![]() |
*schopt mama* :o
|
stomme mama
beetje komen binnenlopen als ik 'bezig' ben *grinnik* ach ja J. net weg ja, gezellig dus vanavond pianoles en het gaat nu wel maar ik weet niet voor hoe lang *zucht* Ik vind zelf dat ik best een mooi liedje geschreven heb gisteren:) Al die gezichten, bekend maar beleefd of ik een vreemde was En vanavond, toont het leven z'n ware gezicht |
school alweer
aan het verkloten zaterdag al verhuizen :( alles gaat zo snel.. weekend zin in |
school
psychiater he? vreemd gesprek ok vervolg afspraak ben benieuwd |
uitslapen
geen zin Nederlands bah trein slapen lieve man ''We zijn al in Emmen hoor'' :) bus direct thuis ppo verslag H weer thuis gesprek lief maar ik weet niet meer wat ik nou voor je voel vrijdag verjaardag van m'n broer voor vrienden eerste jaar dat ik er bij mag zijn :) zaterdag feest leuk! zin in! :D zondag verjaardag voor fam! maandag intake best spannend! dinsdag Groningen in met Raymon leuk! :) |
moe
hoofdpijn chagrijnig honger moe dansen vanavond dus geen zin bah hoofdpijn niet lekker bah stomme school, stomme wereld, stom leven, stomme ik, stomme alles There's some place that I'd rather be I believe this is killing me I'm sure that I could be a moviestar, if I could get out of this place |
hoofdpijn
morgen spierpijn debat ging klote stom goed voorbereid januari drukke maand veel inleveren nu rustig bijna vakantie kerst eten ongezond wel lekker |
moe
fout stom dus 13 maanden alweer morgen verjaardag en sporten zaterdag werken en verjaardag moe ggz volgende week snel op zich *zucht* praten is moeilijk Hoe was het hier, zal je vragen. En ik zal zeggen goed.. En ik zeg je niet wat ik nu denk, dat ik je eigenlijk zeggen moet.. |
keel
hoesten kleren terug ellende koud stage strijken angst spanning help |
Jip is weg. En ze komt nooit meer terug.
Mijn hondje. Waar ik verdomme verliefd op was. Nu zijn er andere mensen. Die van haar houden en kunnen knuffelen wanneer zij dat willen. In de auto opweg naar haar nieuwe toekomst keek ze niet eens achterom. Geen een keer. Ze waas te druk bezig met slijmen bij haar nieuwe baasjes. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
zondag
saaie dag gisteren ook saai ik heb gewoon een saai leven denk k :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
nederlands leren
bah steekt echt tegen ga het niet halen voor morgen is dan maar pech waaorm geef ik zo rap op kan niets stom weekend stomme week ja god, evaluaties ook ben ze echt beu kerstboom versieren ahnee, ik moe leren kwil een babbeltje het gewoon haar ff zeggen pff, waarom gaat dat nu niet ik wil niet meer zo nee, altijd ik , zagen en klagen onfair tegen over anderen |
moe
vin je 't gek 2 nachten beroerd geslapen lief cadeautje gehad eigenlijk cd gekocht dus kapot verteld *zucht* rotzin in m'n kop klote marco borsato met zijn waarheid Is it getting better? Or do you feel the same? |
iedereen
feest sinterklaas kerst familie blij happy .. ik wil ook familie ... |
Nienke
films portishead seks vakantie logeren euforiteit |
woord
steek auw :confused: |
help
mij nu |
koud
koud koud leren gesprek huh nee ok dan niet sms alleen geen zin bah ik ben het zat |
moe
slapen zo gemaild dus echt stom film bah gedoe slapen verward kapot misschien raar kweenie eigenlijk moeilijk dansen bal wat bedoelt ie nou? nu naar bed Sometimes is never quite enough |
moe
geen zin om te slapen morgen ckv frans bah bah bah stom mens maarja nog een maand en dan geen frans en ckv meer :cool: :D:D |
ach, val dood
|
problemen
pijn gesprek agz uithuis maar geld fuckzooi begeleid wonen kut kut en kut want ma moet t betalen = dus niet uit huis gvd |
hoi
moe depri spierpijn warm keelpijn verliefd of niet strax op kamers verantwoordelijkheid geldtekort dansen auditie eindexamen help rotgezinssituatie drugs blaat hulp help hmm |
moe
veel leren spanning morgen wiskunde... :mad: moe ruzie met beste vriend fitness vanavond maar goed gesprek mis m ik wil geen ruzie moe |
*bibber* :o
|
vol
leeg vooruitkijken terugkijken slapen dromen zweten helderheid vaagheid |
Citaat:
Verder kut kut kut sorry :bloos: |
2 dagen
2 tentamens vakantie kerst cadeautjes gourmetten gezelligheid hoop dat ze t leuk vindt nog inpakken hmmm vast wel weinig voor weinig :D Slangen zijn eng. |
*hele diepe zucht* :o
|
koppijn
rugpijn stom oefenen leuk ging goed stad ook leuk gezellig het gaat beter juh lichtpuntje moeilijk zwaar Want als ik in je ogen kijk, voel ik mij er zo in thuis, ik leef voor jou, ik heb je lief. Want er is niemand die weet hoe ik me voel, die zegt wat ik bedoel, die mij zo goed begrijpt. Want er is niemand, waar ik zo diep voor ga, niemand zoals jij. |
Citaat:
|
eikel :mad::(
|
tijd indelen
vakantie school geldgebrek ouders stom bezorgd lief cadeautjes geweldig dvd apart |
opa
opa opa opa ik mis je..... je zult een mooi plekje in mijn hart krijgen tot ooit... |
bijna jarig
15.. knuffeltje kaarsje hart lieve vriendinnetjes traantjes:( maar toch glimlach tears in heaven :( alleen maar toch niet kerstvakantie rust slapen eindelijk vrij:) |
koelie!! Daar gaat ie dan:
weekend chocola gezellig vriend gezellig midnacht zet alcohol sigaretten slapen koppijn waterige oogjes wallen moe chagrijnige school BIJNA VAKANTIE!!! |
gisteren
leuk cd pink floyd boek en thee lief gedicht vandaag kut ouders negeren geslapen gehuild heel zielig gevoeld en dan ben ikjarig.... :( |
drinken
moet plassen geheim tv nergens zin in hand is koud hangen koud morgen weg geen zin problems knopen weet niet televisie |
saai
slapen werken nutteloos tijd slaperig raar vroeg computeren internetten minuut afsluiten... |
verliefd
aanranding pta's school lisa gezeur computeren slapen toneel moe foto's schoolfeest weet niet wat te doen borstkanker kerst oud en nieuw joey stef daphne rare mensen arrogantie |
vond een minuut wel veel maar hier een paar steekwoorden:
energie tijdelijke adhd (ja het zijn er 2:o) stress vermoeiend problemen tentamens gezellig vrienden eten drinken schoonmaken vuilnis afwas morgen vakantie ouders kerst sporten feest nieuwjaar chocola koken |
keelpijn
hoofdpijn hoesten koud wordt niets morgen:| vroeg naar bed vanavond. lukt vast niet rapport laten zien *zucht* stommerds allemaal. anika bezorgd moeilijk help Why is it so That I've always been the one who must go |
morgen komt hij :D
veel zin in eindelijk school goed kerst voor het eerst leuk gaat worden nieuwe huis tof :cool: |
verdriet
pijn gesloten hoofdstuk opnieuw afscheid gemis later alles zo moeizaam accepteren doorgaan wegstoppen tranen, zoveel tranen :( |
Verlangen
Zoen |
Fuck
Fuck Fuck |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |