![]() |
Citaat:
ot: ik heb zojuist 10 euro gehad van mijn lieve m00der |
Citaat:
ik heb net mijn brownies uit de oven gehaald maar ik had er teveel boter in gedaan en nu is het brownie pasta en wil niemand het eten :( |
boeken!
* Hunter S. Thompson - Kingdom of Fear * Irvine Welsh - Filth * Groot lexicon van nutteloze feiten. (666 dingen die U niet wilt weten.) :cool: (y) |
|
-een 5,6 ipv een 4,6 voor geschiedenis waardoor ik voor al mn se's voldoende heb :cool:
-sigaretten -suikerwafel -bonbonbloc -chocoladekoekjes |
musketflikken :cool:
|
- Cake met slagroom.
- Wok to go - Tjap Tjoy. (Y) |
grammetje snowball en ontwikkelde foto's
|
2 taarten + 3e in verwachting.
microfoon. pre-amp. snoertjes voor der tussen. bijbel. 1 jaar. Paranoide: En ik heb een vrolijke penis aangeschaft bij bovenstaande gristen. Voor 50 cent. :cool: Payableondeath: pevabo, voor al uw vrolijke penissen, vagina's en borsten. Prijzen varieren van 50 cent tot 50 cent. |
Citaat:
|
een roze glitterend truitje
netelroos |
kater
:rolleyes: :) |
Vicks ademvrij
afspraakje met de huisarts chocolade croissantje |
ik heb een vlek van chinese kippensoep in mn shirt, krijg je dit er wel uit??? :(
|
Citaat:
Oh - en ik heb nog kleurkopieën laten maken bij de aardige mannen van de Multicopy! |
nieuwe oordoppies
posterlijst zak snoep loempia |
Citaat:
We hebben ook nog leuke gesprekken gehad rond de tafel. :) |
De Spaced collector's edition 3DVD box en Big Train series 1&2.
Allebei besteld bij amazon...met pappie's visa-kaart :D(y) |
Citaat:
|
heel veel geld
daarom heb ik net maar even 6 dvd's besteld :o |
- starstyle
- celebrity - cosmogirl - zeebanket - moccawafelkoekjesdingetjes - kauwgompjes |
een stuk appeltaart
|
5 pakken big vloei
2 hertogjes |
|
Citaat:
|
Mijn laptop toetsenbord is stuk, dus nu typ ik met een xtern toetsenbord
:( |
Kinkhoest en snot \m/
|
Citaat:
|
2 dagen Brussel:
- Zwarte jaren '80 laarsjes met "ovale" neus en flinke hak <333333 - Lange oorbellen met een paar pareltjes eraan - Armbandje met afwisselend pareltjes en doorzichtige steentjes |
2 paar schoenen.. zwart en bruin/beige :o
|
Een wollen hoodie van Coolcat ( :o :o ), grof gebreid. En ik ga er in wonen want hij zit zo lekker en het is koud vandaag.
|
een lopend neusje :o
|
300 gram cranberries
mjam :D |
-smsjes over theo van gogh
|
Citaat:
ot; stephen fry biografie morcambe & wise biografie graham norton " " <3 |
- kleedgeld
- klacht van m'n leraar Nederlands - date voor zaterdagavond - een nieuwe vanuit-school-naar-huis-fiets-buddy |
Citaat:
|
|
Een neefje!
En misschien is het wel de reincarnatie van Theo van Gogh :o |
blauw colbertje voor 2,50
sigaretten 8,3 voor tekenen :o gekneusde pols omdat er met gym een kast op mn arm viel |
50 euro gepind net alvast en verstopt voor mezelf
even sparen voor wanneer de flitsboete binnenkomt |
Cd's
David Bowie - Station to Station Veeeel golden earring The mothers of invention - Freak out! Lang leve suprnova :o |
een duf hoofd en een NUON mannetje aan de deur
|
Citaat:
Ontopic: Pizza met tonijn Salade met tonijn :o |
- 8.1 voor economie
- 7.7 voor geschiedenis en een kuthumeur. |
Citaat:
|
Citaat:
OMG ik kan me nog vaag herinneren dat we in Amerika met een stuk of 5 volwassenen dronken tegen de piñata van mijn au pair kindje stonden te meppen en dat ie toen het zwembad invloog en al het snoep nat was en alle kinderen op het partijtje moesten huilen en toen gingen we maar met zijn allen het zwembad in om het snoep er uit te vissen :cool: |
Citaat:
_ zwarte gebreide trui met v-hals en lange kraag _ ^maar dan in het asblauw _ groen colbertje _ rose rokje met ruiten _ zwart rokje _ beige rokje |
- Een gore turkse pizza van de markt (n)
- Een tof onderbroekie van de Honkemoller - Mascara van de Hema |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |