![]() |
Ow ja, en ik heb 'Kim Possible' gemist vanmorgen. :mad:
|
het ging regenen toen ik wilde gaan skaten. tss :nono:
|
nou niet vandaag...maar wel vannacht, ik kwam weer, was er niemand thuis. geen probleem, ik heb immers een sleutel. nou niet dus, ik snel mijn vrienden weer bellen, zij omkeren, ik bij de schoonmaakster kijken, lag al op bed, voor-zij-en achterburen ook, toen maar bij "de buren" verderop, die waren nog op, ladder lenen, k door mijn raam naar binnen klimmen, oftewel kruipen, haal ik mijn gloednieuwe broek open aan een uitstekend stukje, maarja, toen was ik binnen...
bleek dat het alarm aan stond, dus ging het alarm af, kreeg ik m eerst niet uit (k toetste al de oude code in :bloos: ) nou toen belde de alarmcentrale ik uitleggen, onze gegevens zeggen toen was het klaar. kon ik eindelijk met mn dronken kop pitten. damn! en vandaag was ik te eigenwijs om me in te smeren, nu ben ik helemaal verbrand, en ik wou nog zo graag bruin worden :( |
Marit is niet online...
|
Nog niets, maar ben ook nog maar 15 minuten mijn bed uit
|
Viel om 1 uur in slaap, werd 3 keer wakker, kon na 7 uur niet meer slapen
|
Niks eigenlijk....
|
Citaat:
|
Gisteren maar één blz Frans geleerd zodat ik het vandaag allemaal moet inhalen....
|
Citaat:
|
Ik werd iets te laat wakker. :bloos:
|
En ik ben ook weer vééél te laat gaan slapen en dus:
Citaat:
|
ik was wild aan het dansen en toen knalde ik met m n voet tegen de glazentafel (n)
|
Eigenlijk niet zo veel, alleen dat KaZaA weinig users verbonden kreeg met downloaden...
|
Ik wilde een ei gaan bakken en k wou er dus een breken bleek dat mijn zusje m al gekookt had :mad:
|
Niks?
|
Citaat:
|
Alles ging uiteraard perfect.
|
Mijn examen ging een beetje mis :bloos:
|
De treinen hadden allemaal vertraging in verband met een wisselstoring bij Eindhoven. :( Daarom moest ik met de bus naar huis toe en dat duurde aanzienlijk langer. :s
|
Nog niks.
|
Citaat:
|
Ik zit bij een les waar ik niet wil zijn....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm...nu nog nix ^^ ma de dag is nog lang niet om...ik moet op mijn hoede zijn *kijkt oplettend om zich heen*
|
Ik heb nergens zin in (n)
|
ik werd veel te vroeg wakker
|
Citaat:
|
ik was om half negen al wakker
|
Ik heb vanmiddag de laatste examens.
|
Ik dacht dat ik mijn mondeling niet goed zou 'maken'. Vorige keer had ik een 6. Maar eigenlijk ging het heel erg veel te goed :o Docent bleef maar herhalen dat ik een hele mooie toekomst tegemoed ga :) *zeer tevreden*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moest door de regen lopen en was dus kleddernat geregend.
|
Buren, weet dus niet welke achterlijke gladioolklojo's, draaien harde muziek, waar ik niet eens zo'n last van zou hebben, ware het niet dat ik door de bassen bijna wegdreun :mad:
Hoe the fuck kan ik me dan concentreren. |
ik wilde ff 10 minuten in bed liggen nadat ik vriendje op trein had gezet, maar ik werd 2 uur later wakker....
|
Wilde een gedeelte van mijn verslag uitprinten. Zit het papier klem :X :|
|
er gaat nú mis dat ik nog steeds niet aan het leren ben.
|
Citaat:
|
Alles
|
M'n examen Aardrijkskunde...
...onder andere. |
nouw ik hoop eigenlijk niks
want ik heb net de laatste twee examens gemaakt |
ik ben vergeten wat in te leveren voor school terwijl ik het wel af had en het moest echt vandaag ingeleverd worden...mahja
en ik heb een frans luistertoets verknald |
Nog meer...
|
Ik hoest nog steeds heel hard, hoewel ik verwacht had er allang vanaf te zijn (een week is wel lang genoeg vond ik)
|
Ik kreeg niet veel hardcore van Promo gedownload van KaZaA, steeds maar: Remotely queud en More Sources Needed... om tureluur van te worden. :s (n)
|
ik sneed een stuk van mn vinger eraf toen ik een maquette aan het maken was.
ik was voor niets naar school gegaan door de regen. de jongen waar ik een afspraak mee had vanavond zei het af omdat ie naar het ziekenhuis moest ivm zijn ziekte. :( de rest ging goed.:) |
ik ging naar de fysiotherapeut. Heb een half uur gewacht. Bleek dat ik morgen mijn afspraak heb :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |