![]() |
Citaat:
|
volleybal 1,5 uur training maar en bijna ieder weekend wedstrijden van samen zo'n 2 uur...en paardrijden zo'n 3/4 uur per week. aerobiccen 3 uur per week...
|
volleybal, 2 keer per week 2 uur: 4 uur dus.
en op zaterdagen een wedstrijd van ongeveer 1,5 à 2 uur. en iedere dag fiets ik 10 km heen en terug naar school. dus ongeveer 100 km. per week vind ik ook best sport |
hockey 2x per week trainen=3 uur
wedstrijd=70 minuten wedstrijd fluiten=70 minuten zondag ga ik meestal ook naar mijn hockeyclub toe=4 uur, dus in totaal besteed ik ongeveer 9 uur per week aan mijn sport. :D :D :D check forum=>sport=>hockeyscheidsrechters! :p :p :p |
k voltigeer 2x per week bij elkaar zo'n 3 uur.
Pardrijden 1x per week 1 uur Hardlopen 3x per week bij elkaar zo'n 1.5 uur groetjes |
Citaat:
|
Citaat:
In 1976 is voltige in Nederland geïntroduceerd als een tak van de paardensport met het doel kinderen te leren paardrijden. In 1983 heeft de Federation Equestre Internationale (FEI) voltige opgenomen als een aparte discipline in de paardensport. Sindsdien wordt voltige in Nederland als sport beoefend: in teamverband (teamvoltigeren) en individueel (solovoltigeren). |
5 a 7 dagen per week minstens een uur BMX'en.
|
3 uur hockey training
70 min wedstrijd af en toe ook wedstrijd fluiten elke dag 1 uur fietsen (naar school) |
bedsport, zo vaak mogelijk ;)
|
Ik turn 3x in de week bij elkaar 10 uur met tussen door 5 min pauze meestal als het mag van mn trainer :cool: :D
|
Citaat:
|
Tennis 2 keer in de week(=Ong 3 uur) en in de zomer wielren ik meesal elke dag 15 km(en ook gewoon 25 km naar school en terug) en in de winter mountainbike ik het liefst elk weekend
|
voor die mense die 4 uur per dag paardrijden, 7 dagen in de week..
train je dan ook echt hard, of loop je lekker te lanteflantere? als je 4 uur lang traint, dat raak je toch beu, elke dag? |
als je 4 uur lang traint, dat raak je toch beu, elke dag? [/B][/QUOTE]
Sommige mensen zien dat als doel in hun leven.. Vind het opzich wel cool als ik mensen tot het uiterste zie gaan voor hun doel.. |
Ik zit op voetbal, train 2x per week en dan elke zaterdag 'n wedstrijd, in totaal zo'n 4,5 uur... valt dus nog best mee als ik al die verhalen hier lees :eek:
|
1 of 2x p week paardrijden
1x p week streetdance fietsen, skeeleren, hardlopen hoort dat er ook bij??? |
Citaat:
ja welk doel hebbe ze dan? hun paard tot het Z stomen ofzo? want als je dat wil kun je beter 1 uur per dag rijden lijkt me, of desnoods 1 uur smorgens en 1 uur savonds... anders ist ook niet meer leuk voor het paard |
1 of 2 keer per week fitnessen
|
Taijutsu.
ongeveer de hele dinsdagavond. |
Ik doe de ALO (= academie voor lichamelijke opvoeding), das de sportopleiding. Gemiddeld zijn we dan een uur of 2 per dag bezig, misschien langer met de volgende praktijkvakken:
* turnen * zwemmen * atletiek * judo/zelfverdediging * bewegen&muziek (dansen, aerobics etc...) * spel (softball, volleybal, batminton, korfbal, basketbal, voetbal, hockey... etc.) Zelf doe ik sinds kort aan Kenpo Karate (= mix tussen gewoon karate en straatvechten), 2x per week en thuis n beetje oefenen :D |
basketbal
anderhalf uur trainen (op een dinsdag) en dan een zaterdag of een zonder wedstrijd spelen, da duurt meestal zon ander half uur, meestal wel 2 uur .. ligt er maar net aan. op school doe ik nog 2x een blokuur. 1 uur is 3 kwartier 2 uur is 6 kwartier dus 6 x 2 is 12 kwartier 12 kwartier = 3 uur |
2 keer per week volleybal + wedstrijd
1 keer paardrijden 1 keer tennis (nu ff nie meer) |
ik skateboard,
op dit moment wat minder omdat het niet echt ideaal is om naar buiten te gaan nu, maar in de zomer, skate ik zowat 5 dagen per week 3 tot 4 uur. Gemiddeld dan he. |
5x per week
hockey do 2.5 uur, vr 2 uur, za wedstr., zo wedstr. fitness conditie: ma |
Voetbal: Training 2x in de week = 1 uur + 1,5 uur = 2,5 uur
Voetbal: Wedstrijd 1x in de week = 2x45 min = 90 min = 1,5 uur Fitness (school) vrijdag hele dag, van 9 uur tot 4 uur = 7 uur Stage (school) ma: 8 uur , di 4 uur & wo 4 uur Kom ik op een totaal uit van: 2,5 1,5 7,0 8,0 4,0 4,0 + -------- 26 UUR in de week!! :o :D Hou het maar rond de 20 uur aan, das het redelijkst!! :p :) |
nou ik waterpolo zo'n 7uur in de week! lekkers ff je energie kwijt kunnen is super moet iedereen doen echt waar :p
|
voetbal 3x in de week en hardlopen 2x in de week....
als ik niet gebleseerd ben :s |
Basketbal.
2 trainingen per week 2 wedstrijden per week (Speel met 2 teams) Dinsdag en Vrijdag trainen, 1,5 per keer. Wedstrijden vaak na elkaar of een wedstrijd ertussen of eerder weg van de één en snel naar de ander. Dat is samen vaak ook 3 uur. Daar buiten schiet ik vaak zelf nog een balletje tussendoor ofzo :) |
2 x 1.5u basket + wedstrijd
2u vollybal 1u turnen 1u zwemmen 2u ploegsport 1u atletiek ------------------------------------- Per Week |
Fitness om de dag de laatste tijd 1½ uur
Hardlopen: de dagen dat ik niet fitness! Tussen de 10/15 km. Waterskiën/Wakeboarden: Zomers, voornamelijk achter de boot gewoon! :) |
3 keer per week 1,5 uur atletiektraining.
EN ik fiets natuurlijk 6 dagen per week een uur :D |
Volleybal 2 keer in de week + wedstrijd
|
maandag neuken 1,5 uur
dinsdag + woensdag neuken 3 uur totaal donderdag neuken 1 uur vrijdag neuken 2 uur en zaterdag gangbang 5x 1 uur = 5 uur totaal dus 12,5 uur per week |
dat kan ook natuurlijk.... :p
|
precieeeesssss :cool:
zullen we samen sporten? :D |
ik zit op sqaush en dit doe ik 1x in de week
|
IK DOE KORFBAL.
ik train 2 x in de week een uur ik speel op zondag een wedstrijd van een uur op zaterdag ben ik de hele dag op het veld meestan van 9.00 tot een uur of 24.00 om te fluiten, reserve te staan/spelen, en 's ochetnd de welpjes te trainen... nou weten jullie gelijk wat ik et hele weekend doe... xx |
Citaat:
zaalvoetbal: 2 uur per week, pleinvoetbal 2 uur per week |
Citaat:
|
Floorball (aka unihockey)
3x trainen per week |
turnen: 4x in de week 1,5 uur
stijldansen: 1 a 2 keer in de week: 2 uur in totaal. elke dag naar school fietsen en terug: 16 km in totaal. |
paardrijden -> ong 3 uur per week
fietsen -> ong 10 uur per week |
Schaatsen; 1 keer per week (soms ook zaaltraining dat ik ook 1 keer per week).
|
fietsen (naar school dan :o :p) 160km per week
voetbal 2x in de week = 3,5 uur stijldansen 4-6x in de week = 6 - 8 uur |
oh ja, fitness, 2x in de week = ongv 4 uur
|
2 uur jiu-jitsu in de week
3 uur dansen 2 uur turnen 1 uur zwemtraining en op school nog 2 uur sport. Hm, in de zomer surf ik in het weekend vaak. maar nu niet zovaak...want het is nogal koud :D |
2 uur karate
4 uur fitness per dag 2 uur judo 2 uur zwemmen 3 uur skaten per dag |
ik handbal 3 keer in de week, en ik ga ook nog op de maandag avond fitness. verder ben ik zo ongeveer iedere vrijdag avond op de overdekte ski / snowboard piste te vinden ;)
|
Klassiek ballet 1 uur per week
Jazzballet 1 uur per werk Thuis oefeningen 3 uur per week Is dus 5 uur per week, plus fietsen naar school en gym zo'n 10 uur per week :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |