![]() |
misschien bedoelt ze the veils.
Die hebben inderdaadg gecancelled. |
+ Face tomorrow
|
Citaat:
|
hehe serieus?
Niet dat ze niet tof zijn...maar die hebben onderhand al in elk gat gespeeld. :) |
Nuja, ik ben Belg en ik ga niet zoveel naar concerten maar ze hebben wel een paar fijne liedjes. Niet ze echt bijzonder zijn ofzo, maar als er niets anders goed speelt, ga ik ze zeker bekijken.
|
ghinzu komt !!! woehoeeeiii
daarbij komen ze ook nog eens op gentse feesten, dus daar ga ik ook heen :d ghinzuuuu :cool: |
ik ben er in ieder geval klaar voor
Da het maar rap 19 augustus is :evil: Ma dan is wel de vakantie al bijna gedaan (n) maja ge kunt ni alles hebbe int leve |
zoals in het lowlands topic te zien komen Thrice en Yellowcard dus niet meer.
|
dus afgezegd:
Scarlet Yellowcard Boom Bip Liars en nieuwe namen: voor donderdag 19 augustus: Freestylers Lady Lite & MC Mary Jane DAAU + Ez3kiel Jan van Biesen DJ Sandeman Skinnyman & DJ Flip vrijdag 20 augustus: Mauro & The Grooms Fifty Foot Combo Christian Kleine The Killbots Starski & Tonic A Brand Face Tomorrow zaterdag 21 augustus: Monsoon Hitch Lady Vortex Spacid Miss Elorak DJ Big Train & White Jazz dit alles volgens het lokale dagblad dat ik tijdens het ontbijt doorbladerde. Nieuwe namen lijken me niet echt de toevoegingen (behalve Fifty Foot Combo - best rockband on earth). |
mauro en daau (Y)(Y)(Y)
|
Citaat:
|
volgens geruchten zal Thursday niet op Pukkelpop spelen
|
Citaat:
GOVERDOMMETERINGZOOOOOOOI :mad: |
pukkelpop heeft een getikte line up!!! zou ook nog wel willen.. maar ik heb mijn geld nodig voor te verhuizen!! maar ik ben wel op Dour geweest.. en dat was super!
alle mensen die gaan veel plezier! |
Citaat:
|
Mja de mensen die speciaal voor de skatepstage gaan kunnen dit jaar wel thuis blijven. Geen Thursday, Get up kids en dergelijke.
Maarja genoeg bands om te ontdekken. Alleen jammer dat ze dEUS en The Dillinger Escape Plan op precies dezelfde tijd laten spelen. |
Citaat:
|
Tegenvallende programmering voor mij. Maar lowlands ziet er al helemaal niet uit en het lijkt me geen leuk (te druk) festival.
En Pukkelpop is altijd cool en relaxed geweest. Dr staan nog best wel veel bandjes die ik wil zien dus, heb er wel zin in (y) Er is nu nog maar 1 camping, die tegenover het terrein... Ben beniwued hoe groot die is, en hopelijk gene lowlands taferelen met inchecken, als in: 5 uur in de rij staan. |
MC5 is bevestigd. Weet niet of dat al bekend was. Ze zijn bekend van o.a. Kick out the jams.
Met gastoptredens van : Nicke Royale (The Hellacopters), Evan Dando (Lemonheads) en Mark Arm (Mudhoney) |
29-07 "1 Happy Family"
Pukkelpop kende al enkele jaren een A- en een B-camping, maar daar komt dit jaar verandering in. Tegenover de festivalweide zal er één groot kampeerterrein komen, op 500 meter van het station van Kiewit. Verder zal er ook geen feesttent meer op de camping staan, maar niet getreurd: de Boiler Room blijft iedere nacht opentot 4 uur! Nog meer goed nieuws is dat de Boiler al open is op woensdag 18 augustus van 18u00 tot 4u00... I see you baby, shaking that ass!!! |
Is het programma nu definitief? Kan iemand mij een uurschema geven? Of een volledig programma ofzo? Want als er wat minder skate (you know) bands komen weet het nog niet of ik ga gaan. Al zijn er genoeg goeie bands die ik wel wil zien.. Hmf.. Moeilijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien dat ik toch nog ga, alleen de maandag dan. weet iemand of je met dagkaarten ook gewoon gratis vervoer en camping hebt ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ MCH; foutje. ik bedoelde uiteraard de zaterdag.
@ Earphone; thanks. |
de bands die ik echt wel wilde zien op PP die niet op LL komen waren:
-face tomorrow -hopesfall -hundred reasons -Nora ik ga toch naar LL aangezien mn vriend en een paar andere hele goede vrienden ook gaan samen met ons. en LL is nou eenmaal 10x gezelliger met de films/d&b feestjes/theater en comedy/24 uur tent blabla. de sfeer is gewoon geweldig daar ik moet deze bands maar een andere keer zien in concert... |
geen Jeff Mills
geen Ricardo Villalobos geen Chris Liebling geen Bart Skills helaas doe mij maar Lowlands dan ;) :cool: |
Toch vreemd.
Lowlands en Pukkelpop hebben het festival een week verschoven om dat de concurrentie met Reading/Leeds dan wat beter is. Maar als je het verschil met de line-up van Lowlands/Pukkelpop en Reading/Leeds ziet. woww. Betalen ze in Engeland dan zoveel meer? |
Citaat:
Bovendien is Engeland een veel interessantere (grotere) markt voor een band geloof ik? Spelen er op Reading/Leeds ook niet veel Engelse bands? Ik geef toe dat ik wat teleur ben gesteld in de line-up van Pukkelpop. Zeker in vergelijking met Reading/Leeds, da's gewoon het einde (voor mij dan toch). |
ja goed oke als ik het geld had zou ik ook ieder jaar naar glastonbury en reading gaan, maarja. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
10-08 Dead Combo op Pukkelpop
Na slecht nieuws, ook supergoed nieuws..., want het Finse rock-duo Dead Combo zal op donderdag 19/8 ons een wervelende show in de Marquee bezorgen. Ze stonden eerder dit jaar al op Dour, waar ze bewezen hebben wat ze waard zijn. Ze hebben niet meer nodig dan een gitaar en een moog-keyboard om het einde van de wereld te ontketenen...Hellacool!! 10-08 Prine Po en Oi Va Voi cancelen Prince Po laat ons weten dat hij er niet bij kan zijn in de Chateau op zaterdag 21 augustus, wegens familie-zaken is hij genoodzaakt om in Queens te blijven. Ook Oi Va Voi zit het niet mee. Dit weekend stonden ze op de Big Chill, waar hun gitarist Nik zijn kniepees scheurde. Het dokteradvies luidt dat optredens voorlopig uit den boze zijn en het ziet er zelfs naar uit dat hij een operatie zal moeten ondergaan. We wensen hem alvast veel beterschap toe. Verder wordt er nu volop naar vervanging gezocht… |
11-08 Goldfrapp houdt het bed
Ook zangeres Alison Goldfrapp zit het niet mee, ze is ziek en moet daarom haar Europese tour cancelen, waaronder ook Pukkelpop valt. Op zaterdag 21/8 zullen we het dus zonder Goldfrapp moeten stellen in de Dance-Hall. hm ik hoop dat er de 21e nog een paar goede vervangers bijkomen dan. liars zijn ook al gecancelled. (n) |
Ik kom ook de kansloze metalhead uithangen.
Welgeteld 1 leuke band, dus de gezelligheid en het bier moeten hun werk maar gaan doen vind ik. |
Citaat:
Vorig jaar ben ik naar pukkelpop geweest, en vond het echt zeker super leuk. Op een of andere manier beviel het me toch wat meer als lowlands. Maar ondanks dit ga ik dit jaar toch naar lowlands, vrienden van mij gaan daar nu liever heen, ben benieuwd..... *btw.. ik zag dat iemand zei dat dit jaar bij pukkelpop alleen de camping aan de overkant van de straat er was??... ben benieuwd hoe groot die dan moet worden. Vorig jaar was die camping, naja het stuk waar ik stond iig wel echt leuk! |
Citaat:
|
kaartje binnen.
|
Tjeetje wat een geweldige line-up heeft dat engelse festival... er komen echt super bands, en de bands waar ik voor naar lowlands ga komen daar ook... tjeempie
|
Cornflames en Circle zijn toegevoegd.
|
Citaat:
|
snow patrol hebben dus gecancelled
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jet heeft ook gecancelled.