![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo stom.. Ik word er gewoon zenuwachtig voor... :s
Gewoon... de stad in met allemaal leuke mensen :p Das toch niet eng? (ik overtuig mezelf even) |
Ik doe waarschijnlijk een groene legerbroek aan en een zwart hemdje en een zwart vestje en als het koud is ook nog een cremekleurige jas. Verder heb ik een donkerblauwe schoudertas en Michel bij me :D
|
Citaat:
Waarschijnlijk ben ik te herkennen aan een bruin shirt, eventueel met donkerblauwe jas, en een spijkerbroek. Maar dat kan nog afwijken. Verder is er in mijn directe omgeving een blonde meid à 1 kop kleiner te vinden. (die ook nog eens gelijktijdig met mij blijkt te posten :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blaat.
Ik heb sinds gisteren weer medicijnen erbij gekregen, die me ontzettend moe maken.. Duss.. als ik morgen als een duf konijntje aan het rondhuppelen (voor zover dat huppelen zal gaan) ben dan weten jullie waarvan. :o ;) |
Citaat:
|
Ik zou maar oppassen want ik heb vroeger op judo gezeten :cool:
(daar kwam ik weliswaar niet verder dan geel :o) |
Citaat:
|
lalalala nog 22 uur... haha.. *slik* :cool:
|
Citaat:
|
Mijn moeder schijnt ineens alles goed te vinden. :confused:
(Leo, ze heeft even je fotoboek bekeken. :o :D ) Al lijkt het er eerder op dat ze te druk is met andere dingen, dus ze zegt op alles ja. :D Dus ik kom gewoon. :) (y) Ik draag: roze/rode jas, spijkerbroek en Adidas gympjes of nep all Stars met blauwe bloemen. |
Pff, geen idee wat ik morgen aan heb.
Dat beslis ik morgenochtend pas. En ik lijk ook niet meer op m'n fotoboek, want mijn haar is nou stukken korter. Maar ik lees de beschrijvingen hier wel goed, dan herken ik jullie en kom ik alsnog wel bij jullie terecht :) |
Ik denk dat ik zoals gewoonlijk zwart aan heb, maar ik zal straks mijn kast wel even uitpluizen voor iets leuks, zwarts. :p
|
Ik zal een spijkerbroek dragen, een blauw t-shirt met lichtbruine mouwen, versleten Nike's en een bril :p
En als ik een jas aan heb is het een grijze ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mar, toen wij meetten ging t ook top, dus dit lukt je ook vast wel *grinnik*
Heb net tig keer rondje utrecht gelopen. morgen weer! zin in! |
Citaat:
(Ze zal het idd wel te druk hebben. ;)) |
Nou, veel plezier jullie hé!
Jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn want het wordt behoorlijk druk en dat had ik jullie eens allemaal kunnen zien. Ik hoop dat het héél mooi weer wordt voor jullie. |
in de meetingmanager staat de helft nog op misschien (waaronder ik zelf :o )...gaan jullie allemaal morgen pas beslissen? :eek:
|
Citaat:
Als het redelijk weer is trek ik iig de zandkleurige (of beige, hoe je het wilt noemen) jas, die ik net gekocht heb. Verder ligt het aan het weer en aan mijn bui (maar het zal iig een broek en iets er op zijn ;)). |
Het wordt waarschijnlijk redelijk weer. Ws geen regen en 's middags komt de zon door. Moet goedkomen dus. :)
Zeg Leo, je hebt hartstikke lieve foto's. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ok, het wordt een zwarte rok, met zwart truitje, en een zwart vest. :rolleyes: En m'n haren zijn donker met oranjeblonde uitgroei, dus ook niet te miskennen :o |
Voor de herkenning:
Heb een rode jas aan, rode tas, en zit waarschijnlijk te lezen (Harry Potter) aangezien ik aardig vroeg ben :o |
ik ben er acht voor heel ofzo :D
|
tot morgen!
|
yeah, nog 5,5 uur :P
|
:) 'k kom...denk ik. Is het overdreven om een winterjas aan te trekken *bibber*. Als ik kom moet ik al om 10 uur vertrekken!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe ook maar even mijn regenboogtrui aan ipv korte mouwen, als het zo blijft :D |
o,ja voor de mensen die mij willen herkennen:
Ik heet in het echt Rianne, ik ben heel verlegen,onzeker en onhandig... :o Uiterlijk: (lelijk :bloos: ) waarschijnlijk in het zwart gekleed, anders in zwart-wit. Bruin haar, groene ogen, lelijke bril. eeehm...wat zou ik verder nog moeten vertellen? ik weet niet tot hoelang de meeting duurt, maar ik kan maar 2 à 3 uurtjes blijven omdat ik zo'n lange reistijd heb en dus ook weer een beetje optijd terug wil gaan. |
Leuk dat je ook komt! En ik ben ook wel een beetje onzeker hoor :)
|
Citaat:
|
Aan de naam kun je iemand niet herkennen. :p Maareh...Rianne is een :cool:e naam. :) En zonder foto's of jouzelf gezien te hebben geloof ik niet dat je lelijk bent. :p
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat ik in mijn eentje het station weer terug kan vinden! Wat gaan we trouwens doen? ik heb het de laatste tijd niet zo geveolgd omdat ik in eerste instantie dacht dat ik niet zou komen. |
Citaat:
enne we hebben nog niet echt besloten wat we gaan doen, zover ik weet. |
Citaat:
Citaat:
Volgens mij is er geen echt plan, meestal komt het neer op ergens in een cafétje of op een terasje zitten. Dat zal nu ook wel gebeuren, vooral omdat er een aantal mensen komen die geen kilometers kunnen lopen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is waar en iedereen op het forum hier lijkt me ook aardig dus....
maar ik ga nu van de computer af want ik moet al over een uurtje in de trein zitten!! |
Citaat:
Tot strax!!! |
Ik heb absoluut geen zin. :bloos: Ik heb rot geslapen, rot gedroomd en vanochtend al weer ruzie gehad. Naja ik kom gewoon, maar als ik chagrijnig ben dan weet je waarvan. ;)
|
Citaat:
|
ik heb ook maar 6 uur geslapen en geeeen zin
maarja ;) lekker optimistisch he stiekem toch ook wel zin hoor ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |