![]() |
Oke ik ga ook maar eens mee chatten in dit topic want ik kijk al jaren naar GTST.
Het kunnen veel personen zijn die Pascale vermoord hebben. Iedereen zat namelijk aan de zuip vanavond :D Jef, Barbara (maja die twee hebben er nix mee te maken), Laura, Benjamin en Dennis. Het kan echt iedereen zijn, want plots vindt Milan haar gewoon aan de trap en je weet nu ook nog niet hoe het is gebeurd. Laura zou het kunnen zijn, omdat die al vaker soortgelijke dingen heeft gedaan (Robert door een spiegel heen gegooid etc.). Dennis denk ik niet, na 1 ruzie denk ik niet dat hij zoiets doet (al was hij wel dronken maja…) en Benjamin zou ook kunnen uit jaloezie. Hij gaat volgende week samen met Ray op onderzoek uit dus hij zou wel eens gewoon de onschuldige kunnen spelen terwijl hij zelf de dader is. Dat die beller van Morris iemand uit Zuid-Afrika was, leek me al wel bijna duidelijk. Wie zou het anders motten zijn he. Die jongen heeft volgens mij daar zo veel uitgespookt dat we de helft misschien nog niet weten. Tussen Barbara en Jef zal het denk ik wel goed komen, die twee komen er wel uit. Als die campagne met die Anouk voorbij is zien we die niet meer, ja das misschien makkelijker gezegd maar die gaan denk ik niet uit elkaar. Wel een beetje allebei egoïstisch om zelf weer ruzie te maken terwijl hun dochter zo doodongelukkig is. Waarom vertelt Milan gewoon niet aan Charlie dat hij verliefd is op Sjors? Maja dat mensen niet eerlijk zijn tegen elkaar is een ding wat altijd in de rode draad van soaps voorkomt. Sjors is lieieieief :) ik vond tot dat Egypte-gedoe Pascale altijd de leukste vrouw uit GTST maar de laatste maanden is het steeds meer Sjors geworden. Leuk snoetje :) Pascale vind ik zelf ook slecht acteren. Dat Tracy er uit gaat maakt mij nix uit, die vind ik persoonlijk toch een stom personage spelen. |
Citaat:
|
Lieve mensen toch, jullie zitten er allemaal naast!
Ray is de dader! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar aan het eind van het liedje zul je zien dat ik gelijk heb (y) |
Ik denk ook dat Ray het heeft gedaan. of Dennis. of Benjamin. of het was zelfmoord. aargh. Wel leuk, is niet zo vaak dat wij als kijker niet weten wat er is gebeurd :cool:
|
Citaat:
|
Spoiler
|
Citaat:
(ja gisteren niet gezien...) |
Citaat:
|
Maar die ruzie tussen Dennis en Pascale sloeg echt nergens op. Ik denk dat dat er alleen maar was om Dennis verdacht te maken. Dus hij heeft het niet gedaan. Benjamin ook niet, dat ligt teveel voor de hand (hoewel het daarom juist wel zou kunnen zijn, aangezien het een soap is). Dus ik gok op Laura :evil:
Of Ray toch stiekem, ja.. maar dat wil ik niet :( |
Citaat:
|
Ik weet eigenlijk niet of ze Dennis als de grote hoofdverdachten straks gaan zien, ik bedoel hìj zou met pascalle gaan trouwen per slot van rekening.
En volgens mij wist niemand dat zei nee heeft later heeft gezegt, alleen weet morris dat hij even dronken was gisterenavond. toch..? :o |
Kan ze niet gewoon uitgegleden zijn...??
|
:nono: Jullie vergeten Robin toch niet he. :nono:
Was hij het niet die zei dat Oom Govert had gezegd dat Dennis over Pascale heen ging :D Diagnose: Schedelbasisfractuur (bloed uit het oor) door achterwaartse val van de trap. -Viel Laura ook ooit niet van die trap? :D- De dader heeft haar dus naar beneden getrokken (onwaarschijnlijk) of haar opgewacht en naar beneden geduwd. Laura heeft een alibi, blijven over Benjamin, Dennis, Ray en Robin. Dan ga ik voor Robin of Dennis. Maar ik denk Robin. Hij zal haar hebben opgewacht voor de deur en haar per ongeluk naar beneden hebben geduwd ofzo. |
Citaat:
ik blijf erbij dat Dennis Pascal heeft lek geprikt met z'n grote toverstaf en haar toen van de trap heeft geflikkerd. |
Gelukkig kan Jurriaan de Cock het vanavond meteen oplossen... (y) :p
|
Citaat:
Met Vledder natuurlijk.:o;) |
Benjamins haar is leuk!
en Ray mag Pascale niet vermoord hebben, maar dat heeft ie ook vast niet. Daar is ie op dit moment te lief voor :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ray kan trouwens ook kwaad zijn dat Pascal zou gaan trouwen. Hij is weggelopen toen bij benjamin en hij heeft geen zelfbeheersing. |
waarom heet het eigelijk 'goede tijden slechte tijden'?
ze konden het beter slechte tijden noemen (nog beter niet an kunnen beginnen :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
en Ray is idd lief, daarom is ie nog liever als ie die vreselijke Pascal voor ons heeft vermoord :D;) |
Citaat:
|
ik kijk alleen maar vanwege ray :|
kan pascalle niet gewoon van die trap afgeflikkert zijn dan? :s |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, je leert nog s wat hier he.. (y) |
Citaat:
En d'r werd net in RTL Boulevard gezegd dat Wik vanaf aanstaande maandag weer terug is!! http://www.fadzter.com/smilies/spotman.gif http://www.fadzter.com/smilies/beerchug.gif http://www.fadzter.com/smilies/flower.gif |
Citaat:
"Neemt gij charlie tot uw wettige echtgenote? Wat is daarop uw antwoord?" -"Doe maar" :rolleyes: :) En idd, pascal kan ook gewoon van de trap af geflikkert zijn. Wat een doos van een karakter. :| |
Citaat:
maar ik vond het juist een slechte 'grap' van Yasmin. Zó onorigineel. |
K stel voor dat Pascal in het vervolg alleen nog rollen als lijk krijgt... Dat kan ze namelijk wel.. :o
|
Zoals Robin meteen begon te huilen: hij was het gewoon!
|
Citaat:
|
Het kan ook nog Tracy zijn geweest, die een aanleiding wilde hebben om Harmsen thuis te laten blijven.
Ze wilde immers alleen op reis. Dus wat doe je? Je vermoordt Pascale, Harmsen is geschokt en wil niet meer mee. :) |
Ik krijg helemaal Frits van Houten flashbacks als ik jullie replies lees :cool: Toch was dat incident (ahum het was gewoon een ordinaire moord :D) koeler...al is het maar omdat ik meteen zei dat het Hannie was :D
|
t was Robin, waarom is ie anders ineens terug? :p
Zoals Pascale daar lag, met haar ogen open :eek: (y) |
Citaat:
hoe vals ze ook keek toen ze harmsen ging omhelzen :nono: |
mmm..zou kunne ja..tracey.....
|
Citaat:
eerder benjamin of robin ofzo. die staan veel dichter bij harmsen |
Ik stem op Dennis, die was het lamst namelijk...
En ff over die spoiler-tag: ik vind ook wel dat dat een beetje overdreven wordt. Ik bedoel waarom moet dat ene van Isabella nou weer in een spoiler-tag? Lekker boeien wanneer ze terugkomt... :rologen: |
Citaat:
|
Als het Ray is ga ik gillen. Echt. Dat is echt TE erg!
Dennis is het overduidelijk niet, want de GTST-mensjes willen duidelijk dat wij denken dat hij het is. Same for Benjamin en Laura. Vond benjamins reaxi trouwens wel erg apart. "Pascale is dood." "Hoe kan dat nou?" :rolleyes: Robin.. hm dat zou wel apart zijn :D En driedubbel HOERA dat Wik weer terugkomt! Die vent die hem nou speelt kan echt NIET acteren! (n) |
Robin.. k weet niet, maar het lijkt me raar als hij de moordenaar is.. al weet je natuurlijk maar nooit. Maar t lijkt me niet goed voor het verhaal zeg maar (weet niet precies hoe ik dat uit moet leggen).
En verder.. ik vind iedereen teveel voor de hand liggen.. dus tis voor mij nog een groot raadsel :s
Spoiler
|
Spoilertags moeten zonder spaties ;)
|
Citaat:
BTW: Ik heb het vandaag nog niet gezien, ga het zo kijken. |
Robin is echt wel niet de moordenaar denk ik. Die zou het binnen de kortste keren verklappen! :o
|
Citaat:
|
Robin ja :rolleyes:
Waarom denkt niemand aan Sil? Denk je dat hij Pascale als stiefmoeder wil hebben? Of misschien hebben Nina & Lucas dit plan wel beraamd om te voorkomen dat Ray terug gaat naar Pascale, aangezien hun moeder nu zo gelukkig met hem is.. Nog meer koters in GTST? Zoveel mogelijkheden en jullie komen alleen op Robin :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |