![]() |
jaaa dan geven we ze gratis fietsen ( oww ik heb een tijdelijke fiets verslaving ofsoiets)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij een nickchange ondergaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, schandalig dat ze nu fietsers gaan controleren op alcohol. Veel mensen pakken de fiets omdat ze een pilsje willen gaan drinken en dan is dat ineens ook al niet goed. Alcoholcontroles zijn voor de veiligheid, maar dit is puur om het geld, echt! Maar om Machiavelli nou te gaan ophalen in Doetinchem... Volgende meeting ben ik er gewoon! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelfs met 2.0 nog geen gevaar voor de medeweggebruikers en ik weet hoeveel ik kan drinken. Daarnaast was het ook nog eens 4:15 uur toen ze die controle deden, dus het was al niet druk op de weg. Geldklopperij dus! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk, als jij dronken wordt aangereden door een automobilist breng jij hem geen schade toe, niets aan de hand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is mijn punt niet. Het punt is juist dat mensen die dus 1.0 hebben gewoon het risico lopen een boete te krijgen terwijl ze BEWUST MET DE FIETS GAAN om tegemoet te komen aan de eis dat je niet dronken een auto mag besturen! Binnenkort gaan ze ook wandelaars controleren. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn punt is: Eerst willen ze dat je op de fiets gaat als je gaat drinken, maar als ze dan geld nodig hebben gaan ze ineens controleren. Dat kan ik niet hebben. |
uhmmzs maar even een intelligente vraag van mij. Wie zijn er allemaal van plan te komen na die meeting en hoelaat enz is het blablabla *nee ik ben niet blond*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahhh ik heb de informatie die ik wou weten. Hmmzs.
:) Vrijdag 13 Februari, Amsterdam Centraal, Burgerking ik ben de hele dag vrij *ja dat heeft een intelligent schoolloos type als ik* Hoelaat gaan de meeste mensen daar verschijnen? |
Citaat:
19:00 uur was er in ieder geval een verzameling bij de Burgerking... |
Citaat:
Wie wil smiddags al allemaal komen? of laat ik een betere vraag stellen, wie kunnen er smiddags en willen dat ook al komen? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar, dit heb je niet gehoord, straks denken ze nog dat we een dictatoriale partij zijn ;) |
Citaat:
En wat zei je ook alweer? |
Citaat:
|
Citaat:
Enne, ik zei niets :D |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke wie heeft tijd deze middag en wil dan voor de A&N meet ook nog dit bijzondere vreemde persoontje meeten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben er vannaf drie uur 's middags, iedereen die tijd heeft om een middag in amsterdam rond te hangen, stuur maar een PM en dan verzamelen we ook in de burger king.
|
Dus toch 'smiddags? Nou. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |