![]() |
Citaat:
|
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel: 5Havo, C&M, bijvak bio, vind NL het leukst. vraag 2 ben je rechts of links handig: Links vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap: IQ zal het gemiddelde zijn, heb geen handicap. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen: Moedig, Sluw vraag 5 schrijf 5 getallen op: 18, 8, 87 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. -Hoe gelukkig ben ik op het moment? -Ben ik een 'type' mens? - prefereer ik een vrouw boven een man of andersom? |
Citaat:
|
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. ik vind gym het leukst, ik heb profiel N & T vraag 2 ben je rechts of links handig rechts vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. 133, ik heb lichte faalangst vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen slim, eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 1,2,3,4,5 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. maak ik makkelijk contact met andere mensen? ben ik arrogant? kan ik veel van mensen hebben? |
Citaat:
1.VWO, Cultuur en Maatschappij, leukste vak: Frans(minst stom) 2.Rechts 3. Ik heb een IQ van naar het schijnt bovengemiddeld doch niet heel ver, denk ik... 4.moedig, sluw 5. 13, 18, 666, 465, 893 |
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. VWO, wiskunde is wel leuk, engels ook wel, scheikunde natuurlijk, duits en eh, godsdienst is wel boeiend, biologie ook, maar dat heb ik op het moment niet. Ik ga Natuur en Gezondheid doen vraag 2 ben je rechts of links handig rechts vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. zal wel gemiddeld zijn, 120? 130? vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen slim en eerlijk dan maar, ik ben absoluut niet moedig en niet echt sluw.. vraag 5 schrijf 5 getallen op 7, 24, 33, 46 en 1 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. - wil ik graag veel vrienden om mij heen of ben ik liever alleen? - ga ik graag uit, zo ja, waar dan? disco, cafe, gewoon bij vrienden filmpje kijken of iets anders? - ben ik meer een ik-wil-populair-zijn type of meer een laat-mij-rustig-mezelf-zijn type? |
vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden.
-Hoe gelukkig ben ik op het moment? -Ben ik een 'type' mens? - prefereer ik een vrouw boven een man of andersom? [/B][/QUOTE] doei |
Citaat:
een klein beetje ja |
Citaat:
ja rustig |
Citaat:
|
:evil:
Citaat:
:( |
Citaat:
Dit is echt zo grappig:o Want nee, ik ga niet gelukkig worden en ja, ik ga (waarschijnlijk) wel Nederlands studeren, want ik vind Nederlands echt helemaal geweldig, maar de lessen zijn zo saai bij ons:s |
Citaat:
Je moet mij nog doen! (pagina 4 ;) ) |
Citaat:
1- havo, CM 2- rechts. 3- 120. 4- Moedig, sluw. 5- 5, 0, 3, 6, 7 6- A- ben ik emotioneel? B- ben ik iemand die serieus een ander kan haten? C- Ben ik erg beschermend tov. vrienden en familie? |
Citaat:
nee dat lukt jou niet ja je bent een erg beschermend persoon |
Citaat:
Je beste zowel één van je slechste eigenschapen is dat je te eerlijk bent. Je vind het belangrijk in je leven om iets aan de milieu vervuiling te doen en aan de eerlijkheid van de mensen. euh moeilijke zijn millioenen keuze;s :( en ik ken maar weinige opleidingen dus maar een gok je wil archeologie studeren |
Citaat:
ik ben totaal geen uitgaanstype, ik ga echt nooit uit, en ik wel rustig, dus alleen de laatste klopt.. |
Citaat:
2de antwoord klopt redelijk. 3de antwoord weet ik niet, want ik weet niet hoe gek jij bent. ;) |
Citaat:
2- fout 3- correct. better luck next time :) |
:p
|
:)
|
Hmmz.
|
wat???
|
Citaat:
Je vind het belangrijk in je leven om iets aan de milieu vervuiling te doen en aan de eerlijkheid van de mensen. euh moeilijke zijn millioenen keuze;s :( en ik ken maar weinige opleidingen dus maar een gok je wil archeologie studeren [/B][/QUOTE] Aah ik vind dit best wel goed kloppen :0 Coõl! Archeologie niet helemaal maar wil iets van geschiedenis oid gaan studeren :) |
knap van mij , joepie :)
|
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. Ik studeer nu geneeskunde maar ik deed VWO, N&G met Latijn, economie en tekenen (en kunstgeschiedenis maar dat kwam automatisch bij tekenen) (en wib2 tot ik het eruit gooide). De leukste vakken vond ik biologie en tekenen en maatschappijleer en scheikunde. vraag 2 ben je rechts of links handig ik ben rechtshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. mijn iq zal wel iets van 125 zijn ofzo, ik heb geen leerhandicap en ook geen andere handicap. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen slim, eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 19 21 2 43 85 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. Heb ik neurotische trekjes? Heb ik een goed concentratievermogen? Vind ik het belangrijk dat mensen me serieus nemen? |
Citaat:
http://forumspam.articblue.nl/misc/lol/images/0295.jpg jou karakter in 1 woord hihi |
Citaat:
Maar het was een leuk idee:D |
:p
|
Vraag 1:
Ik doe Latijn-Moderne talen. Mijn lievelingsvakken zijn Latijn, Nederlands, Duits en Frans. vraag 2 Ik was oorspronkelijk linkshandig maar ze hebben me op de kleuterschool rechtshandig gemaakt. vraag 3 Ik zit bij iq-tests vrijwel altijd boven het gemiddelde, maar ook niet enorm hoog ofzo. (trouwens: 100 is gemiddeld, vanaf 130 is hoogbegaafd; Nederland is gemiddeld het intelligentste land van Europa, met een gemiddeld IQ van 110. Ik zeg dit niet graag, als Belg zijnde :p). Ik denk dat het bij mij 120 of zo is. vraag 4 slim en eerlijk vraag 5 2, 4, 7, 11, 22 1. Hoe zelfzeker ben ik? 2. Ben ik ordelijk of slordig? 3. Neem ik alles serieus op, of relativeer ik juist te veel? |
Ik kan door een paar vragen ongever iemands karakter voorspellen ik wil kijken of dat klopt kunnen jullie mij helpen.
Vraag 1: welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. Nationale Luchtvaart School vraag 2 ben je rechts of links handig Linkshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. 115-120, nee vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen sluw, eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 3,5,17,320,1000 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. Ben ik snel jaloers? Ben ik opvliegend? Ben ik arrogant? |
Citaat:
Conclusie: Dit topic is onzin. ;):p |
Hallo, je slaat mij steeds over.
Vraag 1 welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. VWO, Cultuur & Maatschappij, leukste vak: tekenen en kunstgeschiedenis Vraag 2 ben je rechts of links handig? Rechtshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap.? Mijn iq is 143, nee. vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen Sluw, eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 1, 7, 19, 25, 45 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. 1. Ben ik een roker of niet? 2. Van wat voor muziek houd ik? 3. Heb ik veel zelfvetrouwen? |
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. atheneum, c en m, beeldende vorming. vraag 2 ben je rechts of links handig rechts vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. zou t niet weten :). geen handicaps vraag 4 slim/eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 27 7 38 16 17 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. ben ik spontaan? vind ik het leuk om thuis te zijn? heb ik veel vrienden? |
3 keer ja
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik zal hem zo wel beantwoorden ok) :p :p :p :p |
Citaat:
2. allerlei , pop enzo het meest 3. nee je hebt weinig zelfvertrouwen |
Citaat:
|
Citaat:
Fout, juist het minste van pop Fout, juist redelijk veel Leuk geprobeerd hoor. |
hé leutjes, ik heb een poll gemaakt ook inde kantine met als naam iets van uitslag karakter blabla willen jullie daar inpollen of de uitslag goed was of niet. Alvast bedankt ;)
|
Citaat:
2) rechtshandig 3) IQ 130, nee 4) sluw en eerlijk 5) 4, 7, 9, 15, 22 6) Praat ik veel? Ga ik graag naar school? Ben ik tevreden met mezelf? |
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. vwo, c&m. leukste vakken: nederlands, geschiedenis vraag 2 ben je rechts of links handig linkshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. echt geen flauw idee, geen handicap vraag 4 moedig / slim /sluw /eerlijk 2 kiezen moedig & eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 2,4,7,16,25 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. Ben ik zelfverzekerd? Hoe kom ik op anderen over? Wat is mijn sterkste kant? |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha meer mensen dan ik kunnen het ;), ik denk dat ze wel ongeveer kloppen.
|
Citaat:
|
Vraag 1:
welke type school doe je, welke vakken vind je het leukst , profiel. 6vwo N&G met economie. Leukst vakken: wiskunde, natuurkunde, frans. vraag 2 ben je rechts of links handig Absoluut rechtshandig vraag 3 wat is ongeveer je iq gok je , heb je een leer- od een of ander handicap. Nee, en iq ligt rond de 125, 130 vraag 4 slim / eerlijk vraag 5 schrijf 5 getallen op 4 , 13 , 9 , 2 , 28 vraag 6 stel mij 3 vragen die netjes zijn!!! Ze moeten over jou gaan en die moet ik als test over je karakter beantwoorden. 1. Ben ik gelukkig of niet? (en daarbij stabiel of meer diepe dalen en hoge hoogtes?) 2. Zelfverzekerd of niet? 3. Hoe ga ik met andere mensen om (vrienden, familie klasgenoten)? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |