![]() |
Citaat:
|
hij begon met dat verhaal omdat summer hem de hele tijd gebruikte om voorgesteld te worden aan rijke jongens. hij deed dat nie meer omdat die jongens haar helemaal niet kende en hij het helemaal nix vond. toen zei hij: ze weten niet .... van je en die keer dat je dat gedicht op moest lezen in de klas over een zeemeermin.....
dan komt de rest van t verhaal van bellenblaas |
okee bedankt :)
|
hij vertelde voor dat zeemeermin stukje ook over een eekhoornverhaaltje ofzo van toen ze nog klein waren
|
jah idd jah en volgens mij nog iets, maar dat weet ik nie meer
|
was iets over the tinny squirlle, en dan zei summer dacht ik "I hated that
squirlle" verder weet ik het niet, dan moet k ff weer die episode kijken |
hmm, nee zegt me nix meer...
|
Seth <3
|
Citaat:
maar ryan mag er ook wezen hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ik vind ryan niet egt leuk :bloos:
maar seth vind ik wel :cool: |
Citaat:
|
Wie kan mij ALLES over episode 18 vertellen? (ja ik heb gedownload, alleen die kan ik niet downloaden de rest heb ik wel)
Verder een vraagje over uitzendingen van the o.c op veronica, wanneer was/is dat? Kan het nml niet vinden in de gids.. Of waren het maar twee episodes ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
uitzendingen waren begin van dit jaar een aantal weken op veronica, was het eerste seizoen van 7 of 8 afleveringen dacht ik. |
oke thx (y)
|
ik kan je daarover wel vertellen
ik heb alls op dvd gebrand dus.... |
Kijk nu al weer uit naar vanavond :)
Daarna nog maar één keertje he... ben ongeduldig, dus vrees dat het wachten op de nieuwe afleveringen te lang duurt :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Anniemoppie... we wachten niet eens alleen op herhalingen, maar ook en vooral op het laatste seizoen :| Ik wacht gewoon al minstens anderhalf jaar daarop :(
The OC; ben benieuwd hoe het tussen Luke en Marissa verder loopt. Marissa zal zich wel rot voelen nu ze 'tegen haar wil in' met Luke naar bed is geweest. |
Citaat:
ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat met hun, of ze maakt het nog deze aflevering uit of het gaat nog minstens 10 afleveringen duren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler
|
Citaat:
|
ok
Spoiler
|
Citaat:
|
Spoiler
hmmm niet echt een spoiler maargoed :) |
Citaat:
|
check www.theoc.nl
|
Citaat:
|
Yay, volgende week nieuwe afleveringen (y) (Ook al heb ik de volgende aflevering ook al gezien :o Er komt toch nog wel meer dan 1 aflevering? Toch??)
Seth en Summer. Awh ;) Holly is walgelijk. |
summer is echt zo cool <3 en seth natuurlijk ook <3
en holly, tja ik vind luke erger |
Oeh; een erg leuke aflevering waarin enorm veel gebeurd is.
Wel jammer dat ik de verleiding van de spoilers vantevoren niet heb kunnen weerstaan, waardoor het echte leuke eraf is gegaan. Wel bijzonder hoe die moeder van Seth en de vader van Marissa -hoe heten ze ook alweer?- met elkaar omgingen :cool: |
Summer en Seth weer tijdens het ontbijt, geweldig gewoon. :cool:
|
wauw, het was echt een gave aflevering vandaag!
maar mensen volgens mij gaan ze gewoon door met uitzenden, dit staat er namelijk: Gaan jullie na 17 augustus nog wel verder met The OC? Ja, The OC zal tot en met 31 augustus op dinsdag te zien zijn. Daarna verhuist deze serie (per 5 september) naar de zondag om 19.00 uur. http://www.sbsonline.nl/modules.php?...q&faqpage=2#10 ik denk dat we dus nog 2 afleveringen hier krijgen en dan gelijk die zondag 6 dagen later verder, zou wel gaaf zijn :cool: |
jah Kirsten Cohen & Jimmy Cooper. Jimmy kon de temptation niet aan
wel lief ryan en marissa in bed. wel goed dat ze weer friends zijn |
waarom naar zondag? dat is een kuttijd
|
Citaat:
|
19.00 op net 5 dus
is dat gelijk na smallville??\ dan heb je wel een mooie combo futurama, gilmore girls, smallville & the Oc |
en one tree hill dan?
|
owjah dat is togh na smallville?
|
uhuh
|
dan word one tree hill geskipt?
komt dat erna dan? dan heb je een nog betere combo |
one tree hill skippen is niet leuk
maar alles achter elkaar is een te grote aanslag op mijn zondagmiddag |
zondag is echt een kut tijd
ze zouden eigenlijk alle coole series zoals. gilmore girls,smallville, one tree hill, the oc welke ik nog mis op een aparte dag zetten om 20.30 ofsow elke dag een coole serie om 20.30, dat zou ook wel goed zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |