![]() |
ghihihi :bloos:
Een tip om de sims wat sneller door te laten spelen (bij mij dan) is om regelmatig je spel op te slaan.Tenminste, bij mijn pc werkt dat:p Maar mijn pc is een geval apart. Wat ik ook zo leuk vind, is dat je 4 verdiepingen kunt maken en zolderkamers en zo! |
Kun je nou eigk ook appartementen maken? Dat er meerdere Sims in gebouw wonen, maar je alleen je eigen Sim bestuurt en dat ze ook allemaal een vaste kamer hebben enzo?
|
Citaat:
Nee, volgens mij niet. |
wat houd de optie 'autom. inloggen' in bij 'spelopties'?
|
Dat je automatisch inlogt.... :p
Maar ik denk dat je dat gedeelte wel snapte (hoop ik iig ;)). Het komt denk ik er op neer dat als je maar 1 familie hebt dat je automatisch met die begint. (heb het spel overigens nog niet maar dit is een te easy vraag:p.) |
Oooh ik heb echt zin om dat spel te hebben, binnenkort kan ik m ook kopen :) teringduur die dingen
|
Citaat:
|
ik vind het zo geweldig.. speel sinds vrijdag.. geweldig..
alleen een tweeling krijgen is minder leuk :o ze zijn uit huis geplaatst :D Wel grappig; toen ik later ergens anders een kiendje wilde adopteren kwam dat kiendje gewoon :D ook geweldig dat je vanaf kleins af aan al punten kunt verdienen.. waardoor je met je baan snel promotie kan maken.. geweldig :) |
|
Die gasten worden steeds boos en dan zie je in dat wolkje het plaatje van een muur(?). Maar ze kunnen er wel gewoon langs ofzo, dat is het probleem niet. Maar wat wel?
Trouwens op internet circuleert de cheat 'Kacher', die wekrt bij mij dus niet. Klopt dat of schrijf ik het gewoon verkeerd ofzo? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga het nog eens proberen Oja, het zou toch ook kunnen regenen in ts2? |
Jeumig, als de politie een inbreker oppakt gaat het er hard aan toe :o
|
geld cheat: "motherlode"
dat is 50 duizend, schiet wat meer op en je kunt in dat kleine balkje "expand" typen en dan krijg je een groter scherm waarbij je elke keer pijltje omhoog kunt drukken en dan krijg je weer wat je als laatste hebt getypt, gaat helemaal snel :p |
Citaat:
Ik ben nog geen 1 cheat pagina tegen gekomen waar ze niet onder elkaar staan! Maargoed. Als jullie dan toch maar 1 cheat kennen, ook een leuke is "aging off" , waar, zoals je al kunt raden, de aging stopt. Zo kun je lekker aan je carreer werken. Wil je verder oud worden, dan kun je "aging on" doen. Voor degene die niet al te veel van videokaarten afweten, als ie bij jou traag loopt en je hebt alles al omlaag gezet, probeer dan ook nog eens in het cheatinvoerconsoleding dit: "vsync off" en wacht dan even (als het lang lijkt te duren: hij loopt niet vast, gewoon wachten, ligt aan je pc). Heeft et geen effect? Dan doe je gewoon weer "vsync on" ------------------------------------------------------- Even reageren nog op dat "expand", als je het console weer weg wil hebben kun je simpel "exit" intypen en op enter drukken. Just thought u oughta know. Citaat:
Zou wel ja, doet et niet. Je kunt wel door de bliksem geraakt worden! |
Mijn Sims zijn erg :(
Gaan ze op bed liggen en tv kijken, vervolgens "Ooh lala" doen, zijn ze klaar (15 minuten ofzo?) gaat de tv uit en gaan ze slapen.... Ook al doen ze Ooh lala in de ochtend :| |
Sims? Dat was toch dat spel waar je rijk moest worden door 100 tuinkabouters per dag te verkopen en dan een groot paleis kon bouwen?
Ik bedoel, wáár zijn de tuinkabouters in Sims 2?? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn strategie was er een beetje afhankelijk van :bloos: Als je je techniek zo snel mogelijk op tien kreeg kon één iemand, zonder baan zo 5000 per dag verdienen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik maar eens het spel ga kopen. :)
|
Sims 2...
Wat is er in vredesnaam nou zo speciaal aan de Sims dat het verdomme het grootste topic op dit hele godvergeten forum is? en ja, ik heb sims 2 ook gespeeld... eventjes. Kutspel... |
Citaat:
|
Citaat:
Oeh yay! Lekker gamen om te ontsnappen aan het echte leven, en wat speel je? Een game waarin het "leven" wordt "gesimuleerd", en nog op een slechte manier ook. (y) |
Citaat:
En ik vind het er verder wel erg leuk uitzien, 't loopt ongelofelijk soepel en het is vrij gedetaileerd. 't Is een soort levend poppenhuis, en daar hou ik gewoon wel van... :) |
Je hoeft niet per sé zoveel, bij de meeste spellen moet je een doel halen anders kom je gewoon niet verder in het spel, bij sims ligt dat ff anders. Je kunt het bij wijze van spreken een uur laten runnen en als je dan weer erbij komt ben je verder gekomen dan eerst. Dat lukt je met doom 3 niet, of cs ofzoiets. Andere spellen zijn ook leuk op z'n tijd.
|
kan je eigelijk ook weer scheiden van iemand?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan waren ze $100.- per stuk |
Ik heb 'm een weekje te leen. Ik ga maar eens aan de slag ermee. Zal na een waarschijnlijk mijn eigen kopie "moeten" kopen.
|
als je een familie creeert kan je niet eens kinderen creeeren voor verschillende ouders dus dat mamma een kind heeft maar pappa 2 kinderen... tssssss zo nep.
Het rare is dat het wel kan als je een opa en oma creert die dus verschillende kinderen hebben(pappa en mamma) En wtf, waarom kun je een sim niet korter maken. Die oma die ik gecreert heb is ong 1.80!!!! Of krimpen ze vanzelf naarmate het spel vorderd?? |
Citaat:
Je kan ook kinderen aanmaken en dan aangeven wie de vader of moeder is, maar dan is dat niet gecreeerd uit die gegevens oid. |
*heeft rest van topic niet gelezen*
Het lukt me niet om dingen te bouwen in de bouwmodus. Ik kan wel dingen aanklikken maar in het landschap verschijnt het gewoon niet. Zelfs niet als ik in een bestaand huis een deur probeer te bouwen. Herkent iemand dit probleem en heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? [Ik heb een illegale versie, dus niet zelf gekocht.] |
Citaat:
Koop de echte, of mount de images van de originele cd's |
vraagje!
Ik vroeg me ineens af, als je een familie maakt he, met een man en een vrouw met zo'n gesminkt gezicht.. en ze krijgen kiendjes.. krijgen die dan ook zulk soort gezichten? :p Heeft iemand dit al geprobeert? ik durf hem niet meer aan te doen want dan wordt het vast veel te laat.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet hoe je 't op moet lossen omdat ik simpelweg 't probleem zelf niet heb. :( |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed : 1. download daemon tools (hierzo) 2. zorg dat je een image van cd1 op je pc hebt staan. (of gebruik deze kleine mini-image, werkt ook goed. (download hier 3. installeer daemon tools (duh) 4. unzip de image-file (duh) 5. reboot 6. rechts-klik op het groene of rode cd-icoontje in de system tray 7. ga naar ' virtual cd-rom' 8. klik mount 9. kies je ' sims 2 cd1 image' 10. rechts-klik daemon tools, options (of emulation, weetniezeker) en klik 'SafeDisc' aan 11. enjoy ! EDIT : gebruik wel de originele Sims2.exe ! (en die hoort in TSBin te staan). (wacht wel even, het sims2 witte logo scherm verdwijnt weer, maar als je ff wacht doettie t wel). |
Citaat:
@ MightyMarcel: Het topic is nogal groot en ik had geen idee of het een bekend probleem was. |
Citaat:
|
Heb het spel nu ook, probeer het zonder cheaten alleen wel jammer dat je zo weinig geld heb.
|
Lijkt me een erg leuk spel, maar voorlopig toch wel te duur om zomaar even te kopen. Ga het binnenkort wel een keer bij m'n nichtje spelen, die heeft hem ook.
|
bij mij lukt het niet om het cheatbalkje er te krijgen, dat zou je toch horen te krijgen door ctrl+shift+c te drukken? als ik dat doe werkt dat niet, waar ligt dat aan>?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |