Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Welke opleiding gaan jullie hierna volgen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=92014)

Onlyme 12-08-2002 22:08

Citaat:

Tangaslip Jongentje schreef:

me 2 :cool:

Kewl :D

Wat is je msn adres?
Add me ff :)

Dit is vrij vet :D

nare man 12-08-2002 22:13

Citaat:

Nushka schreef:
Criminologie is alleen te volgen in Leiden, Rotterdam, of Amsterdam (UVA), ze hebben wel allemaal hetzelfde programma. Je kan al criminologie gaan studeren na het behalen van je propedeuse (of het grootste deel daarvan) rechten, of propedeuse sociale wetenschappen.

xxx Nushka

Dank je wel! Ik ben nu echter toch alweer aan het twijfelen geslagen, ik zit er nu ook weer over te denken om Psychologie erna te gaan doen, ook vier jaar en dan gewoon weer in Nijmegen :)

Hoe het ook zij, ik ga iig nog een studie erna doen, ik vind 22 veel te jong om al te stoppen met studeren.

Miracle 12-08-2002 22:17

Citaat:

nare man schreef:

Hoe het ook zij, ik ga iig nog een studie erna doen, ik vind 22 veel te jong om al te stoppen met studeren.

Ik heb juist zoiets van: Help, ik ben pas op z'n vroegst op m'n 22 klaar :D

Kuzzz

Tangaslip Jongentje 12-08-2002 23:50

Citaat:

OnLyMe schreef:

Kewl :D

Wat is je msn adres?
Add me ff :)

Dit is vrij vet :D

Ja, is wel grappig ja. Zeker omdat het een nieuwe opleiding is.

thephit@hotmail.com

miro 13-08-2002 07:45

Citaat:

nare man schreef:

Moet je nagaan.... ik ben 19 als ik mn studie af heb :(

nare man 13-08-2002 11:44

Citaat:

miro schreef:
Mja...ik hoor om me heen ook superveel mensen die ervan balen dat ze pas na hun twintigste een keer klaar zijn met studeren. En één van mijn nichtjes is zelfs op haar zeventiende al overal klaar mee: die heeft nu een kappersopleiding achter de rug en is gewoon begonnen met full-time werken.

Dat lijkt mij niks. Ik probeer de 'rest van m'n leven' zo lang mogelijk uit te stellen. Ik ben op m'n 26e klaar met studeren waarschijnlijk, dan ben ik nog volop jong. Ik ben op m'n 22e ook nog maar een jongetje. Ik zie het ook echt niet zitten om voor m'n 26e een vaste baan te hebben, ook al zijn er nog doorstroommogelijkheden...ik blijf liever studeren en lekker feesten, ik wil m'n jeugd zo lang mogelijk rekken :)

niels18 13-08-2002 11:47

Citaat:

miro schreef:

studie? dan ben je vast een wonderkind. Bedoel je miscchien opleiding?

nare man 13-08-2002 13:17

:D subtiel

miro 13-08-2002 13:37

Citaat:

niels18 schreef:

studie? dan ben je vast een wonderkind. Bedoel je miscchien opleiding?

Tis maar hoe je een HBO studie wil noemen......

En ja ik ben idd. wat sneller dan "normaal"

Onlyme 14-08-2002 23:26

Citaat:

nare man schreef:

Mja...ik hoor om me heen ook superveel mensen die ervan balen dat ze pas na hun twintigste een keer klaar zijn met studeren. En één van mijn nichtjes is zelfs op haar zeventiende al overal klaar mee: die heeft nu een kappersopleiding achter de rug en is gewoon begonnen met full-time werken.

Dat lijkt mij niks. Ik probeer de 'rest van m'n leven' zo lang mogelijk uit te stellen. Ik ben op m'n 26e klaar met studeren waarschijnlijk, dan ben ik nog volop jong. Ik ben op m'n 22e ook nog maar een jongetje. Ik zie het ook echt niet zitten om voor m'n 26e een vaste baan te hebben, ook al zijn er nog doorstroommogelijkheden...ik blijf liever studeren en lekker feesten, ik wil m'n jeugd zo lang mogelijk rekken :)

Inderdaad. Je kan nog tot je 65 werken ongeveer, waarom zou je er nu al mee beginnen? :) Lang leven de -relatief dan hé-vrijheid!!!

Loveyou2002 15-08-2002 18:45

Ik doe hierna geen opleiding, ik wil geen baan van 9 tot 5, ik reis de wereld rond

Nuck 15-08-2002 21:11

Citaat:

nare man schreef:

Groot gelijk :). Ik ben ongeveer op mijn 30e (:o) klaar met studeren, tenminste, als geneeskunde me bevalt, maar echt erg vind ik het niet. Ik moet mijn hele leven nog werken, dus zo lang mogelijk genieten (y) .

drakootje 17-08-2002 11:52

Citaat:

Bl@Bl@ schreef:
Recht en management! Dubbelstudie in Nijmegen! :) Maar eerst nog 2 jaartjes VWO
Lijkt me op zich best leuk, is er een site ofzo met meer informatie?

cybergurlie17 17-08-2002 12:07

Facility Management aan de Hanzehogeschool in Groningen
en dan ben ik op mun 21ste klaar en dat vind ik best wel fijn eigenlijks??

Lyx 17-08-2002 12:23

Citaat:

drakootje schreef:

Lijkt me op zich best leuk, is er een site ofzo met meer informatie?

ga maar met vincent vega en/of waaromniet? praten :D
zij doen beide die studie

info...euhm... www.kun.nl ?:P

waaromniet? 17-08-2002 12:34

Citaat:

Lyx schreef:

ga maar met vincent vega en/of waaromniet? praten :D
zij doen beide die studie

info...euhm... www.kun.nl ?:P

Binnenkort dan hè? ;) :p

Maar goed, recht&management dus, en als het even kan wil ik daarna nog psychologie doen :o :D

Rabbi Daniel 17-08-2002 12:51

Citaat:

Loveyou2002 schreef:
Ik doe hierna geen opleiding, ik wil geen baan van 9 tot 5, ik reis de wereld rond
Ben je dan een miljonair ofzo? :D

SummerRose 20-08-2002 19:35

Vrijetijdsmanagement in Breda

AlopiA 23-08-2002 08:25

diergeneeskunde in utrecht

Swidge 23-08-2002 13:22

Cultureel & Maatschappelijke Vorming (Hogeschool van A'dam)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.