![]() |
Citaat:
majahieeeee *machinegeweer zoekt om m te legen op o-zone* :mad: |
Typen tussen sterretjes is erg gay. ;)
Neh, ik vind dat lied echt vet. Catchy tot op het bot. (y) |
Ik schrok de eerste keer dat ik die clip zag.. 3 donkere jongens dansend op een vliegtuig.. 11 september kwam ineens weer erg dichtbij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarderen doe ik het niet, maar me er echt aan ergeren kan ik niet. Als je gewoon niet TMF, MTV of The Box (alle gay en overrated) aanzet zal je ook niet geindoctrineerd worden met die gaye inhoudsloze klootjesvolk muziek. Oh en gay staat totaal los van homosexueel. |
Ik snap nooit waarom MTV met TMF en The Box vergeleken wordt.
MTV leeft niet van SMS'jes en bling-clips. MTV heeft Room Raiders! |
Citaat:
"hoe zou je het vinden als mijn tong in jou mond zat?" "oke!" :o |
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal globally dismissed, met Amerikanen die zogenaamd uit Tilburg of Helsinki komen. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gadverdamme:s |
Blonde chick? Ik dacht dat dat Rutger was, en die is blond noch een chick.
|
Ik vind het liedje ook nog steeds niet ìrritant, maar ik hoor Dragostea Din Tei ook bijna nooit
|
Citaat:
MTV is voor gecommerciaiseerde schapen en dat dragonstea din tei is simpelweg KUTSCHURFT! |
Het blijft gewoon een briljant liedje, punt.
|
Citaat:
|
Dit lied begon me 3 maanden geleden al te irriteren :mad: :mad: :mad: wat een #$%-lied :nono:
|
in mijn manier is die pokoe tog niet zo erg..
check t maar Dj D - Dragostea Din Tei (Bubbling Remix) http://members.lycos.nl/farshaad/Dj%...ling%20Rmx.mp3 |
Citaat:
je hebt er toch geen fucking bubbling remix van gemaakt he? (ik durf t nl niet te luisteren) |
Citaat:
|
ik vind et un super blij liedje (vooral door de grote ergelijkheidsfactor) :D
|
klotelied. drie van die rondhupsende sukkels zonder enig muziekaal talent. bwah stom lied (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MTV rocks!
Citaat:
|
gister zat ik op school ff over dit nummer te praten.
het lijkt ons leuk om niet dit liedje, maar de videoclip een beetje aan te passen. er moet iets extra's bij vonden wij. 1 extra vliegtuig erbij 2 torens bert en ernie vuur, veel vuur. :evil: al quada numa numa jee, numa numa jee, numa numa numa jee explodata numa numa jee, la la la la la la lalala...... |
Had je ongetwijfeld bij moeten zijn.
|
Citaat:
liever niet |
Citaat:
:rolleyes: Dus. Ik vind het nog steeds leuk, heb een stuk of 6 verschillende versies ondertussen ^^. En pas heb ik de clip voor het eerst helemaal gezien, op zich vind ik ze wel echt leuk verzonnen. Af en toe waardeer ik foutheid wel. Er lijkt er trouwens wel een heel erg op een vriend van me. |
dan is die vriend fucking lekker!!
op welk lijkt ie? |
Citaat:
|
GEWELDIG
zo fout dat het leuk wordt Het is een fout lied, maar iedereen heeft het erover, iedereen weet waar je het over hebt en het wordt op veel plaatsten gedraaid... vink toch knap dat ze dat voor elkaar hebben gekregen! |
Mja de Haiducci-versie vind ik leuker (ik hou meer van dance-achtig :p ) maar de O-Zone-versie vind ik bagger. Niet omdat ze er gay uit zijn, maar het nummer gaat sowieso nergens over als je de lyric vertaalt in het Nederlands. Vind het ook niet echt bij een "boyband" passen.
Hoeveel versies zijn al nageaapt van dit nummer? :p - De muggen-versie van De Gebroeders Ko (een van de kanslooste nummers die ik ooit heb gehoord (n) ) - De Duitsers-versie van ........ (weet ik niet precies, die was wel grappig bedacht, niet kwetsend, maar gewoon leuk (y) ) - De "Lekker Lekker-verise" van Ome Henk (mja we weten hoe Ome Henk is, dit was dus ook weer zo'n nummer :| ) Wie weet er nog meer?? |
Die clip valt eigenlijk nog best mee...Als je O-zone in Top of the Pops gezien hebt in ieder geval. Die mensen waren daar aan het dansen of iets wat erop leek: Echt zo verschrikkelijk. Da mensen dat gewoon serieus nemen.
En dat nieuwe liedje van hun Despirte Tei of zoiets *ook gister bij Top of the Pops gezien :D *... Dat lijkt gewoon te veel op Dragostae din Tei. |
waar hebben we het over dat nummer is verleden tijd. Wanneer je gaat zeuren over een zomernummer in de herfst dan ben je zelf ook minstens apart te noemen. Dus doe jezelf een plezier.
|
nou dit topic heet dan wel dragostea din tei, maar van de forumbazen hier die zo super sociaal zijn, mogen we geen topic over o-zone openen. dus voor al je o-zone vragen, opmerkingen enzovoort moet je hier dus wezen.
dragostea din tei kennen we nu wel, wat mensen over dit nummer denken weten we ook. kan positief of negatief zijn, ieder zn smaak. maar ff over o-zone: wie kent bijvoorbeeld t nummer numai tu? wie is hier fan? wie heeft er nieuws over o-zone? welke albums heb je? als je o-zone helemaal niks vind, waarom vind je het bagger? wat vind je van hun kledingstijl en waarom? dat soort dingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |