![]() |
dat rondje met dat streepje erdoor heen
|
standaarddeviatie?
|
Hmm.. oke ik snap het...
maar goed.. bij 2002-1 snap ik dus niet hoe ik dat bij soms 14 moet aantonen :s |
Citaat:
|
is dat complement regele ofzo :S
hoe reken je zeg maar dat nou uit snap het niet helemaal met die dobbels door die stress weet ik opeens vet weinig weer grrr :s |
Citaat:
phi (z)=10-5/8=0,625 oppervlakte is dan z waarde (0,625) invullen bij invnorm(0,625)=0,32 |
ben weg
mensen suc6 xxxxxxx |
grr fijn
mijn acrobat reader werkt nie meer :s nu kan ik de antwoorden niet bekijken :@ zoo irritant... |
Citaat:
|
nee, dat mogen ze niet :) maar ze mogen je volgens mij tijdens je examen wel controleren, dus zorg dat je niet opvalt als je lang aan het zoeken bent.. ;) maar dat zal maar weinig voorkomen hoor, je bent wel safe
edit; was antwoord op iemand die vroeg of ze je geheugen mogen wissen ;) |
Hoe wis je dan snel alles uit je rekenmachine.. want dan moet je 3 knopjes indrukken maar ik weet niet meer welke:'(
|
Citaat:
je gooit 10 keer bereken kans op hoogstens 8 is dus 1 ,2,3,4,5 ,6,7 of 8 maar je kan makkelijker 9 en 10 uitrekeken omdat het minder werk is. maar je hebt juist 9 en 10 niet nodig dus doe je 1-P(x9 en x10) |
Citaat:
maarre.. jah... ze kunnen nooit alle rekenmachines gaan controleren |
Mosterd
jij bent te slim :o Snap jij van 2002-1 soms 14/15/ 16 :$ Ik ken nu ook de antworoden niet zien :s maar snap ze ook nie |
del a ? delete alles
|
Citaat:
2nd --> + --> 2 = 2nd --> mem --> delete |
Ik ben NU ff naar de leraar om nog wat vragen te stellen :p (y) en dan blijf ik op school tot 13.30 en dan beginnen :rolleyes: :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben je lekker op tijd mee :s |
Citaat:
dus om oppervlakte uitterekenen moetje gewoon linkergrens,rechtergrens,m,s invullen. hier is het dus -normalcdf(10^99,0.625,5,8) |
Citaat:
kan iemand dit bevestigen, of zeggen wat het wel moet zijn? |
Sorry kben een beetje dom.. nu snap ik het helemaal niet meer:
hoe moet je nou pfi uitrkenen en wat heb je als je pfi hebt uitgerekent |
nPr gebruik je alleen als de volgorde van belang is...
bijvoorbeeld bij pincodes ofzo? dan weet je dat je 1e cijfer een 3 is en de rest varieert van 492 ofzo? maar dan moet die 3 op de 1e plek? mja kan da nie goed uitleggen :S |
Ik heb een aantal oefenexamens gemaakt, en de binominale kansverdeling komt daar echt nauwelijks in voor, of ligt dat nu aan mij??
|
Citaat:
(hierdoor snap ik het ook meer) http://www.wiswijzer.nl/frame.htm?ur....asp?nummer=72 |
Citaat:
nPr is voor permutaties, dus volgordes. De volgorde is dan van belang. nCr is voor combinaties, dus dan doet de volgorde er niet toe. |
bij een permutatie (nPr) maakt het uit WAT er is gekozen, en de VOLGORDE maakt uit.
bij een combinatie (nCr) maakt het niet uit in welke volgorde het gebeurt. edit: dit heb ik in me rekenmachine staan trouwens :P Een ander woord voor volgorde is permutatie. Bij een permutatie van 3 uit 10 maak je een selectie van 3 uit 10 dingen. Daarbij is zowel wat er gekozen wordt, als de volgende waarin gekozen word van belang. Het aantal permutaties van 3 uit 10 10x9x8 Dit reken je uit met de NPR knop Bij een combinatie van 3 uit 10 maak je een selectie van drie dingen uit 10 waarbij de volgorde niet boeit. Je berekent het met de NCR knop |
Citaat:
binominale kansverdeling is tot +/- 2006 geen examenonderwerp :p |
Citaat:
of met invnorm als je dat andere moet berekenen |
Citaat:
je kan uit 16 plaatjes pakken. en je pakt er twee. als je eerste keer pakt maakt het niet uit wat je pakt. tweede keer moet je juist de ene pakken wat je hebt gepakt. en daar is er nog maar 1 van over ( wat elke kaart is dubbel). en je had al eentje gepakt dus er zijn 15 kaarten over. dus kans is 1/15 |
oh meen je dat?? Nou ja!! Ben ik me dat hier helemaal aan het leren! Och ja eigen domme schuld..maar dankjewel iig!
|
ik ga nu ff scheren mijn haar kammen en daarna moet ik nog een hoofdstuk doorkijken. eeen daarna kijk ik ff bij opgave 15 en 16 ( alleen ik weetniet zeker of ik dan nog tijd heb)
|
Citaat:
marreee ja ik snap dat invnorm niet helemaal :S met die area ofzo :s dus da doek nooit :$ |
Hier is z = 1,25 en Pfi (1,25) = 0,8944
Kijk dat snap ikniet hoe word 1.25 nou 0.8944 |
Citaat:
en heb al antwoorden (printscreen) van een vriendin gehad iig bednakt voor andere dingen *dit word toch mijn ondergang* hihi |
Hier is z = 1,25 en Pfi (1,25) = 0,8944
Kijk dat snap ikniet hoe word 1.25 nou 0.8944 IK OOK NIET HOE MOET DIT!!!!!!!!!!!!! |
Moet toch met InvNorm of niet?
|
Je doet op gr met normalcdf(-8,1.25) en je krijgt 0.894..eruit
|
je kunt ook in je tabellen boekje kijken..en dan bij normale verdeling kijken bij 1,25 = 0.9884
zo kan het tog ook? :$ |
Citaat:
|
volgens mij wel...
|
als ik jullie was zou ik er nu niet meer teveel over discussieren hoe iets zit enzo, dan ga je op je examen alleen maar lopen twijfelen! maarja, ik heb makkelijk praten....
SUCCES |
ow naja wist ik niet, heb ik ook nooit mee gewerkt dus het zal wel dan...
|
Citaat:
thanks nog gefeli, (had ik ergens anders ook al gezegd mja) |
Succes mensen! :)
@fantome: feli. :) enja, je hebt gelijkt. *weg is*:o |
*slaat zichzelf tegen hoofd*
iedereen natuurlijk heel veel succes! :) |
ik zit echt zo erg in de stress :s aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
|
Je doet op gr met normalcdf(-8,1.25) en je krijgt 0.894..eruit
WAAROM -8??? EN WAAR VIND IK NARMALCDF OP DE CASIO??? |
eerst snapte ik het nog. En nu niet meer.
Maarja.. wie weet krijg ik op het examen opeens een geweldig geniale inval *kuch*. en iedereen veel succes :) |
dat -8 is gewoon standaard, weet niet waarom maar dat MOET! bij de normalcdf
je vindt het op 2nd distr en dan de tweede optie normalcdf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |