![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*bekijkt haar "Harry Potter" DVD's altijd met Engelstalige ondertiteling* |
Citaat:
|
Citaat:
*was erg in de war toen ze het 3e boek in het engels en het 4e in het nedelrands las* echt zo: okay, wie is dit? en wie is dat? |
Citaat:
maar als een jochie van 6 je naar zo een film gaat waar een gigaslang stukjes uit de "held" bijt:P denk ik toch van... ja, het kan best eng zijn;). maar op zich... stoorde ik me in de 1e film aan de vrolijkheid van alles... zoveel kleur enzo... en ja... het was allemaal zeg maar te licht en in de 2e film was dit heel wat minder en die blijheid was wat minder wat meer bij de boeken past die eigenlijk niet zo heeeel vrolijk zijn... hoewel dr wel genoeg humor in zit;) maar ja, je snapt het wel:p |
Citaat:
ja, de eerste was een beetje een introductiefilm, niet de kindertjes meteen afschrikken. Hogwarts: gezellig enzo ;) |
Citaat:
Over het algemeen zijn de mannelijke Limburgers niet zo snugger, vind ik. In het Noorden zijn ze wat slimmer, maar bekakter. *zucht* Ah, overal in het land zijn ze niet zo aantrekkelijk, er is altijd wel iets aan op te merken.... *zucht* Wie wil er met me mee naar Engeland emigreren? ;) Citaat:
Hoe heet Professor McGonagall eigenlijk in het Nederlands? *zet zich schrap voor het antwoord* :s |
Citaat:
Engeland! ja graag, al wil ik nog leiver naar Ierland :D Harry is onveranderd en Snape spreek je nog hetzelfde uit :D ze heet professor Anderling :s |
Citaat:
Helemaal mee eens. Die koters bij mij in de klas, of in Morg d'r klas (Omfg:D Het pakje melk:D) zijn nou niet echt om van te gaan juichen:s Maar mooie mannen zijn zelden vrij:s Citaat:
Zo ver kan 't gaan ;) |
Citaat:
Citaat:
|
ZO! Er staat een '' S " ( BEETTUURRR!!!!)
Schandalig als je een topic begint omdat je iets zo gaaf vindt en het dan niet eens goed op kan schrijven!!! Ffkes tussen de regels door aan die twee chatters hier: Wat is er nou zo tof aan die Alan Rickman, dat smerige oude mannetje? |
Citaat:
Maar in het noorden is het ook niet al te best gesteld met de mannelijke bevolking, woon al mn hele leven in het noorden, en zoveel leuks heb ik nog niet gezien jammergenoeg:( oew nog 6 nachtjes slapen tot ik naar HP kan :D |
Citaat:
ja, tis triest :( |
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, ik snap het ook niet echt... weet iemand trouwens wie de rol van Cho gaat invullen? :o (oosterse vrouwen zijn mooi :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
'We're comparing clocks...' 'Youre doing WHAT?! :| ' 'No, no, no, cLLLLLocks!!' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*verlangt regelmatig terug naar een tijd als de Victoriaanse tijd, waar mannen nog hoffelijk en apetijtelijk waren* Citaat:
Citaat:
Citaat:
*haat kortzichtige mensen die meteen hun oordeel klaar hebben en niet eens even erover willen nadenken als een normale volwassene* Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Sev: het is aan te raden (y) |
@ Sev: het leven is zwaar :( (n)
Uitstraling. Uhuh, uitstraling is het woord. En hij is gewoon een geweldig acteur, als je ziet wat voor rollen hij allemaal kan spelen :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Morg: Uhuh :cool: En Duncan onze... Uhm... Privémasseur :p |
Citaat:
|
Is die Duncan een Ier die jullie uit de kroeg hebben opgeduikeld? :D
|
Citaat:
|
bedankt voor de info over de POA special. *hoopt dat er veel snape in zit*
En Alan Rickman is echt geen smerig oud mannetje. Het is een geweldig acteur en een aardige vent die er absoluut niet slecht uit ziet :D Om het maar weer op topic te krijgen pimp ik een paar van m'n nieuwe avatars ;) Snape: gemaakt met de nieuwe foto's. http://img42.photobucket.com/albums/...l/snape_x3.jpg SS/HG: http://img42.photobucket.com/albums/...k_close_bl.jpg Hermione *drool* http://img42.photobucket.com/albums/...mione_avie.png http://img42.photobucket.com/albums/...hurtbroken.jpg |
Citaat:
@ Sev: juh, bartender, hij is niet supermooi, maar wel een MILTF. |
tsss... jullie vrouwen kunnen ook zeuren zeg:P wij mannen hebben het pas zwaar...
wij moeten vechten tegen de kortzichtigheid van jullie vrouwen die maar niet kunnen geloven dat iemand van hun eigen leeftijd best wel wat inhoud kan hebben en mannen nog hoffelijk en apetijtelijk kunnen zijn ook al zijn ze niet zo oud... jullie scheren alle jongens over een kam(n) dus wie heeft het hier nu echt zwaar hé?:p Katie Leung schijnt de Cho-rol te hebben gekregn... ff foto zoeken hoor:). http://img59.photobucket.com/albums/...katieleung.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
zeker, tis gewoon de humor. *moet opeens denken ad film die ze zaterdag zag* sexy ugly! dus dat was het *lichtje gaat op* |
Citaat:
|
Citaat:
Schandalig als je 19 bent en niets beters te doen hebt dan te zagen over een spellingsfout :rolleyes: . |
Citaat:
|
Citaat:
ik sta best open voor mannen die best wat inhoud hebben, alleen kom ik ze maar niet tegen :( |
Citaat:
Jammer dat veel mensen jong met blond haar met blauwe ogen mooi vinden, dat vind ik altijd zo baby-achtig. :s Citaat:
Ik moet zorgen dat ik ook gauw inspiratie krijg voor de avatars en banner die gepland staan, dan kan ik ze ook hier pimpen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb hetzelfde met meisjes hoor;) dus ik begrijp het wel:) hehehehe ow... en ik heb foto van Katie Leung gevonden... ze is goedgekeurd (y) :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
veramerikanisering is(n)...;) maar het ergste is dat er zo veel meisje zichzelf niet meer durven te zijn :( |
Citaat:
en meisjes zijn veel erger dan jongens: dapper statement in een topic dat door meisjes "geregeerd" wordt. ;) ja, ik zal even naar boven scrollen |
@ de Rickmaniacs en geinteresseerden
om even terug te komen over z'n stem, ik kwam toevallig net op internet deze site tegen: *klik* En dan ergens onderaan staat een link "Snape Speeking", het is een heel klein fragmentje waarop hij aan het praten is, en de kwaliteit is ook niet super, maar tis beter dan niks :) . |
Citaat:
Maar ik denk toch dat jongens erger zijn, met ook die ontiegelijk veel players en loverboys die loslopen.... :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |