![]() |
200 :)
iemand nog ideeen voor de meeting :o |
Komt Kenjirro nog?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet dat ik kom maar toch... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar das te ver weg van de stad... |
Citaat:
Gaan we dan junks spotten in Hoog-Catharijne (zitten die daar nog?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is de dom eigenlijk te beklimmen?
|
Citaat:
Maar fwactuuw, jij als Utrechtse weet vast wel wat er te doen is in de binnenstad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Dom beklimmen? Zijn veeel trappen hoor! Ben er ook al 3x met school geweest ofzo.. maarja, ik weet ook niet echt iets beters. Er is toch wel iemand met meeting-ervaring hier?
|
lezergemen
|
Citaat:
|
Volgens mij heeft niemand meetingervaring hier :o. En iets anders....ik kan niet zo snel iets bedenken. Het zou handig zijn als de mensen die zeker komen wat verzinnen, anders zitten een aantal misschien-mensen een programma uit te stippelen terwijl ze helemaal niet komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor degenen waar de ouders moeilijk doen. Zeg gewoon dat je bij een forumvriendje, vriendinnetje gaat spelen :o.
Op de meeting kan je natuurlijk de gekste dingen doen, tegenwoordig haal je zo het nieuws :p |
Ga een ledenwerf actie doen daar in Utrecht voor scholieren.com!
Deel kwartetspellen uit van scholieren voor een mooie introductieprijs. Oja ballonnen doen het ook altijd leuk. |
Dus lasergamen? :cool:
|
jaaaaaaaaa we gaan lasergamen.. maar dan moet je dacht k reserven, dat betekent dat je van te voren precies moet weten hoeveel er komen
|
Ok, er wordt dus gelasergamed begrijp ik en we moeten daar inderdaad voor weten hoeveel mensen er komen. Dan zal iemand moeten informeren hoe vroeg je moet reserveren en je moet een datum vaststellen waarop iedereen zegt of hij wel of niet komt lijkt mij.
|
lasergamen is bitchy duur, k drink liever ergens bier
|
kan iemand in ieder geval even kijken wat lasergamen kost...Ik vind het best hoor, maar dat wil ik wel even graag van te voren weten..
|
Citaat:
ik hoopte eigenlijk al dat iemand dat zou gaan zeggen. :cool: |
Citaat:
|
we kunnen ook een dikke joint opsteken.
|
Lasergamen is voor nerds.
Djonko's roken is voor nerds. Bier drinken is voor nerds. Ik ben geen nerd. |
Citaat:
Ik voel me stoer. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik meld me bij deze definitief af voor 24 april, veel plezier voor degene die wel gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij gaat wel komen toch? :) |
Ze zeggen altijd dat ik ze onderschat, maar uiteindelijk zijn ze toch weer overschat.
|
Wat Reverend zegt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |