![]() |
Dit is echt het domste wat ik ooit gehoord heb!!! Belachelijk…
Girlytina schreef: Ik accepteer alcohol gewoon omdat het dus geaccepteerd wordt. Dus met andere woorden als morgen iedereen zou accepteren dat alle homo’s moeten worden vergast, alle “zwarten” slaven moeten zijn en alle vrouwen door hun mannen geslagen mogen worden dan zou jij dat ook accepteren? (Dit is een retorische vraag; voor de duidelijkheid voordat ik een antwoord hierop krijg) Dus jij bent werkelijk zo beperkt dat je klakkeloos alles overneemt van een ander omdat het geaccepteerd wordt. Jij vertelde dat je nooit van mening zal veranderen… Ik zou willen zeggen: vorm eerst een eigen mening!! En als je dan toch bezig bent; leer ook een beetje respect hebben voor andere mensen en schrijf ze niet gelijk af als ze niet voldoen aan jouw perfecte idealen. Misschien, heel misschien als je ooit eens verder kijkt dan die 2 centimeter die je nu kijkt zou erachter komen dat mensen die drugs gebruiken (en andere andersdenkenden) ook misschien wel interessant zijn en dan kun je misschien wel kan leren van elkaar. En misschien zelfs vrienden kan zijn… Of zeg ik nu iets heel vies? (Ook dit is een retorische vraag) Dit is maar een gek idee hoor, misschien zit ik er gewoon naast… |
en hoe sta jij tegenover het feit dat jij nog maar 14 bent en wij toch al onderhand bij de wet volwassen zijn (ten minste ik over 3 weken, de rest is al 18 geweest)
Wij hebben toch al wel iets meer levenservaring |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een mening.. en mijn mening is gewoon dat drugs rotzooi is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en onderbouw, onderbouw mijn kind.
En dat je zijn verhaal niet snapt is omdat je te simpel bent voor zo'n stuk tekst. En om je op weg te helpen, heb ik een simpele leesoefening voor je: http://www.anysign.com.au/images/breezer-low-res.jpg wat staat hier? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk: Jij denkt mischien dat er hier heel makkelijk over gedaan word maar natuurlijk is dat niet zo. Maar als er toch iemand aan wil beginnen dan is het minste wat we hier kunnen doen hem of haar vertellen waar ie rekening mee moet houden wat ie wel en wat ie niet moet doen enzenzenz. Dat heet voorlichting en heeft niets te maken met het feit of je er makkelijk over denkt of niet. |
Citaat:
Ik kan het gewoon niet zomaar accepteren en ik pas mijn mening ook niet zomaar aan. |
Citaat:
:D |
ja man breezer is gezond, want er zit vruchtensap in :D
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor de rest krijg ik echt jeukende vingers om een undercover aan te maken en dit hele topic onder te spammen. Willen alle mensen die dom, jong, naïef en vooral oogklepgedrag vertonen zich ver van dit forum vandaan houden? |
waarom geen algemeen negatief drugstopic hier op dit forum
zou leuk zijn als je zin hebt om gal te spuwen kan dat daar. |
Citaat:
pff kom jij weer... wedden dat ik dalijk heel veel slotejes ofzo ga zien:\ welke undercover heb je dan? |
misschien moet je maar niet zo stoer doen tegen mutant. Je bent ten slotte ook pas 14 he
|
Citaat:
|
pffft kom jij weer?
En jij denkt dat ik even zo vanuit het niets fb ben geworden van d&a? Dat ik voor mijn lol belachelijk holle frasen wil aanhoren die jij kweelt? Komop zeg. Je bent 14, gebruikt niet, aanziet alcohol niet als drugs en je wilt beweren dat je ervaring genoeg hebt om te beweren dat je het beter weet als een heel forum bij elkaar? |
Citaat:
|
jij bent 14 en gaat tegen een FB in. Dat is ronduit dom.
Ik ben 17 en open een kinderachtig topic. Is niet dom, want zo laat ik zien hoeveel respect ik heb voor mutant en haar gezag (y) |
Citaat:
ik heb nooit gezegt dat ik beter weet dat heel dit forum bij elkaar dus kom volgend ekeer met iets beters. |
|
Citaat:
|
Citaat:
maar waarom dan de drang in je om die menign dan aan deze mensen hier te melden? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel dom.. maja jij bent gewoon triest en je weet niet beter |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij weet helemaal nix over mij en leeftijd zegt niet alles dus rotop |
ik weet nog een msn gesprek tussen ons waarin je me best slim vond. Jammer genoeg heb ik em niet meer, maar misschien zeehond nog wel :)
|
Je valt me NIET aan? Je beweert dat je mij kent en noemt me een bitch? Dat heeft geen ene fuck met mijn mening te maken dan. En ik ken mensen die het niet met me eens zijn en die hun mening respecteer ik, maar zij weten tenminste wel waarover ze het hebben.
|
Citaat:
Als je een mening hebt dan zal je die goed moeten onderbouwen en met ^bovengenoemde^argumenten ga je het hier niet redden. Ik wil best openstaan voor jou mening en ik wil er best nog een keer een fatsoenlijke discussie over voeren, maar dan zal jij ook open moeten staan voor onze mening anders schiet het natuurlijk niet op en gaat deze hele discussie nergens over en ga ik dus ook maar voor een slotje pleiten. Denk je trouwens serieus dat als Mutant überhaupt al een undercover aanmaakt en dit hele topic onderspamt dat ze dan ooit gaat toegeven dat zij het was? Denk het niet he...:P. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iig. Ik denk ook dat een slotje een strak plan is en dat verdere conversaties via msn kunnen gebeuren, anders laat ik me misschien nog onder deze naam in niet mis te verstane bewoordingen uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondanks ik we wel wat nieuwsgierig naar ben. Maar dat is wat anders. Ik wil ook wel een goede discussie wat dit gaat nergens meer over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |