![]() |
|
Pretty nice : :cool:
|
Hmmz ik heb nog een heel mooi gedraaid jointje... Zal ik die maar eens gaan oproken en dan lekker pitten :).
|
hehe mij hele linker kant van mijn gezicht is verdoofd.
Als ik lach heb ik een andre van duin smoel :cool: hehe |
heheh wat heb jij nou weer gehad..was je e0mailadres ook weer btw
|
Ontopic van kleine beetjes wiet uit zakjes die nog op mijn kamer rondslingerden.
http://members.lycos.nl/meijerhgk/hpbimg/bakellende.jpg |
Bijna 888888 posts op d&a :cool:
|
Ontopic en ik heb een stalker die mij wil opgeilen via zijn webcam :(
|
en het probleem is..........
|
ze vindt het eigk wel geil :p
|
Dat ik een braaf meisje ben en daar niet van gediend ben :o
|
smoesjes :P
en zakenreizen horen langer dan 3 dagen te duren.. klote ouders, moet ik weer fietsen :/ |
Geen smoesjes.
Maar zijn huisgenoot 'de grote neger' was nog veel enger :( |
ik ben gaar, maar dat komt vooral omdat ik ook nog eens fucking moe ben.
|
Citaat:
|
de luiheid van het quoten ! :cool:
[edit]oh, shit..[/edit] |
Citaat:
lol |
Citaat:
:evil: |
Ik zie 4 ogen in deze :) smilie.:|:o
|
Oh in die anderen ook trouwens.:bloos:
|
Citaat:
|
nou ERG leuk hoor, die foto bovenaan! (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
trauma. Ontopic, want tja, wat moet je anders doen op een vrije dag? |
Citaat:
Ik heb me uit lopen sloven op school, ja...?! Tssch, tuig :P |
Ik kon vanochtend niet trappenlopen dus ik kón niet eens naar school.
Officieel had ik 7 uur les. |
Je kon nie traplopen door die grote neger cker?
|
Precies :o
Je hebt me door. |
Citaat:
:D off topic, want iedereen was saai en ging naar huis. |
Wietjoint + hasjjoint + mixjoint = (y) (y) (y)
|
Pfoe.
Volgens mij ben ik nog geen enkel moment nuchter geweest vandaag vanaf het moment dat ik me had aangekleed. En op zich, bevalt het me wel (y) |
Ik ga eerst maar eens avondeten en ik denk dat ik dan ook maar een bezoekje aan de shop ga brengen :). M'n ma is toch niet thuis dus ik ga daar wel zitten chillen met een filmpie erbij :).
|
Citaat:
Pure joint van de pink. Ontopic. |
Citaat:
|
Wát. Het is weekend.
|
Ik ging nog twijfelen ook door je.
Kreng. |
donderdag vind ik ook weekend... :D
maandag en dinsdag zijn na-weekend, op woensdag ben ik een keer nuchter, en dan zijn donderdag en vrijdag weer bedoeld om in het weekend-ritme te komen... en dan krijgen we zaterdag en zondag... en dan weer na-weekend. Heerlijk pre- en post-weekend systeem bestaat er op deze wereld :D |
Dadelijk laatste beetje opmaken (y)
En dan geschiedenis leeeeeren. |
Citaat:
concentreren de gekste. |
Citaat:
Btw ontopic :). |
Citaat:
|
Citaat:
Dus we hebben 2 flessen fiero en 2 flessen passie gekocht, wat vrienden opgetrommeld, en met z'n... euhm, ik geloof 6- of 7-en die flessen opgezopen. Daarna nog halfzat gaan laserschieten, en toen kwam mijn broer meedoen (die was toen al 18, ik nog 16) en hij wilde wel voor ons halen. Orange Bud gesmoked, daarna stronken gedesorienteerd gaan laserquesten (wat mij, nachtblinde, toch al niet lukt in het donker) En dat was ZO vet, dat we vonden dat we dat vaker moesten doen. En zo is het begrip 'de woensdag' geboren :D Maar het schooljaar daarop, hadden we op de maandag weinig uur. Dus werd maandag 'woensdag', en woensdag bleef woensdag, maar dan een gewone woensdag. Dus toen hadden we teveel woensdagen (en 'woensdagen')... en geen maandagen meer :D En nu is ons persoonlijke 'clubhuis' (huisje in de tuin van een vriend van me) op maandag EN woensdag open (dus mogen we daar zitten van die pa) en zijn dus zowel maandag als woensdag omgedoopt tot 'WOENSDAG' :D Meesterlijk systeem. Altijd weekend :D |
Citaat:
Ik heb er ook nog wel een :P:): Een jaar of 2 geleden zat ik met wat vrienden in de kroeg. Het was behoorlijk gezellig en het bier ging best snel :). Ineens kreeg er een het idee om te gaan blowen, maar het was nog behoorlijk warm dus we hadden geen jas nodig maarja wat zeg je dan tegen de portier als ie vraagt wat ga je doen? Je kan moeilijk zeggen ja meneer we gaan ff een stick roken brb. Dus gingen we maar pinnen (wat we overigens toch wel moesten doen maar dat wist hij niet :D). Zo is het begrip "pinnen" dus geboren :). |
[modbreak]
foei mate. Foei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wiet + pizza + bier + lounge = <3
|
Smartzooi --> ephedra en brainpep :) Trek in een peuk :D
|
op zich heb ik best wel zin om ontopix te gaan vanavond, maar dat kan nu nog niet.
we zullen zien. |
ik heb trek in bier :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |