![]() |
Citaat:
ik herken de stem van de zanger maar ik zou niet kunnen zeggen welke band het is :| |
ik zoek de titel en artiest van dit liedje ik heb wel de songtekst maar er staat geen titel of artiest bij.
All the people in the world, every boy and every girl just imagine the we could it isin't hard to do All the people in the world every boy and every girl just imagine that we could Face our brotherhood. All the people in the world, every boy and every girl just imagine the we could it isin't hard to do Give it up you just got to give it up let your self just give it up you just got to give it up Give it up you just got to give it up let yourself just give it up you just got to give it up give it up From the mountains to the sea throught the valleys follow me come along way up high baby we can touch the sky All the people in the world, every boy and every girl just imagine the we could Face our brotherhood. All the people in the world, all the people in the world just imagine the we could All the people in the world all the people in the world just imgane that we could All the people in the world every boy and every girl just imagine that we could face our brotherhood. het is trance met een beetje safri duo achtig slagwerk eronder. erg ritmisch, met een trance/dance melodietje eronder. er wordt dus in gezongen ;) |
Citaat:
|
Ff weer aandacht op vestigen :)
Ik zoek nu al meer dan een jaar naar een liedje. Ik weet dat het van Les Snipers is en ook dat het vorige zomer vaak op SkyRock werd gedraaid (een Frans hiphop radiostation) Het refrein is me bijgebleven en het gaat (deels) als volgt: C'est moi qui fait le bagnoille(?) Het refrein wordt gezongen door een vrouwenstem. Meer weet ik niet, ik hoop dat jullie me kunnen helpen :) |
rap rock nmmr, errug grote hit geweest, met steeds trug komend melodietje in de intro. later in het nummer ook dat melodietje, maar dan met wat harder ingestelde gitaren. niet veel geschreeuw, niet van limp bizkit, korn, pod, alhoewel de stem van die gozer wel een btje lijkt op die van pod.
|
Citaat:
merci beaucoup |
Ik zoek dat ene liedje met een sample van human nature van michael jackson.
Ik weet dat t heaven of iets dergelijks heet. in t refrijn word IIG gezongen: im in heaven with you en in de videoclip ligt n donkere vrouw in n groene bikini langs t zwembad die dat zingt. weten jullie de artiest en exacte titel? ik heb t nodig voor n remix. alvast bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
Jason Nevins Pres. Holly James - I'm In Heaven (Club Mix) |
Ik ben eigenlijk niet op zoek naar een liedje, maar naar de naam van een artiest(je). Het was zo'n heel klein schattig blond jongetje van volgens mij 4 of 5 jaar oud en hij had een paar 'hitjes' in de jaren 90. Maar ik weet dus ook niet hoe die nummers heetten.
Wie weet zijn naam? |
Of je bedoeld Aaron Carter (die toen overigens al 8 was!), van oa Crazy little party girl,
of je hebt 't over dat kleine Franse jongetje van dat 'oh la la baaaby' liedje. Volgens mij heette hij iets van Jordi ofzo. |
ik ben op zoek naar het nummer wat in de Snickers reclame wordt gedraaid. ik heb al een beetje op internet gezocht maar kon niet echt wat vinden. het gaat om die reclame waarmee ze op een bed door de stad scheuren laat maar zeggen. weet iemand welk nummer er word gedraaid?
|
Citaat:
JAAAAAAAA DIEEEE! was ie frans? Oehlala. En nee niet Aaron Carter...naar onderkruipsel-. Maar heel erg bedankt:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.uploadweb.net/upfiles/welkenr.wav
Deze beat heb ik ook in een ander liedje gehoord . deze is van dj buzz fuzz: dont u cry maar er is ook een ander liedje met deze beat zeg maar, wie weet welke nr? |
Citaat:
|
nee niet echt, dj buzz fuzz, maakt meer hardcore dan kinderliedjes :eek:
|
Citaat:
Maar ik weet het niet, ik ken de beat niet. |
Hai,
ik zoek de naam van het liedje dat gespeeld wordt tijdens 1 van de laatste scene's van Hable Con Ella. Het is een engelstalig lied dat wordt gebruikt bij het toneelstuk waar Marco en Alicia naar aan het kijken zijn. Ik heb al gekeken op de soundtrack zelf, en een van de laatste liedjes heeft een engelstalige titel, maar het is niet het liedje wat ik zoek. (althans,luisterend naar het stukje dat ik op BOL.com te horen krijg..) Volgens mij staat het dus ook niet op de soundtrack. iemand enig idee? |
DRINGEND !!
Ik zoek de naam en/of uitvoerder van het volgende reggae-liedje: dit komt erin voor begint met: " Akataka Music (of I Can Take a music ???)" dan "the doctor likes it, the secretary likes it, It's a BIG ONE" " a falla falla foooo" " a fella fella fella foeee" en het is een hijgende en kreunende vrouw die het zingt, en een man die erbij mompelt. ??? |
het schijnt van een Nederlandse band te zijn, maar dat is niet zeker.
|
Citaat:
|
Dat nummer van die Axe reclame, die nu weer gedraaid wordt.
Electric shiver cross my skin.. and you're my only medicine.. Eufzoiets :o |
Reactor - Feeling the love.
|
Yeah, thnx (y)
|
Wat is die bekende David Sanborn-melodie ook alweer?
|
Ik ben op zoek naar het nr. dat Byonce zingt in een Tommy Hilfiger reclame. Is een heel bekend nummer met iets van 'I wish you all the stars oid'.... staat nog niet op ster.nl!
|
Ok, daar gaat'ie.
Ze heet Ev'lyn of zo iets. Het klinkt als Evelien maar met een apostrof erin heel vreemd. Het nummer heet of "I Wish" of "I would", volgens my "I Would". Ze is Nederlands. Een paar jaar geleden was het een klein hitje. Ik hoop dat dit genoeg is, want meer weet ik er niet van :) Edit: ben vooral op zoek naar haar naam, en eventueel is het niet onaardig om ook ff zekerheid over de titel van het nummer te hebben. Tevens voeg ik bij deze impliciet een warez request bij, maar dat mag vast niet dus deze zin staat er niet. |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat is het enige wat ik kan vinden... |
Citaat:
|
Ik ben op zoek naar titel+uitvoerende van het nummer waarop John Travolta en Uma Thurman de Twist dansen in Pulp Fiction.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe heet dat nieuwste nummer van Lenny Kravitz ook al weer...Nouja, niet heel erg nieuw. Maandje ofzo?
|
|
Citaat:
|
hey bedankt man (y)
|
De film zelf is trouwens ook een aanrader (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben net darten aan het kijken op RTL-5 en weet iemand hoe het nummer heet dat gedraaid word op het moment dat Ted Hankey binnenloopt? Het klonk iets van 'its my territory' of iets dergelijks. Waarschijnlijk word het nummer langer gedraaid als Hankey wint. Maar dat ga ik niet van uit :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ punkstar: kut, je hebt nog gelijk ook :s :p
@King: thnx :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |