![]() |
ik haat het woord relationeel
ik haat relaties en ik haat gezeik om relaties :mad: |
Citaat:
Wegwezen. |
Ik volg ZerO eigenlijk best wel in haar uitleg.
Lees eens een aantal van je posts in dit soort topics. Volgens mij ben je gewoon heel onzeker... |
Citaat:
Is het dan niet logisch dat als ik mail én sms met een vraag, dat ik graag antwoord wil? En dat ik sowieso graag wat van m hoor, als ie op vakantie is? Misschien post ik wel te vaak, ook alle kleine dingetjes. Dat zou kunnen. Ik vind het namelijk helemaal niet echt een probleem, ofzo... t Was gewoon wat ik op dat moment dacht. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed: ik ben echt niet te beroerd om rekening te houden met m'n medemens :p k Zal minder vaak posten, hier. (k vind jullie trouwens niet erg aardig doen. Ik doe toch ook normaal?) |
OMFG :D :D :D Zijn we ni gewoon ŕllemaal een beetje zeikers?
Bedoel: iedereen "zeikt" hier over zijn/haar liefdesleven. Maakt ni uit of da positief is of negatief. Ondertussen hebben wij met zn allen al 13 (en da worden er dus 14) topics vol gezeikt over ons liefdesleven. :D Alleen euhm zoveel heb ik persoonlijk niet gezeikt (lees: gepost) in de topics maar da komt dan ook omdat ik simpelweg niet zo veel te vertellen heb op relationeel gebied :) enneuh nee ik zag dat niet as een aanval maar soms eh is zeiken gewoon fijn. :p |
Citaat:
|
Even ontopic:
Ik wil hem zien. En ik had wel gesmst dat hij niet hoefde te bellen, maar stiekem wil ik dat wel. Jammer genoeg is mijn mobiel leeg en heeft het dus totaal geen zin. Nog maar 3 dagen? |
Omg, ze komt zaterdag speciaal voor mij op het feestje.
Eng. |
Citaat:
ontopic (ja, dat mag ook :D): nog 3,5 uur en dan is ie geland! Heb echt zin om m weer te zien. 2 weken is wel niet zo heel erg lang, maar lang genoeg om m erg te missen. |
Citaat:
Het interessert de meeste niet of je vriend een scheet heeft gelaten en dat jij dat onbeleeft vond om maar een voorbeeld te geven. Naast een zeikerd ben je volgens mij ook heel kinderachtig. Je komt ook telkens terug met het is toch normaal om van hem iets te willen horen blabla en daar gaat het nu niet om, het gaat om het geheel, om het feit dat het lijkt alsof je obsessief bezig bent met je relatie als ik al je posts in dit topic doorneem. doeiiii |
Citaat:
Maar om nou zoveel tijd en energie te steken in het haar afzeiken omdat ze veel post... Zeg nou zelf, dat is toch tijdverspilling? Get a life. |
Citaat:
Als je even leest, dan zie je ook dat ik al gezegd heb dat ik hier wel veel post, en dat ik dat minder zal doen. |
Citaat:
en bovendien vroeg ze om uitleg waarom ik haar een zeikerd vond anders had ik niet de moeite genomen om mijn mening te geven ok :):):) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee ik kon me niet inhouden ik moest het kwijt en dat wilde ik graag in het openbaar doen om lekker te rellen (y) :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Relationeel gebied?
Lamemerust ben net wakker :cool: |
Wowww wat vind ik nou opeens: een hele discussie in dit Relatie-topic. :o :p Verrassend zeg...
Ontopic: Single, en das uiteraard niet verrassend. :) |
Citaat:
Misschien reageerde hij niet omdat hij ook een beetje moe van je wordt. |
Tering, stelletje zeurpietjes. Laat haar toch gewoon. Ik kan wel tig mensen opnoemen die meer zeiken (mocht je dat al vinden) dan zij doet.
En nu weer ontopic graag :) |
alles gaat prima, op die verdomde jaloezie na.
|
we gaan tóch nog een paar daagjes weg samen, nu alleen een datum en bestemming :)
|
in de war
|
:)
|
Ik mis hem.
Ik had wel een hele lieve 'liefde is... ' kaart gekregen vandaag. Alleen had hij nog gesmst dat hij zou bellen vandaag, en de dag is al bijna om. tenminste voor mij, ik moet zo naar bedje, morgen weer werken en dus om 5.45 wakker worden..) |
Weer 'n gezellig avondje gehad, eerst ging ze niet langskomen omdat ze wilde studeren, maar na 'n uurtje krijg ik toch 'n smsje dat ik online moet komen omdat ze iets belangrijks te vertellen had. :o Toch gekomen dus, South Park the Movie gezien en twee afleveringen van Sex&The City, was leuk. Begin haar leuker en leuker te vinden, nu hopen dat zij mij ook leuker en leuker vindt... :bloos:
|
Op het moment niet echt super omdat we beetje meningsverschil hadden vanwege zijn vrienden. Hij gaat van de week beetje veel bij hen zijn en laat mij ergens ook nog alleen zitten omdat hij dan persé bij z'n vrienden wil zitten :(
|
Waarom ben ik nog hetero, zal misschien wel super picky zijn, maar op dit moment vind ik geen enkel meisje aantrekkelijk. god wat een infantiel gedrag hebben ze. Nee, niet alle meisjes zijn hetzelfde, ze zijn allemaal op een ander gebied infantiel of onuitstaanbaar
|
Citaat:
Bang dat ik niks leuks weet te zeggen enz. :o |
Citaat:
|
hmhm ik heb een date met een óntzettend knap persoon. maar ik moet even wachten tot die terug is van vakantie + touren.
nu nog even saaai dus. |
vreemd!
we hebben het precies een maand geleden uitgemaakt(het was onze halfjaar anniversary en de dag voor mijn mondelingen examens haha), mutual agreement omdat we veel ruzie hadden, maar na een weekje rust zijn we eigenlijk net zo verder gegaan als toen het nog "aan" was. maar dan zonder ruzie. eigenlijk is het dus niet uit, en dat wil ik wel want ik vertrek in september voor een halfjaar naar zwitserland, ik wil niet iemand achterlaten, en ik ben ook echt niet meer verliefd ofzo. meneer ex is nu op het punt dat hij zegt dat ie weer verliefd op me is, en nu is ie op vakantie en smst ie 3 keer per dag dat ie me mist etc etc.ik wil dit niettt! zucht. |
Was ik maar weer verliefd, die chocolade word ooit mijn dood.
|
Citaat:
|
Jah :P
Nee, alleen als ik in een dip zit. Maar meestal kook ik gewoon iets lekkers met chocolade :) |
Dan neem ik meestal bier :)
Chocolade is zo machtig man, als ik een chocoladetaart eet dan zit ik na twee stukken echt wel vol :o |
Dat is juist een goede combinatie, gewoon ietst luchtigs maken maar wel met de romige smaak en filmende smaak van chocolade.
Van bier word ik dik :P Bier associeer ik met dikke, vieze, zwetende mensen die schreeuwen in de kroeg en stinken en naar voetbal kijken en zo. Niks voor mij, niet mijn stijl :P |
Ik wil hem NU!
Maar ik moet nog 3 weken wachten. En dan hebben we 5 dagen de tijd voor naughtiness. |
Ik ben echt bang dat ik haar kwijtraak :(
*huilt* |
Citaat:
Komt echt wel goed. *knufft* OT: Wel goed, maar er blijft een tweestrijd. Maar mijn vriend wint hem, tot nu toe, altijd! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat wist ik niet nee. Maar dan nog. Gewoon afwachten tot ze terug is van vakantie. Want nu ga jij (en wie weet zij ook wel) dingen denken en dingen uit zijn verband halen en alles groter maken dan het is (als jullie zo zijn als ik ben :P). Terwijl het beter gaat als jullie met elkaar praten, gewoon, IRL! Succes! Geloof me maar.. ;) |
Citaat:
Die meisjes die een oudere vriend willen omdat ze dan op "hetzelfde niveau" zitten is meestal ook gewoon hilarisch om te zien. zo'n meisje zou je een 12 jarige geeneens willen aandoen, zo'n pluk en zeur-figuur. |
Aan je foto's te zien is het ook geen wonder dat je debiele meisjes aantrekt, normale meisjes vallen niet op jongens met een string op hun hoofd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |