![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Net over de post mijn verschriiikkkelijke oorbellen, er zitten zalmrozige steentjes aan en roosjes en ik lijk zestig. Ik heb ook een ketting die nog geweldiger is en daardoor zie ik er uit alsof ik negentig jaar ben.
Een boekje over ontmaskerde helderzienden (ehh ja) en het de (het de :() Volkskrant Stijlboek in oude spelling, heel handig ook. Een 7" van Visage die ik niet kan draaien, omdat het zo'n ding is met een 'groot gat'. Een lelijk tasje waar mijn portemonnee precies in past woeheoeee eindelijk. Een coverstick want ik heb een rode neus. Een cd van A Flock of Seagulls. Dat was het wel weer geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
en ja ik pas erin , dus ik kan overal mee in die tas :) |
Citaat:
okee ik neem je mee in de les en dan geef k je broodkruimels (L) |
ik heb die tas in het zwart met bamboeringetjes maar het is wel kutkwaliteit van die kutpieces :mad:
|
Citaat:
|
(y) bij mij brak zo´n bamboe fuck ringetje maar ik heb hem gefixt :mad:
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja khad ook oorbellen van pieces breken ze gewoon af wasdatnah
|
tegenwoordig vind je nergens meer goede kwaliteit , kutwereld :(
|
zwarte nep allstars
bamboe gordijn tegen vieze beestjes roma parfum voor mams zwart shirtje met 3 kwarts mouwen en nog wat boodschappen |
Vandaag beperkten mijn aankopen zich tot voedsel.
Goed gebunkerd bij de V&D en weer wat van de extreem heerschende AH aardbei/sinaasappeldrank ingeslagen. |
Citaat:
|
Een BLENDER :D !!
|
oh ilsetjuhhhh wat leuheuk
mijn pa heeft een kattenluik van ruim dertig euro gekocht, en de kat snapt het niet (y) |
zwarte a-symmetrische linnen rok met knoopjes aan de zijkant.
zwart vestje met knoopjes ei-bakon broodje, puddingbroodje, suikerspin etherisch olie brandertje zeep van de lush (dagje amsterdam) |
Oorbellen.
Zonnebril. Kado's. |
vijf pakjes marlboro :mad:
|
weer een paar schoenen :)
groen/wit bikinitopje snoepjes en drinken |
en een croissantje bellie!
ik: broodje en croissantjes lage zwarte allstars allemaal kiddie kleren bij de h&m outlet kettingkie bij de kids h&m hoewel die niet echt classifies als aankoop ;) |
pikkedief je hebt mn hart gestolen zou de h&m zeggen
hehe maarrr dat croissantje heb jij gekocht |
Citaat:
|
een bruin jasje
groen shirtje hempje met kant roze bloemending armbanden nerdie spencer en ik heb rogue en monolo gezien in de zipper :eek: en ik herkende ze meteen :eek: :eek: :eek: :eek: |
wtf en niks zeggen :mad:
|
nee jullie gingen net weg en toen kwam ik binnen en jullie zagen er schattig uit. ik dacht altijd dat monolo veel groter was :eek: maar ik dacht jullie weten toch niet wie ik ben en dan zeggen hooii ik ben glorybolllll tja. ik ben nietzo'n held :mad:
|
Wel, om een of andere stupide reden is mijn bestelde mp3-speler niet verzonden, afgeblazen en besloten een andere speler te nemen. Namelijk;
http://www.decktron.com/images/products/8000new.jpg |
o my gosh.:eek:
wat een geil ding |
Citaat:
|
ik heb mijn cijfer voor mijn herkansing terug, een 6,5 ipv de 6,4 die ik had, zz
|
vandaag kocht ik een stroopwafel en morgen koop ik goedkope slip ons bij de schoenenreus of scapino:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zag ze ook ja :eek:
ik wil er dan wel iets leuks op tekenen of zou je bij de drukker iets op je schoenen kunnen laten drukken :mad: ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze vertelde het, vraag het wel aan mijn oma:mad: |
Een shirtje met nijntje erop :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
super eva ! :) :) :) :)
|
m'n OV is kwijt :(
|
wit ondergoed van kant
wit ondergoed met rode streepjes en rood kant blauw broekje en hempje roze hipster van kant strijkijzerrrrr |
een rise against shirtje maar hij is veel te groot:(
beeehhh. en onderbr00kies. |
http://img.photobucket.com/albums/v1.../zonnebril.jpg
Calvin Klein zonnebril met witte rand :cool: ook nog een wit tommy hilfiger horloge met diamantjes )genuine diamond collectie) met zilveren schakels een witte rok een witte linnen broek een groen shirtje |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |