![]() |
-mn dure bier vereist meer consumatie dan 1 six pack :(
ik ga goddomme een klacht indienen, beetje mn schultenbrau afpikken, hoeren! |
Citaat:
|
:eek:
fucking hate \M/ :mad: \M/ drink-ze :( (y) |
Fout geraden, sinasappelsap.
Ok, eigenlijk raadde je goed. :D Maar als ik de vrede kan bewaren met een leugen dan doe ik dat. ;) Alsnog - proooost (a) |
mjah, wel een dure proost maar proost ja (Y)
|
+ Ik heb m'n oude 'nevermind the buzzcocks' videobanden uit de kast getrokken
- Als ik alleen ben roep ik altijd dingen naar m'n TV, maar het bleek dus ineens dat m'n zus er al de hele ochtend was... :o :mad: - M'n zus ging even fijn een DVD branden zodat ik de comp niet kon gebruiken, en toen ging ze weg... - Toen de DVD eindelijk klaar was en ik uit volle borst met een liedje wou meebleren kwam ze weer binnen EN ZE HEEFT GVD EEN EIGEN HUIS!!! :mad: :mad: :mad: |
+ Heerlijk lang uitgeslapen.
+ yu-gi-oh! gespeeld met mijn bijbelfreak en het breezersletje ;) + de zon schijnt - we moeten eten |
van vandaag geen benoemenswaardige plussen, tot nu toe dan heh!
gister een mailtje gekregen van een jochje +++++++++ |
Citaat:
:) + lekker geslapen + weer afgevallen, 10 kilo eraf nu + zometeen lekker sporten - ik word lastiggevallen door vliegen en wespen - ik durf ze niet dood te slaan |
Citaat:
woow 10 kilo, in hoeveel tijd?? toch nie in 1 week he ;) |
Citaat:
|
- verdrietig vriendinnetje
+ nieuwe cd's <3 |
- bier gelekt in mijn tas
- diskman kapot -digitale camera kapot - gasten gingen met ons ruzie zoeken - 2 vrienden stondne nog op het station toen de trein wegreed - de trein terug had vertraging dus hadden we onze aansluiting naar Bergen op Zoom gemist - toen we iemand's vader ons erheen had gebracht bleek dat mijn redelijk nieuwe fiets was gejat (n) + The Thermals speelde wel strak(y) |
-vroeg wakker gebeld
+telefoontje deelde mij mede dt ik donderdag een intake gesprek heb bij een callcentre -moeilijk weer in slaap gekomen -weer ruzie met geertje -zo huis schoonmaken +daarmee geld verdienen om vanavond te feesten |
- choco-ijsje op terwijl ik me voorgenomen had niet te snoepen
- verveling + vrienden komen bijna terug van vakantie - geld op - schoenen buiten laten staan vannacht en zijn helemaal nat geregend |
+ Bijna op vakantie
- Moet dinnetjes missen 4 weken lang :| + Foto's gemaakt bij de bijbelfreak de hele middag + Energiedrinkjes verorbert. |
- Koorts.
- Ruzie met vriendje. - Mislukte shopdag. (n) |
-gewerkt bij ah, veel te veel en moest veel te hard werken
-het weer -vriend op vakantie voor een week +mn tel abbo is ingegaan |
|
Citaat:
awww wat schattig <3 -ik heb weer een dag gewerkt sinds heel lang -Elliej mn asocollega met broek tot onder haar hangtieten opgetrokken woont op de Wekeromse dorpscamping en vond het nodig hier 6 uur lang over te praten. -ik moest 16 minuten lang lopen naar de bus -mijn puisterige exvriendje-van-toen-ik-14-jaar-was zat in diezelfde bus en had zin om met me te ''kletsen'', ik niet. -ik heb kebab als avond eten gehad. +ik heb geld verdiend +het is weekend ,maar eigenlijk is t al de hele week weekend +het weer is wel lekker +de kebab was ook lekker |
+oh ja het zonnetje idd
|
Citaat:
helemaal niet + vanavond veel ska + zodadelijk pizza + bruin geworden vandaag + lief vriendje :p |
- studieboeken moeten kopen
- geld vrijwel op als de huur is betaald - volgende maand weinig geld - ik word er zenuwachtig van + zin in studeren |
+++++ Vriendje belde. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik moet huilen. :D |
Citaat:
Jullie zijn voor elkaar gemaakt dus het komt toch wel weer goed. Van geluk huilen? |
Citaat:
En we hebben bijna nooit ruzie. Nouja, niet zo. Vanmiddag was ik echt boos. (n) Ik vertelde hoe ziek ik me wel niet voelde en meneer praat over geweldige watervallen. (n) Nou. Dat weet ik niet. Ik ben ook ziek en ongesteld namelijk. :/ :D |
kom jongens doe eens niet zo depressief het is weekend :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
-vriendinnen zijn ''moe'' :rolleyes: ( wie heeft de hele dag sperma gekrabt? :rolleyes: ) dus willen ze vanavond nix doen. -er is nix op tv - ik ben te lui om 2erangs vrienden te gaan bellen + ik ga me in mn eentje bezatten + er is rosé en caipirinha |
-werken
-weinig slaap +zon +gesprek tot zonsopgang(vanochtend) +nog steeds krieb0ls |
Citaat:
Ik ben in een zoetsappige bui. :| En waarom ben je niet op msn. :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ontopic: - vroeg wakker geworden door muggen (dus jeuk ---) - kuthumeur - zus kwam weer langs (- x oneindig) - In slaap gevallen terwijl dat niet de bedoeling was. Nu slaap ik vannacht weer niet :mad: - vies gegeten - mijn engelse dude chat achter m'n rug met m'n vriendin. - Ik voel me heel zielig + afspraak gemaakt met een andere vriendin om zondag weer herrie te gaan maken. Sjeezus, ik ben zo zielig dat ik er bijna Emo van zou worden. |
good:
+ ik heb 'n paar dagen vrij doubleplusungood: - bedrijfsongeval waar ik bij betrokken was. - collega afgevoerd naar 't ziekenhuis. - ik ben in shock toestand. - ik tril erger dan prins parkinson* met speed op. *claus, die dooie. :( |
Citaat:
<3 voor cha0s omdattie t nodig heeft :o |
Citaat:
die klote band was los, maar pakte met 't verplaatsen vd takel nog net ff de rechterkant van die buis mee terwijl hij 'r tussen stond om touwen te leggen. :s (nog 'n geluk dat die band 'r daarna meteen omheen sloeg en ik niet bevroor uit paniek... kon die buis meteen weer weg takelen gelukkig. :s) Citaat:
|
+ argeles
+ zon + zee + het elftal mannen + grrrote tent + dansen + vieze fransen en algarijnen + de bus reis - afscheit nemen - nu duizelig - alleen thuis dus helemaal voor mezelf moeten zorgen + morgen of overmorgen naar terschelling |
+++ik heb t forum.. laat staan heel internet niet gemist
|
+ het is weer bijna weekend
+ maandag onverwachts met vakantie (hoeveelste keer dat ik dit hier zeg.. maar ik ben er zo vol van!1 grutjes) + leuke oorbellen gekocht - ik mis m'n paaaaaapaaaaa snif :( - alleen zu hause (wat zal ik vandaag gaan eten:S) |
- om zes uur wakker gebeld door mijn vriendinnetje waar ik vandaag mee naar bloemendaal zou gaan dat ze ziek was
-vanaf zes uur wakker geweest omdat ik sjaggie was en ik hoofdpijn had -vanaf 7 uur het huis schoongemaakt +om 12 uur teruggebeld dat we morgen gaan en met de auto ipv de trein +in de zon gelegen op een stretcher -boodschappen gedaan voor morgen bij appie waar nog steeds ex-collega's vragen "lies wil je dat prullenbakje bij kassa 3 even aangeven", hallo ik ben niet voor niks gestopt +desperados was in de aanbieding +ik kwam de moeder van mijn beste vriendin tegen die nu in maastricht woont maar geen afscheid kan nemen van haar oude woonplaats <3 -de nrc van vrijdag en zaterdag gelezen omdat er geen nieuwere was +rosé gedronken in de zon |
+ morgen naar a'dam en lvc savonds
- bullshit gezeik + brute rasta asbak gekregen van me brutti - verveling (duh anders zou ik dit niet doen) |
+ mooi weer
+ geld gekregen van mn opa's en oma's voor mn verjaardag - ik zit weer in Nederland - mn rug, keel, voeten, benen en hoofd doen allemaal pijn |
+ gisteren gepadd0d. vette trip.
+ mooi weer. + weekend. + vanavond chillen met vrienden. + wiet & hash aanwezig + voor 't eerst sinds 'n half jaar 'n weegschaal gezien en ik ben 23 kg afgevallen. (huargh! juh. dat vind ik ergens wel stoer.) - eh... |
- vage gevoelens mbt iemand
± die gevoelens enigzins geuit tegen haar gisteren ± vaagheid - brak - ik vind het te warm - ik heb een kuthumeur - mijn gedachtes draaien overuren + ze is op vakantie dus eventjes de tijd om mijn gedachtes op een rijtje te zetten of is dit psychologie niet?(a) |
-chagerijnig
-ex die aan mn kop zeikt -niks te doen |
- ik wil niet morgen al beginnen met mn introductietijd, veel te vroeg!
+ Wimmie komt zo bij me eten en slapen (Y) |
oh jee, daar gaan we. in chronologische volgorde:
- ik moest urenlang foto's ontwikkelen en dat is verschrikkelijk als het zo warm is - de meeste foto's waren niet eens goed gelukt - mijn broers nieuwe vriendin kwam langs en ik had geen eens tijd om met haar te praten - ik moest nog dingen voor school doen (taken) maar ik ben er weer eens niet aan toegekomen en ik moet ze woensdag al inleveren (en ik moet maandag en dinsdag werken) - mijn telefoon is leeg en ik heb mijn oplader bij mijn ouders laten liggen - ik heb een telefoonrekening gehad van 55 euro en dat wordt 3 dagen voordat mijn loon gestort word afgeschreven - ik moest 100 vel foto papier kopen en dat kostte 54 euro - ik moest daarvoor helemaal terug naar amsterdam, eerst naar huis om mijn fiets op te halen en toen naar de winkel fietsen en op de terugweg kreeg ik een lekke band en ik kan hem niet plakken want ik heb er geen spullen voor - dus ik kan waarschijnlijk niet uit vanavond - maar dat zou ik toch al niet doen want ik moet nog ontzettend veel dingen doen + ik heb net gedoucht Citaat:
|
- ik moest vandaag werken
+de airco stond gelukkig wel aan - maar niet in het magazijn :s + het zonnetje schijnt heel fijn - kheb best koppijn + ik luister naar fijne muziek + strakjes feest :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |