![]() |
Betty Boop ondergoed. :D
Teensokken in rood, geel, groen en blauw. Rode altow broek van Overzeas. Oranje shirte je met Powerpuff Blossom erop. Polsbandjes. Oorbellen met 3 kleuren goud. Zilveren ketting met pentagram. Oud, versleten horloge. Zo, ben ik even gedetailleerd geweest. |
Citaat:
|
- boxer.
edit: * ska vans * sokken * kilt * bandshirt * spijkerjack |
Citaat:
|
Citaat:
|
kapotte jogginbroek
trakkig shirtje |
Citaat:
Geez, nu snap ik waarom ik hier nooit kom. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: (Oh, en hoor ik er nu helemaal bij, omdat ik rolleyes gebruik???) |
damn girl
|
Citaat:
|
altos worden hier best geaccepteerd hoor,kijk maar naar o.a lepra (al zal hij er niet blij mee zijn dat ik hem nu op het hoopje "altos" gooi :p )
|
Citaat:
niet dat dat verschil goed uit te leggen valt, maar toch... het gaat om 't principe. (a) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw, als iemand naar mij toekomt wat er heel lelijk uitziet zeg ik ook gewoon "mooi" :-) |
Citaat:
en lui, lui... ze besteden hun tijd alleen anders. ;) (zo'n hanekam kost best nog wel moeite om omhoog te zetten. lekker ironisch ook, een anti-fashion statement maken en dan langer voor de spiegel staan om je haar goed te krijgen dan de 'modekutjes' :cool: ) |
Een joggingbroek,
wit shirt. (n) :( |
Citaat:
om toch maar eens ontopic te reageren: wit shirt,Alain red trainingsbroek,adidas allstars dadelijk hardlopen (dus zo lui ben ik niet :p ) |
Citaat:
|
jezus doe eens niet zo lullig allemaal :s :nono:
|
wat moet jij dan trut
|
vrede en liefde
|
beide een onverwezenlijkbaar ontwerp van een volmaakte toestand (n)
|
waar een wil is , is een weg.
zelfs voor kruimie. |
nee nee nee nee nee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee neenee nee nee nee
|
hans en grietje zaten op de huishoudschool
|
hans en grietje
|
|
haha opslaan als
|
Felblauw shirtje met een ster erop
Vaalblauwe spijkerbroek Witte, korte sokken Armbandje uit Blanes Zilveren kettinkje Horloge |
-groen mouwloos shirt
-blauw-witte driekwartbroek -witte sokken -slippers |
- rode string
- zwarte bh - lichtblauwe spijkerbroek - zwart shirt met lange mouwen en soort van boothals (ofzoiets) - witte enkelsokjes - horloge |
-Teenslippers (Reef)
-Surfshort (O'neill) -Shirt (Itsus) |
Citaat:
Overigens, al heb ik zin om mijn haar pimpelpaars met een gouden randje te verven, das mijn zaak. Waarom zou je daar, geheel zonder aanleiding, in één keer kritiek op gaan geven? |
Ontopic :p Lichte spijkerrok tot op de knie Replay
Rood shirtje Alan & Red Zwart vestje Hilfiger |
Net terug van Beachpop:
Witte linnen broek Donkerbruine leren slippers Idem riem Wit hemdje Licht-turquoise vestje van badstof met geborduurde bloemenprint op de rug van Part Two Wit zijden sjaaltje in haartjes, welke wild door elkaar zitten D&G enorme zonnebril Fossil Horloge, Otazu-setje |
versleten spijkerbroek met gat bij de knie
geel versleten shirtje |
Citaat:
En je zei dat alleeeee mensen jouw haar zo mooi vonden, nu ik kwam plots in het fototopic v/d kantine terecht, en daar kreeg je toch echt niet zulke positieve reacties hoor! (Of ben je weer te naïef..) |
Citaat:
|
volcom t shirt.
levis 501. éS schoenen. |
Citaat:
ontopic: kruimel heeft vast een goed karakter (y) |
onee kut het topic ging helemala niet over kruimel.
erm hetzelfde als gister, gr00ne kombatbr00k en metallica shirt in de kleur eh bruin ofzo http://www.pixum.nl/int/img.php?u=wi...&ts=12597&np=1 (ergens onder dat hoopje anteverta) |
oh jemig, wat een charmante foto... :(
Maar je zag er gister wel lekker uit hoor vandaag draag ik: zelfde shirtje als gister en een lelijke lichte broek (kleur ondefinieerbaar) |
Teenslippers (Reef)
Surfshort (O'neill) Shirt (Energie) Bril (Cébé) |
Citaat:
Citaat:
|
Trek je niks aan van Susanne ze is gewoon jaloers op je mooie rode magische haar :)
|
Blote voeten
Slippers met gevlochten rietvoetbedje en katoenen bandjes Linnen rok met visgraatmotief,met allemaal kleuren Wit t-shirtje zonder mouwen Ondergoed Haar los Bandjes rond pols en ketting |
zwarte osiris
blauwe spijkerbroek zwart shirtje whoeehoee tentamens! |
legging
rokje spaghetti bandjes dingetje |
Donkere spijkerbroek Indian Rose
lichtblauw hemdje Hennes lichtblauw blousje RL, geknoopt Bruine brede leren riem donkerblauwe slippers |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |