![]() |
Citaat:
gewoon voorzichtig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
heb je ook een plastic staafje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De mijne doet gelukkig geen pijn meer (Y)
Irriteerde me gister zo erg aan die korstjes bleef er maar aan pulken en een zenuw achter mn oor was helemaal opgezet :eek: of spier weet ik veel wat het was. Deed allemaal heel zeer. Dus gister uitgehaald en schoongemaakt. En nu is alles weer goed <3 http://img.photobucket.com/albums/v3...ruz/DSC072.jpg tadaaa |
mag je alcohol drinken als je net een labret hebt gezet?
Ohja, en ik heb hem gister gezet, ging hem vandaag schoon maken onder de douche en het balletje is er afgevallen! Ik schrok me dood maar gelukkig lag hij nog op de grond. Ik vind dat echt slecht hoorr (n) |
joah..denk het wel..alcohol reinigt toch :P en het komt denk ik ook niet echt langs dat knopje aan de binnenkant van je mond
|
Citaat:
Het enige wat nu kut is, is dat ik droge lippen heb en dat er om het bolletje zo'n stuk huid superdroog is :S Maar ehm, iemand die meer weet van het titanium/plastic verhaal? |
Het gaat eindelijk weer goed met mijn piercing <3 Niet meer ontstoken enzo. Over 2/3 weken ga ik voor een in mijn lip.
Iemand goede tips in R'dam? |
Citaat:
|
Ik ga ook een gaatje in me oor stretchen.. ik ben gisteren begonnen en heb er nu 2 van 1.6 mm in..
Hoe groot is het kleinste tunneltje? |
Citaat:
@milk: jaaa idd droge lippen :mad: |
Citaat:
|
wie heeft hier info over een smiley piercing, doet zetten veel pijn? genezingsproces lang?
|
even een aantal vraagjes over n tepelpiercing: ik ben erover aan het denken, maar nu vroeg ik me af of het erg pijnlijk is (pij heb ik er wel voor over), hoe het zit met het aanhebben van een bh als je m net hebt en (erg doordacht) als je later n kind hebt en je wilt borstvoeding geven, of het niet schadelijk kan zijn op een of andere manier?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je voelt hem helemaal niet als je er een bh overheen aantrekt, ook niet als je hem net hebt laten zetten. Aan 1 borst heeft je koter genoeg :) |
eindelijk 3mm tunnel erin. naja, eindelijk, volgens mij een klein maandje over gedaan.
ohja, aloe vera gel is heilig. helaas kwam ik daar vandaag pas achter toen ik nog 0.5 mm moest :P over een tijdje volgende oor maar...en deze groter. |
Citaat:
|
iemand op marktplaats met een eigen bedrijfje verkooppt tunnels en andere piercings.
tunnels van 2mm tot 13 en rond de 6 euro p.s. en zwart,zilver & goud. ik heb al geinformeerd voor 2 stuks van 5mm. gewoon ff zoeken op "piercing mm" want ik kan er geen linkje van maken. |
Citaat:
|
ik zou eens kijken...
bedankt ofzo:P |
http://www.alloverpiercings.nl/ ziet er ook wel goed uit, veel piercings en niet duur!
oh: Verzend en behandelingskosten zijn 3,50 euro. Bestellingen hoger dan 20 euro worden franco geleverd. (vrij van verzend en behandelingskosten.) |
en ja, heb ik Nog een vraag. Ik heb dus wel alcohol gedronken giser maargoed.
Maar nu heb ik een soort van wit blaartje aan de binnenkant van mn labret, is dat erg? (en er kwam net een beetje pus uit) |
Citaat:
maak maar goed schoon en niet meer doen he! :nono: |
Citaat:
|
Tunnel - 6 x 10 Chirurgisch Staal € 6,75 € 6,75
Tunnel - 4 x 15 zie foto Chirurgisch Staal € 4,80 € 4,80 Tunnel - 5 x 15 zie foto Chirurgisch Staal € 4,80 € 4,80 Vergroter - 8 x 67 zwart-rood Acryl Kunststof € 3,90 € 3,90 Totale handlingkosten € 0,00 Totaal bedrag incl. BTW € 20,25 http://www.alloverpiercings.nl/ :o ik denk dat het wel slim is om van elke mm een tunneltje te kopen omdat ik graag langzaam aan doe want mijn oren ontsteken ontzettend snel dus dan kan ik ze laten helen met een tunnel op maat erin. en ach, na 20 geen verzendkosten meer. Ik ben echt afgezet in de piercingzaak. ik had een 3mm voor 25 euro! ik had heel de stad al afgezocht maar ze hadden ze nergens en toen was ik allang blij dat ik er 1 had, maar ja...wel duur dus. en nu 4 dingen voor 20. valt best mee, of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wacht wel zolang |
Dat is zo verschillend.. er zijn ook wel piercers die helemaal nergens naar vragen ofzo, en je hebt er die legetimatie en alles willen zien
bij mijn labret 2 jaar terug moest ik alleen een ding invullen met daarbij ook mijn leeftijd, die 16 was toen..maar er werd niet gecontroleerd ofzo en 16 was ook oud genoeg. terwijl mijn wenkbrouw zetter er een ouder bij wou hebben of een iemand van weet ik veel hoe veel ouder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ze beide in groningen laten doen
|
Beste Daphne,
Op dit moment hebben we alleen tunnels van 6-13 mm in zilver (€ 3,00), zwart (€ 3,00) en goud (€ 4,00). Groetjes van Erik en Nannapas :S |
ik heb niks kunnen vinden op 'tunnels' op marktplaats :(
|
nee, zoeken op "piercing mm".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn wenkbrauw heb ik bij Jack laten doen. 4 jaar terug ofzo. tegenwoordig ga ik altijd naar Passion for piercing..die eerstr was ik niet zo tevreden over... passion vind ik echt een leuke zaak! |
Geen idee of dit gepast is in dit topic, maar ik vraag 't toch.
Ik heb twee neuspiercings en wil nog meer in mn gezicht, maar ik heb geen idee wat mooi zou staan... Heeft iemand leuke suggesties? (Helaas is de enige foto van 'voren' een nogal vreemde voor een fotoproject van een vriendin op de kunstacademie, maar goed) Mijn hoofd ziet dr zo uit : http://img.photobucket.com/albums/v1...edooranna9.jpg Waar zou jij gaten prikken? :p |
Citaat:
in ieder geval iets met je lippen, ik denk dat dat er wel mooi bij zal staan :) in ieder geval niet in je wenkbrauw of neusbrug ofzo. |
oeh of een smiley!! :D
|
Ja..
Ik zat ook te denken aan een septum, en dan die 2 neuspierc eruit. Een medusa, is dat een madonna maar dan aan de onderkant? |
Citaat:
|
Hoeveel mm is een gewone oorbel eigenlijk?
|
Zn ringetje is iets van 1.2 mm geloof ik.. het dikke gedeelte dan..
Ik heb nu in 3 dagen al 3 mm:) Ik heb zo'n vulling van een pen kapot geknipt dus nu heb ik al een mini tunneltje... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |