![]() |
Hmm.. ik was 15 en dat ging toen uit maah nu ben ik ondertussen 18 en heb ik weer 1,5 jaar een heel lief leuk en lekker vriendje!! :D
|
op 1 dag na een jaar :p
|
8 dagen! En we hadden toen 2 dagen (y)
|
Citaat:
|
2 weken
|
Ik was 15, we hadden bijna 6 maanden iets met elkaar en in totaal heeft dat 13 maanden geduurd.
|
ben nog maagd en ben dr trots op! lusten zijn dr natuurlijk wel :p
|
Citaat:
|
humm ik had de vraag verkeerd begrepen:
herstel : 4 maanden |
2 jaar en 7 maand
|
ik heb haar in totaal 2 uur gekend en daarna nooit meer gezien.
gebeurde net voordat ik 15 werd in de slaaptrein naar Wit-Rusland :D |
:bloos: hummm, sex en 2 weken en 2 dagen later pas een relatie (en in de tussen tijd meerdere keren sex gehad terwijl we elkaar maar 2 weekenden gezien hebben :bloos: :bloos: :bloos: )
|
niet, het was al een aantal maanden uit
|
Citaat:
<33 |
tja, ik ken hem nu 3,5 jaar waarvan 3,3 jaar samen waarvan 2,9 jaar ontmaagd..... :D
|
ik was bijna 19 maanden met hem samen, op 8 dagen na...
|
Ben ik nog steeds bij;
1 jaar, 339 dagen. Dus bijna 2 jaar nu (16 april) :D Geen maagd meer vanaf 24 juni 2002 :evil: |
2,5 jaar
|
met die persoon was ik niet samen en benik ook nooit samengeweest
|
Ik was 2 maandjes met hem samen.
|
7 maanden...en daar komen er als het aan ons ligt nog veeeeel meer bij
|
1 nacht. :p
Nee dat is niet waar... Zeg maar vanaf zaterdag 18:00 uur t/m zondag 20:00 uur. :p |
Citaat:
eers was je nogal passief in dit soort topics.. nu ineens niet mere.. denk je niet dat mensen die hier vaak komen dit wel door hebben? ontopic: 1,5-2 maanden |
Ik heb nu het recht om ook op sexualiteit te reageren. ;)
Mjah ik heb er verder eigenlijk niet zo veel over te melden. :p |
Ik was 3,5 jaar samen, en het is sinds 2 maanden uit
|
ik word waarschijnlijk donderdag ontmaag...(of nou jah ben 1 keer misbruikt dus die tel ik liever niet mee)
ik ben nu maand met hem samen en ken hem al jaren vaag doordat onze ouders vrienden zijn.... vinden jullie het te snel..???zijn er nog tips...???? |
Na anderhalve/twee maanden met 't vriendje :)
|
gewoon met mijn sexmaatje :o
|
We hadden nog niet eens officieel wat, maar we waren 1 week heel fijn samen.
|
'k heb 4 maand met hem gehad, maar 'k ben pas ontmaagd toen het alweer uit was, daarna ook nooit meer echt een relatie met hem gehad
|
Citaat:
|
Drie weken! :o
|
al bijna 21 maand samen. Alleen bij de 1e keer hadden we geen relatie :bloos: Beetje raar zat dat in elkaar. Komt heb al een keer op mn vijftiende iets met hem gehad, dat ging toen uit maar we bleven nog eenjaar lang toen vaag iets houden. Toen kreeg hij met een ander meisje iets maaar dat ging gelukkig uit en vervolgens kregen wij weer vaag iets naja in die periode is het dus gebeurd en maar daarna kregen we wel een relatie en nu al best lang dus... Maar hij is wel de enigste waarmee ik het heb gedaan.
Gr. Liefkindje |
We hadden 3 maanden toen we ut deden. En nu hebben we 10 maand en 1 week :eek: :)
|
1 maand heb ik met er gehad...
het was een beetje een mislukte poging.. heheh :rolleyes: we hebben het op een gegeven moment maarweer opgegeven.. :) (de poging tot sex that is ;) ) |
Twee weekjes...:o
Net gisteravond en was echt hartstikke fijn :) |
Citaat:
Het is gebeurd! Wouter is voor de bijl! Verteeeeel, verteeeel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gehannes, wijn, kleine ruimte, nuff said :o |
Mister-Oral-Sex is ontmaagd. Hulde :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was je nog maagd dan? :confused: |
ben nog steeds met haar samen, al bijna 14 maanden!
|
8 maanden en 1 dag. :)
|
Hmmm was toen denk ik een maand of 2 aan....
en nu al bijna een jaar |
uhh dat was toen ik ong. een half jaar iest met ´m had, nu heb ik ´t al bijna een jaartje:)
|
Citaat:
|
:eek: Schaam me bijna een ongeluk als ik zeg 'dat we 3 dagen hadden toen hij me ontmaagde'..!
Daarentegen was het dan ook niet geheel wat ik wilde, eerder tegen m'n zin in :( |
Ik was toen nog 16 en hij 24. We waren bijna 4 weken samen en daarvoor waren de knuffelpartijen al erg intiem. We hadden de avond ervoor er een uitgebreid gesprek over gehad over wanneer je aan zoiets toe bent enzo. Hij zei me; 'Geef het gewoon aan als je er klaar voor bent.' En dat heb ik toen die volgende dag al gedaan. Opeens een heel heftig verlangen naar elkaar en het was fijn en onwijs lekker ;) Nu zijn we al bijna 2 jaar samen en we gaan in augustus samen wonen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |