![]() |
Citaat:
|
Ik ben 1.55/58 of zo... mijn vriend is 1.90 :p dus lengte hoeft echt niet veel uit te maken..
Daarbij komt, dat er genoeg "kleine" meisjes zijn (onder jouw lenge)! Bovendien, in principe maakt het niet uit dat een jongen bijv. kleiner is dan een meisje. |
Ben 1,66 en zou 't dus geen probleem vinden. Ik vind het wat minder als de jongen kleiner is dan ik, maar een enorm probleem, nee. Nu ben ik zelf vrij klein dus dat probleem heb ik eigenlijk nooit, eerder dat iemand te lang is.
|
Citaat:
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben 1,90 en als mijn vrouwelijke wederhelft een lengte heeft van 1,65 tot 1,75 vind ik het prima. (y) Al kan het me eigenlijk ook niet zoveel schelen, zolang ze maar niet groter is, maar dat zie je niet zo vaak. |
Ik ben 1.65.
1.74 voor een jongen vind ik dus wel een goede lengte. Maak je niet zo druk :s Das veel onaantrekkelijker. |
Citaat:
|
ik ben 1,70 en ik ben een van de weinige vrouwen die lichaamslengte echt geen flikker uitmaakt (y)
|
ik vind het beter als een jongen groter is dan ik (1.75 :p) maar vind het ook geen vereiste. als het verder een leuke jongen is --> geen probleem
|
Ik ben 1,78, dat is niet echt extreem groot.. Meisjes hebben liever een grote knuffelbeer van rond de 1,95 :D
|
Wat is er mis met 1,74 meter, vind je dat klein? of juist groot?
Ik vind het iig niet TE groot. klein? Helemaal niet. Kijk eens naar mij, ik ben 1,65 meter, zeer gelukkig :D GNA GNA... ik had misschien best groter willen zijn, maar klein zijn heeft zo zijn voordelen hoor :D Een nadeel is dat je altijd goed moet kijken in de winkels of je stukken van de broekspijpen eraf kunt knippen, anders kun je ze beter laten hangen... voordeel: je valt niet op tussen massa's (alleen je vriend/vriendin herkent je, of andere personen) :p En omdat jij een jongen bent, is 1,74 meter perfect. Als ik mijn hakken aanheb ben ik een tikkeltje groter als mijn vriend. Kunt elkaar dus heerlijk in de ogen aankijken :D |
ik ben 1.74/1.75 maar volgens mij groei ik ook nog... ik vind het igg helemaal geen probleem als een jongen kleiner is dan mij :)
|
dan ik :nono:
OT: Ik val meestal op jongens die groter zijn dan ik, maar ik ben ook redelijk klein dus het is ook niet zo moeilijk om langer te zijn. |
Aan het posten op 1 forum niet genoeg? :P
|
Citaat:
Ciao! |
Hmm.. ik denk dat ik rond de 1.74 ben. Ik zou het opzich niet erg vinden als iemand dezelfde lengte heeft. Kleiner vind ik eigenlijk niet zo, omdat ik dan meestal het gevoel heb dat ik dan voor schut sta. Meestal val ik ook gewoon op lange jongens.
Maar ik zou je niet afwijzen vanwege je lengte. ;) |
Ik heb de oplossing :) Ga gewoon in Italie wonen daar zijn de mensen bijna allemaal kleiner dan ik netzoals in de rest van europa zowat. (y)
Ciao :p |
ik ben 1.63 en groeien dat zit er ook niej meer in
nou en het maakt volgens mij echt niet uit hoe lang je bent |
Zo, fijn dat je voor die mededeling dit topic 2 maanden upt.
Maar ot, ik wil wel een jongen die even lang/langer is dan ik, ja. Het lijkt me heel raar als ik zou moeten bukken om hem een zoen te geven oid. Maar eigenlijk mag ik niet reageren want ik ben 1,78 :/. |
1,93.
Uitgegroeid. |
Ik ben 1,78, en mn pimp game sucked vergeleken bij mn vrienden die allemaal 1,90 zijn
|
Citaat:
|
heb ik even geluk als 1.93m zijnde :D
|
Ik haal zelf de 1.70m nog niet, mijn vriendin is zelfs een aantal cm groter dan ik (2cm denk ik).
|
Citaat:
Ciao! |
Wat een stomme ups.
|
Die up is idd niet echt nodig...je gaat mij niet vertellen dat je maar één keer per 2 maanden op inet zit...eerlijk gezegd geloof ik dat niet (en zelfs al is het zo, om dan hiervoor een topic te uppen?).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |