![]() |
Ha wat mooi..zoveel verschillende mensen met zoveel verschillende dromen....*zucht* maja..
Ik wou altijd banketbakker worden en ik werk nu in de Hema Bakkerij (y) maar als banketbakker is er amper werk te vinden..maar bakkerijleider, dat lijkt me wel wat.. |
notaris.....misschien heb ik dat wel eerder geschreven maarja:P
|
presentatrice bij de radio :cool:
maar of dat ook lukt... |
Juf.:)
|
doktersassistente.. :bloos:
|
architect hopelijk..lekker doekoe make :P
|
Hostess! :D
|
Eigenlijk mag PR-manager en dat soort dingen ook wel maarja :p
|
Citaat:
een hemagebaksverkoopster :P |
Veiligheidskundige, waar weet ik nog niet, hopelijk op schiphol
|
Hey,
Havo ==> Commerciele economie met sport en marketing (rotterdam) ==> (Onder-) Officier Luchtmobiele brigade ==> Politie ==> Eigen bedrijf. Jaja dat wordt een druk leven :S HAHAHAHA We zullen zien wat er van komt! Greetzzz |
Het lieft wil ik in de Grafimedia werken maar volg de opleiding van Transport & Logistiek....dus denk dat ik iets in het magazijn ga doen. :confused:
|
Ik ga indirect het toerisme in. Ik studeer op 't moment International Toerism Management and Consultancy. Ik hoop na m'n studie terecht te kunnen bij een internationaal consultancy bureau op 't gebied van toerisme.
Na een paar jaar centjes verdienen wil ik graag m'n eigen toeristisch bedrijf. Reizen organiseren naar Afrika. (y) |
museoloog( iets in de richting tentoonstellen/ of conservator)of mn eigen gallerie openen
|
Journalist
|
metselaar
|
Advocaat --> Diplomaat
|
ik doe nu lerarenopleiding(Frans) en ik heb uitgevonden op mijn stage dat ik dat ook zeker wel super vind om te doen....lesgeven dus.
maar ik wil wel na mijn opleiding naar Reims een 2-jarige opleiding doen , Frans culinaire opleiding ofzo...over alle franse gebruiken en gewoonten en het hoe en wat van al die gewoonten, en met die kennis, en mijn beheersing van de Franse taal misschien iets doen.... anders ga ik bij t 8 uur journaal.....word ik de nieuwe Saskia Dekker :p |
Was bijna zeker dat ik geschiedenis wou gaan doen, geen flauw idee wat ik ermee kan maargoed :P. Maar pedagogische wetenschappen lijkt me ook wel wat, en dan als orthopedagoog aan de slag als het even kan. Zucht, al die keuzes, veels te moeilijk :s
|
Citaat:
|
Forensisch patholoog anatoom.
Journaallezer worden heeft me ook altijd wel leuk geleken, maar is niet iets waar ik serieus voor ga leren ;) |
Kinderarts :)
|
Ik ga soldaatje spelen :cool:
|
Cognitief neurowetenschapper.
|
mij lijkt architect wel wat
|
Ik zou graag oncoloog of chirurg worden
|
Ik twijfel niet meer, ik wil of programmeur worden of webdesigner.
|
Oja, eerst nog een poging tot gitarist in een rock/metal band!!!
|
Citaat:
|
Bij de politie gaat het niet lukken dan ga ik voor dierenartsassistent....Ik zie het allemaal nog wel.. :)
|
Wil rechten studeren en daarna zie ik wel.
Maar sociale geografie of communicatie wetenschappen lijkt me ook leuk. |
ik wil later het famile bedrijf over nemen
|
Pedagoog of kinderpsycholoog. Twijfel nog ontzettend :(
|
Kleuter juffie :P en ik ben er nu wel zeker van want ik ga er in september meej beginnen :D
|
fysiotherapeut :(
|
K zou het echt nog niet weten.
En k moet al in aan het eind van de tweede kiezen.. Aaaaahhhh..... Maar ik denk iets in de verzorging of sow. |
Manager, of een eigen bedrijfje.
|
Ik heb echt geen idee.
|
Ik heb ook niet echt een idee? Banketbakker klinkt leuk maar dan is de helft van wat in de schappen stond al opgegeten. Een vriend van mij wil kok worden later, ik kook soms wel eens maar dat gaat niet altijd goed. Mijn vader doet iets bij de radio en dat lijkt me ook wel leuk.
Kortom: ik zie het later wel. :) edit: Tuurlijk weet ik het al! Beroepswielrenner! :p |
Landmacht!!!! Weet iemand hoe oud je moet zijn om daar te beginnen? En ik hoop dat er dasn nog plaatsen zijn, want ik wil het echt zooo graag (ben nu 15)
|
prof kiter of bodyboarder (serieus)
|
Journalist of de SPH
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga probably de reclamewereld in. Reclamebureau bijvoorbeeld.
|
Ik weet het nog niet precies, maar het wordt iets in het toerisme en dan het liefste eerst een paar jaar in het buitenland
|
K wil altijd al lerares op een basischool worden :) weet iemand toevallig welk profiel ik dan moet kieze?? :confused: |
Citaat:
|
thx :)
|
ik wou vroeger dierarts worden, maar ik studeer nu voor
Sociaal pedagogisch mederwerker niveau 3, kinderopvang http://www.gobnet.nl/images/beroepen/fotoos/18223.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |