![]() |
Ik heb een geribbelde beige drie kwart winterjas. En ik ben er verliefd op <3. En ik post hem alleen als iemand hem echt wilt zien want anders heeft het geen zin he.
|
Ik heb 4 winterjassen
een paarse ribstof jas met bontkraag van de h&m van 2 jaar geleden ofzo een zwarte lange jas met 2 rijen knopen een grijze fluffy jas gewoon een redelijk korte maar er zit geen model in :( een donkergroene jas waar ik de bontkraag vanaf gehaald heb tot net boven m'n knieen ik denk btw niet dat ik dit jaar nog een 5e jas ga kopen :bloos: |
|
Citaat:
maar het is niet echt grappig vind ik.allee ja |
Citaat:
ooeeh dies gaaf. maar issie wel warm? |
Citaat:
|
ik zag er vandaag eentje bij de D.E.P.T. in a'dam van JC Rags,
maar hij kostte 180 euro :| en ik heb nog niet eens werk, dus daar ga ik nog maar ff over nadenken :o en anders neem ik wel een H&M jas :) |
ik ben denk ik wel klaar voor de winter :eek:
voor de herfst heb ik een roze trenchcoat die regen doorlaat van H&M en voor de winter heb ik een grijze tweed jas met capu die op een kaftan lijkt dus heb ik deze jas omgedoopt tot mijn Midden-Oosten-jas en hij is heel warm en onsexy maar toch wel hip :eek: |
ik heb van vorig jaar nog een zwarte coat liggen en voor dit jaar een groene van de HenM erbij gekocht.
|
Ik heb een verragde oude zwarte officiersjas uit 't Sovjetleger. Erg tr00, maar 't wordt wel tijd voor wat nieuws inmiddels. :>
|
Ik heb de mijne bij Wonder woman gekocht super cool en echt een jas voor als het niet koud-warm is en niet té koud :p Was 50 euri valt ontzettend mee aangezien me vorige jas 120 was :eek:
|
bleh, ik hou gewoon mijn winterjas van vorig jaar. Hij is niet erg mooi, maar wel heel warm en daar gaat et om :D
|
Citaat:
|
ik heb er een en daarmee ben ik heel blij mee..t is is Heel Donker groen (iedereen zegt dat t zwart is majah) met capuchon maar dan is er zo nep bont aan vast...
|
Ik heb een donkerbruine ribjas.. met hele dikke rib.. beetje gesneden als een colbertje.. met leren opzetstukken op m'n ellebogen.. en daar ben ik natuurlijk heel gelukkig mee.. ben nog wel aan het zoeken naar een mooie zwarte lange jas voor als het echt koud is :)
|
ik heb nu een ski-jas van north face <3 maar die is heel warm.
en dan heb ik pas een knielange bruine ribfluwelen jas met knoopjes van benneton gekocht. <4 |
ik heb een winterjas van coolcat gekocht :o
|
Ik heb dit jaar dezelfde als vorig jaar van G-Star...een lange met bont muts...
|
kep een zwarte lange jas van only.
De mouwen zijn van ribstof en het lijf zeg maar van een andere 'gewone' stof. EN hijs lekker warm :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |