![]() |
De bedroevend slechte instelling van een aantal mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag irriteer ik me ook aan de mensen die zeggen: 'die vrijheid van mening stelt ook niets meer voor' of iets in die richting.
Dat weten we nu wel. |
Ik erger me eraan dat de vrijheid van meningsuiting vandaag de dag niks meer voorstelt :rolleyes:
|
Citaat:
|
dat ik mn toetsweek aan het verneuken ben:(
|
Ik erger me ook aan het feit dat er geen tomaten in huis zijn.
|
Ik erger me aan mensen die Theo van Gogh op een of andere manier op hun msnnaam verwerkt hebben. Ik erger me aan mensen die hun woede niet kunnen uiten. Ik erger me aan mensen gaan lopen janken om een vent die ze niet persoonlijk kennen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat Geert Wilders niet het slachtoffer is geworden vanochtend. ;)
|
Citaat:
|
Oh ik erger me ook aan het haar van Geert Wilders (n)
En ook aan Mat Herben die bijna precies hetzelfde zegt als Wouter Bos maar toch maakt dat het een loos praatje is. |
dt gemekker over thoe van gogh. Ja hij is dood, pak de dader(s) en wou er over op. Oh wacht ze hebben de dader al, waarom er nog over door zeiken. Hij was ook maar een mens, waarom zo veel op hef over hem?
|
Citaat:
|
Citaat:
en zijn woorden ook echt: "de uitwassen van de islamisering, we zagen het al bij de moord op Fortuyn..." Terwijl die moord geen fuck met de islam te maken had. |
Ik heb niet gehoord wat ie zij ik was afgeleid door zn kapsel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ik een ergernis ben geweest vandaag voor mijn leraar Ma en zijn stagaire :o
|
'Zet een dubbele roos voor je naam uit respect voor Theo.'
Rot toch op. En mijn Frans lerares, die me nu leuk vertelt dat ik overmorgen mn rep in mag halen terwijl ik al een repetitie en SO heb dan. Laat die onvoldoende maar komen. |
Ik erger me nu ook aan mijn werkgroepbegeleider die gewoon zo zegt dat dingen die in de opzet voor mijn presentatie staan onzin zijn. Kun je ook wel wat minder hard zeggen.
|
Afgezien van het voor de hand liggende van vandaag, erger ik mij aan de reactie op een post van reverend.
|
"zeggen wat je wil kan niet meer in dit land!!!
Mensen die dat deden worden dood geschoten. Pim was de eerste nu Theo!! Zet een dubbele roos voor je naam uit protest tegen dit geweld en VOOR vrije meningsuiting!!!! Stuur dit naar iedereen uit je msn lijst" En dit: <naam> "Kutmarokkanen is wat ze zeiden!" ...::: RIP Theo 1957-2004::....[-Verdedig je grenzen-] Simpele zielen. |
Iedereen!Vermoord een Marokkaan!
|
Citaat:
|
Trein die niet rijdt, volgende trein die stampvol zit en trein daarna die korter is dan normaal. Ik heb maar voor de laatste gekozen
|
Citaat:
ik erger me vandaag enorm aan de kortzichtige tmf smsers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik erachter ben gekomen dat je in Nederland niet je mening kan uiten, omdat je dan vermoord wordt. I am speechless :| .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik erger me kapot aan het gezeur dat 'onze samenleving blijkbaar zo geworden is'. Rot op met je samenleving. Dat één persoon nou zo'n kronkel in z'n hoofd heeft...
|
Aan mensen met oogkleppen op.
|
Citaat:
|
Hmm.. eigenlijk hoort dit in het kansloostopic maar hier kan het ook: dat iemand zich voordoet als mij om zo aan mijn beste vriendin allemaal geheimen te vragen enz. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik erger me nog steeds aan de grote hoeveelheid dommeriken die Nederland rijk is.
|
Citaat:
|
Hoofdpijn. :(
|
Citaat:
maar mij lijkt t toch dat er iets grondig fout zit in onze samenleving... dus je ergert je aan mij. |
Citaat:
|
Ik erger me eraan dat sommige mensen hier zeggen dat we niet moeten zeiken over Theo van Gogh en datz e niet beseffen welke kant het op gaat met dit land. :|
|
ik erger me aan mensen die 'vrijheid van meningsuiting' belangrijker vinden, dan 'beledigende teksten' (= discriminatie).
het zijn toch beide grondrechten, die even belangrijk horen te zijn. Maar nu, omdat het de dader een Marokkaan blijkt te zijn, is vrijheid van meningsuiting net even iets belangrijker voor sommigen.. :rolleyes: |
Citaat:
al was het een chinees |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |