Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Heb ik nou een relatie? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=998210)

stout! 24-12-2004 11:08

Het is wat geworden :o.
Hij had woensdag- op donderdagnacht weer bij me geslapen (op mijn nieuwe geweldige kamer) en ik moest 's ochtends vrij vroeg weg. We lagen nog een beetje te praten en toen heb ik heel sneaky tussen neus en lippen door gezegd dat ik me afvroeg wat ik mijn oma moest zeggen omdat die elk jaar met kerst wel weer vraagt 'of ik nou al een vriendje heb' ;) :D. Ook wel heel doorzichtig en hij had me ook wel door, maar hij zei dat ik maar aan mijn oma moest vertellen dat het inderdaad zo was :cool:.

Ik merk dat ik nu ook veel relaxter ben, nu de kogel door de kerk is zeg maar :o. Minder onzeker. Vannacht belde hij me nog even en weer heel gezellig aan de telefoon gehangen. Ik ben verliefd en heb er echt een goed gevoel over. Stiekem was het natuurlijk al wat, maar nu is het dus officieel :).

Fijne kerst!

Cookie 24-12-2004 13:07

jaaa :) wat goed :)
iedereen ook fijne kerst hier :)

engeltje 24-12-2004 16:48

Citaat:

stout! schreef op 24-12-2004 @ 12:08 :
Het is wat geworden :o.
Hij had woensdag- op donderdagnacht weer bij me geslapen (op mijn nieuwe geweldige kamer) en ik moest 's ochtends vrij vroeg weg. We lagen nog een beetje te praten en toen heb ik heel sneaky tussen neus en lippen door gezegd dat ik me afvroeg wat ik mijn oma moest zeggen omdat die elk jaar met kerst wel weer vraagt 'of ik nou al een vriendje heb' ;) :D. Ook wel heel doorzichtig en hij had me ook wel door, maar hij zei dat ik maar aan mijn oma moest vertellen dat het inderdaad zo was :cool:.

Ik merk dat ik nu ook veel relaxter ben, nu de kogel door de kerk is zeg maar :o. Minder onzeker. Vannacht belde hij me nog even en weer heel gezellig aan de telefoon gehangen. Ik ben verliefd en heb er echt een goed gevoel over. Stiekem was het natuurlijk al wat, maar nu is het dus officieel :).

Fijne kerst!

het lijkt of ik mezelf hoor praten :) alleen dan moeder ipv oma. :)
Echt heel leuk voor je :)
fijne kerst allemaal,

kiendje 26-12-2004 14:44

dat is nog eens een leuk kerstkado he ;)

groovy 30-12-2004 17:36

haaai

allemaal fijne kerstdagen gehad?

Ik wel, alleen vind ik al die aardigheid in die 2 dagen soms een beetje nep :).

En engeltje, heb je al wat met hem afgesproken?

Echt leuk voor je stout! !

Fijne jaarswisseling alvast, iemand die het met de (aanstaande) lover gaat doorbrengen :)?

Liefs!

engeltje 30-12-2004 22:21

hm, ik zal toch wat duidelijker zijn voortaan :o
t is mn vriendje al :D nog niet zo heel lang, maar ben wel heel blij :) We vieren oud en nieuw trouwens wel apart, maar dat was al zo geregeld.
(al liep het bij mij niet zo soepel, pas net me er bij neergelegd dat ik het met 1 vriendin vier. iedereen zei af... :| :(

gelukkig nieuwjaar alvast allemaal!

Cookie 01-01-2005 14:29

haalloo gelukkig nieuwjaar :D

kheb gister ge(K) idd met mn ex...die ene jongen van die smsjes....hij was toen dronken zei ie en gister was ie ook niet helder......morgen krijg je een smsje zei die...tzal mij benieuwen...

groovy 02-01-2005 19:17

oohh wat heb ik allemaal gemist!! :D
Engeltje wat leuk!! :) Tis nu dus officieel zeg maar :)? Hoe ging het? Vertel vertel! Wees maar heel duidelijk :D

En cookie16, heb je nog iets van je ex gehoord? Vind je hem nog leuk, zou je weer iets met hem willen? Heb je nog die ene jongen gezien, die zo druk was met paardrijden? Of nog andere leuke jongens :D?

Ik heb laatst voor het eerst gehuild bij mijn vriendje, dat was best eng en raar, maar daarna voelde het alsof de relatie alleen maar sterker werd..maar toch, eng hoor die eerste momenten die je nog niet met elkaar gedeeld hebt!!

Maar wel echt leuk dat Engeltje nu iets met hem heeft :) vertel nu maar eens het hele verhaal :D!!

groovy 02-01-2005 19:18

Ow en gelukkig nieuwjaar allemaal!!
En de beste wensen natuurlijk :)

Cookie 02-01-2005 19:43

nee vind m niet leuk, wil niks met m, ben ook niet flieft...kan alleen heeeeeel lekker soene.....hij heeft ook nie gsmst dus...naja nee verder niks leuks gezien....alhoewel...heeft me net een jongen toegevoegd....gruwelijk.....lekker

groovy 03-01-2005 16:37

hahaha en??? Das wel erg leuk dan, goed begin voor het jaar :D

Cookie 03-01-2005 19:32

Citaat:

groovy schreef op 03-01-2005 @ 17:37 :
hahaha en??? Das wel erg leuk dan, goed begin voor het jaar :D
ja echt wel..hij woont alleen n beetje ver weg...maar alleen kijken is ook mooi :D.....

gogirl_1988 04-01-2005 10:22

ik ben het met een gesprek eens
als hij jou al aan zijn ouders hebt voor gestelt
wilt hij wel verder met jou
anders zou hij het echt nog geheim houden hoor
vraag het maar eens aan een van zijn vrienden ofzo wat hij voor jou voeld
en anders aan hem zelf
als hij wel verder wilt zou hij die vraag niet gek vinden. en zou hij dus ook gewoon zeggen dat hij je leuk vind en van je houd
reageerd hij vreemd danweet je dat hij je toch niet zo leuk vind
maar dan kan je er dus ook meteen mee ophouden...
want jongens die rare reacties op hun meisjes hebben dat is niet zo goed....
xxx
veel succes

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.