![]() |
Citaat:
oke. :p maar ik ben er vanmiddag als je dan klaar bent niet om ze up te loaden waarschijnlijk, je kunt het altijd proberen>>> msn |
Komt er vanavond een nieuwe, kan ik pas donderdag of vrijdag beginnen met raden :(
Maar er komt iig snel een nieuwe! :cool: (y) |
Citaat:
thx zusje |
@RayMania: Heb je m'n antwoorden nog gelezen? :)
Misschien kun je nog ff een tussenstandlijstje maken? |
Citaat:
|
Nog even wachten met de antwoorden, ik ben nu nog even bezig. :o :)
|
Deadline is gesloten, in de loop van de middag volgt een nieuw topic met een nieuwe quiz :cool:.
|
*juicherdejuich!*
|
Dan was ik dus net op tijd, of niet? :cool: :bloos:
|
Citaat:
|
Hieronder de eindstand van de 2e quiz.
Winnaar is AJMouse :cool: (y). Code:
In de volgende post komen de antwoorden en niet lang daarna de 3e quiz (in een nieuw topic) :). |
Een gedeelde 5de plaats :cool:
|
01. Budgie de helikopter
02. Flodder 03. Goede Tijden, Slechte Tijden 04. Jurassic Park 05. Peter R. De Vries 06. Super Mario Brothers 07. Friends 08. Teenage Mutant Ninja Turtles 09. Popeye 10. Skippy 11. Lion King 12. Rugrats 13. Harry Potter 14. CatDog 15. Rockos Modern Life 16. Nils Holgersson 17. School of Rock 18. Rocky 19. The Trip 20. MacGuyver 21. De Smurfen 22. Grease 23. Transformers 24. Blues Brothers 25. Bassie & Adriaan |
Shit :eek:
Had ik voor 20 toch naar iemand anders moeten luisteren dan ik nu heb gedaan. Bah. En 24 wist ik echt niet. En, ik ben toch wel trots op mijn 3e plaats :) Wordt moeilijk te overtreffen de volgende keer. |
ALLSS ik een gaatje kan vrijmaken doe ik ook mee,heb hem deze keer namelijk niet gemaakt.
|
He kut ik had nog willen nadenken en insturen.. (n)
|
Citaat:
11= raar vind ik. Heb die film meer dan 10 x gezien maar herkende hem niet(ligt natuurlijk aan mij ...:p) respect voor de mensen die 14 goed hadden, vond ik de moeilijkste waar ik zelf wel eens van gehoord had .. :) |
Citaat:
ik had m, met dank aan mijn zusje :D skippy had ik ook niet herkend trouwens :o |
Citaat:
verder had ik naast skippy, peter r de vries en rocko's modern life en school of rock niet --> in totaal dus 21 wel best tevreden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |