![]() |
Van Theo Maassen. Ik vind m erg scherp. Maar moet m toch es n keer gaan veranderen eigenlijk...
|
Citaat:
Mijn eigen signature is ontleend aan mijn imago. |
Sig is van hans teeuwen, geweldige vent <3 :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
monty python's life of brian
oh zo een droge film. 'we are all different' 'NO I'M NOT!' mm ja das dan mijn humor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
geef me één goede reden waarom niet
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Kwam ik opeens op.. vind het wel een mooi zinnetje!! En het past ook wel bij mij.
|
Ik kwam er opeens op. En het is nog waar ook. :)
|
Citaat:
On topic: citaat uit Scarface <333 |
Gezocht naar bekende filmquotes op het internet (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo geen idealen, ik wil een heleboel mensen verbeteren
Loesje natuurlijk. En erg van toepassing op mij, aangezien ik de (door vrijwel iederen als irritant beschouwde) gewoonte heb mensen te verbeteren :P Save a horse, ride a cowboy Ik ben al lang vergeten waar ik deze gevonden heb, maar ik kan me er helemaal in vinden :o Valt onder het rijtje "Save a tree, eat a beaver" en "Support your local mortician: drop dead!" Tegen de verengelsing Spreekt voor zich. Nou krijg ik nog wel eens te horen dat ik dan ook geen Engels citaat in mijn sig moet hebben, maar die klinkt niet in het Nederlands. *denkt even na* Misschien verander ik het nog wel. Iig ben ik dus tégen het gebruik van Engelse woorden/uitdrukkingen wanneer er Nederlandse woorden voor zijn. Dus ik ben niet tegen 'computer' maar wel tegen 'job'. You catch my drift ;) |
Citaat:
|
:cool:
|
Er zit 1 uitspraak van mij bij, Machiavelli heeft Berlijn nog vereerd met een bezoekje, vandaar Berlijn en het laatste stukje zei ik tegen Machiavelli maar dat kon ie blijkbaar niet zo waarderen.
|
Citaat:
|
Dat "Woeii" is een uitspraak vn Ernie geloof ik, en ik zeg het dus ook wel eens. En al die namen zijn gewoon lieve forummertjes :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. U hebt gezocht op pathologisch: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) pa·tho·lo·gisch (bn.) 1 tot de ziekteleer behorend 2 ziekelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
over zwakbegaafd gesproken... :p
|
Citaat:
ontopic: Een ode aan Bob de Beer |
Citaat:
het hoort te betekenen: verder ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden, maar mijn Latijn is nog niet vergevorderd genoeg om dat te begrijpen... :p |
Citaat:
|
jij bent de enige die het kan helpen
|
Citaat:
|
en nog de schuld afschuiven ook!
|
Citaat:
Mijn sig is een quote uit System Shock 2 (y) Citaat:
Daar kwam ik ooit eens de variant "Save a tree, eat a Republican" op tegen :) |
Van Loesje.nl
Vonnum wel leuk, en ik gebruik het woord Leukerd vaak. |
Citaat:
|
.. ?
|
wacht, ik weet het alweer :D
tijd om te veranderen ;) |
Citaat:
Offtopic: Droge humor.. Blowen? Nee.. Ik heb al een Breaker :cool: Ontopic: Ravings of a Mad Woman slaat op mijn nick. En Fiedeliedie Gekke Eenden komt uit de Donald Duck.. |
Die kreeg ik toen ik 500 posts had gedaan. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |