![]() |
Citaat:
-AePiE aka Bart - Haarlem -~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) -AmnesJAn aka Jan - Maastricht (onder voorbehoud) |
voeg ook maar toe: 'suikerwaren door de jaren heen' met G. Mommy
praten over andere triviale onderwerpen is met mij overigens ook vaak een succes. (y) |
Citaat:
|
onzin praten ben ik ook goed in, werkt altijd. (y)
|
Citaat:
ohw met mij kun je overal over praten,ik ben in vrij veel dingen geinterreseerd (of ik kan goed doen alsof ik dat ben :p ;) ) |
sodeju, de kat heeft net in de gang gekotst, zit meteen een worm van anderhalve kilometer bij zeg! :D
|
vette shit :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb er zelfs al een toegepast in de praktijk :d |
Ik heb meeting-angst. Ik denk dat we hiervoor een praatgroep moeten oprichten ofzo, zodat ik wel durf :bloos:
|
ja, weet je wat het is met dat beest; hij kauwt nooit 27 keer op zijn brokkies, en zeker als je last hebt van wormen ga je dan nogal snel kotsen. ik was hem overigens bijna achterna gegaan, de zure geur was euh... heel apart
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rellen :cool:
|
Citaat:
Hallo eh... Ik ben Anouk en eh.... Ik heb.... Meeting-angst *Applaus* :D |
'grandmommy, wat is jouw probleem? '
nou euh... ikke... ik heb een flatulentie-fobie... nog harder applaus |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) :cool:
|
chicks in een modderpoel! (y)
|
Citaat:
|
euh... blote chicks in een modderpoel?
|
ohja, strikvraag
|
Citaat:
Sweeeeeeet Maar euhm ja. |
ja hee euh... dacht het toch wel eventjes van niet! of wel... :bloos:
|
Citaat:
Tuurlijk kun je het hebben:p |
Hail to Cayenne!!!!
Hail to Cayenne!!!! Hail to Cayenne!!!! Hail to Cayenne!!!! Hail to Cayenne!!!! Hail to Cayenne!!!! Hail to Cayenne!!!! (y) (y) (y) (y) She's the best and above you all, losers! |
Citaat:
|
ik denk dat het cayenne undercover is :cool:
|
O god moge dit geweldig worden :D
|
Citaat:
|
kom je ook naar de meet zwegel? ik wil wel met je door de modderr rollen hoor rrr, heb je een baard?
|
Het is dr vriend die jullie bang komt maken. :cool:
|
*rolt joint, wacht af*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien het stoere vriendje die op alle kansloze jongeren kots, maar misschien ook niet. En mensjes, reply nu aub niet, want ik ben de laatste die voor rede vatbaar is, zoals sommige hier wel weten! |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaa wie doet mijn nick?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hahahaha Oja was jij dat? Lol ik lag echt dubbel toen ik het las :D(y) |
Citaat:
|
volgens mij gaat dat best wel een leuke meeting worden..
stoere woorden over internet stoere praat tegenover mekaar "doe jij die wat aan, dan doe ik jouw wat aan" en andersom en dan ist daluk meeten.. in een kringetje, met bloemetjes en roze, rode, groene en gele kleurtjes ziend. |
Citaat:
maar je bent een domme vlegen Je probeert CBtje te dissen Maar op de meeting ga ik over je pissen Je vriendin heet misschien Cayenne Maar niemand wil die snol kennen Kom maar op de meet, lepra gaat je slaan Zohard je VMBOtoekomst is van de baan Serieus, maak die Lepra maar niet kwaad Straks wordt je ontknaapt door een ledemaat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |