/
Heeft uitmuntend ervaring en is een redelijk leider |
Citaat:
|
Citaat:
die zet je op zijn positie, of je laat hem staan, plaatst hem op de transfer, n00b ziet ow 4 keer goed tjing 150 000 dan heb je toch geld |
Citaat:
hoeveel wil je hiervoor krijgen dan? |
Citaat:
|
:cool:
Treins First heeft 300 000 Euro geboden voor Johan Uddbeck en nam de leiding bij het bieden. Deadline is 2003-12-18 17.04 |
Ga je veel voor vangen.
Denk wel minimaal 500k. Maar het zou wel meer kunnen worden, omdat hij 4 sterren haalt én een mooie coach kan worden. |
Citaat:
|
is iemand met deze statistieken nou een clown?
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft slecht ervaring en is een goed leider. |
Citaat:
|
iemand een oefenwedstrijd??
|
Ik vind dat hattrick een beetje verneukt geworden is.
Ik heb vorige week zondag mijn wedstrijd met 1-3 verloren maar mijn team was veel beter dan dat van hem :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij heeft een positief effect op de teamgeest maar niet zo erg als een echte clown= populair |
Citaat:
ja ik vind dat de laatste tijd hattrick teveel om geluk draait |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
god ben ik eens thuis...doet hattrick het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft iemand de lijst nog waar alle deelnemers voor de S.com Cup staan?
Ik lig er morgen waarschijnlijk toch uit, dus dan ga ik alvast het speelschema laten maken:) |
Mag ik als n00b meedoen aan de S.com Cup?
|
Citaat:
ik iig niet |
ik deed mee! (y)
|
Citaat:
1. Nickész 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. |
Citaat:
|
kunnen er maar 16 meedoen?
|
Lijst
1. Nickész 2. Man.Utd. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Phreshness |
ik deed ook mee
|
Lijst
1. Nickész 2. Man.Utd. 3. Mitros 4. Stefan1986 5. Ketjing 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Phreshness |
Citaat:
ik wil echt heel graag meedoen maar heb al een toernooi :/ |
Citaat:
|
ik heb nu bdw 2 sites over Swiffer
officiële site: http://www.afcswiffer.tk onofficiële site: http://www.ht-arena.com/fcswiffer |
Citaat:
|
17 000 Euro, 21 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Snelheid] Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk ik stel hem op omdat ik voor de rest geen goede leiders heb, maar ik heb wel betere spelers. Hij haalt mijn middenveld wel omlaag. Moet ik kiezen voor zijn leiderschap of toch gewoon een andere betere speler opstellen? |
Citaat:
|
Uiteraard doe ik ook mee (y)
ik wil niet loten tegen teams die hoger dan redelijk halen voor het middenveld of ook maar ergens formidabel voor halen. Dit is onder andere tegen de ballonnenman en mitros. Of mag je geen voorkeurswensen opgeven ;) |
Citaat:
Verder doe ik natuurlijk ook mee. (y) |
ik doe ook mee natuurlijk! :D
Maarjah... der zijn gewoon een aantal namen die je direct kan invullen want die komen al in dit topic vanaf het eerste uur... :D |
Ik doe, als titelverdediger :p , natuurlijk ook weer mee met de S.com cup... :)
Deelnemers S.com Cup II (tot nu toe): 1. Nickész 2. Man.Utd. 3. Mitros 4. Stefan1986 5. Ketjing 6. Brain-Damage (Winnaar S.com Cup I :D ) 7. de ballonnenman 8. ^Dragon^ 9. Knijtert 10. 11. 12. 13. 14. superduck 15. arP 16. Phreshness |
net gekocht voor nog geen 10K:
Quinten Slabbekoorn 19 jaar, redelijk vorm, gezond Een populair persoon, die rustig is en oprecht Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Technisch Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: waardeloos Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Een beetje trainen en dan heb ik eindelijk een bruikbare verdediger onder de 28 :D |
Citaat:
|
woohooo :D
Chammarby heeft 306 000 Euro geboden voor Johan Uddbeck en nam de leiding bij het bieden. Deadline is 2003-12-18 17.04 |
Zo mijn geldbuidel is behoorlijk lichter nu:o
Noordwijk kocht Jan-Pieter Tossings, 80.000 euro Noordwijk kocht Roger Bolwerk, 230.000 euro Noordwijk kocht Edgar Bolland, 235.000 euro Maar al mijn trainbare plaatsen zijn nu bezet door talenten:) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |