![]() |
Citaat:
|
Oke. Zal ik dan maar weer beslissen?
half 2 op Utrecht Centraal voor de AH to go. Vroeg genoeg? |
Citaat:
Uhm, waar is de AH to go, die heb ik laatste ergens gezien daarzo, maar waar is ie precies? :bloos: |
Komop kerels, een beetje enthousiasme mag wel! 2 uur lijkt me prima, Porcelain! Zijn er nog mensen die vanuit Den Bosch komen behalve Lieke?
onee wacht, Lieke jij gaat toch rechtstreeks naar Utrecht. Uhhh laat maar :o |
Wordt leuk om te parkeren.
|
Citaat:
ik weet ook nog niet 100% zeker of ik wel kan 15 oktober |
Citaat:
|
Citaat:
En liefsvanhier, de AH to go is, als je van een perron afkomt, links van het treinenbord (jeweetwel, waar alle treinen opstaan). Hij is niet moeilijk te vinden en als je het niet ziet.. je hebt tegen die tijd vast mijn 06 :P. |
Citaat:
|
WIJ OOK NAAR JOU :eek: :eek:
haha sorry schrik ik mensen af |
ja je maakt me bang lieke
|
jij mij ook met je bush avatar
|
de p is van puber en van provoceren :o
|
Doe mij maar van het lijstje strepen. :o
Hoewel, misschien kom ik wel even stiekem kijken. |
Citaat:
|
en van sarcasme
|
Citaat:
Wow, er zijn mensen geinteresseerd in mij :D. |
Dat is Fjalar en die eet geen mensenarmen ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken een jongen die yannick heet
|
hee ik ook
|
Fjalar, als in de dwerg uit de Noordse mythologie? Of Fjalar, als in de haan uit de Noordse mythologie?
of iets anders, mag ook :o sorry, half 2 ja, ik ben leeslam en heb typtyfus. |
Citaat:
En nu ga ik waterijsje eten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet nog niet 100% zeker of ik wel kan hoor. Ik moet dat weekend onder andere naar de tandarts, en ik weet niet hoe laat ik zondag terug ga omdat ik dan met mijn broer meereis.
|
Citaat:
|
meetinglijstje 15 oktober 2006, half 2, AH to go
vrij zeker: CSN elysea Liefsvanhier Mooneh Porcelain Roosje Sketch Sporadica Zepp misschien: Mutant Reynaert Thoughtful heel misschien: Halogeen right? |
Citaat:
|
Jup ik mag nu defnitief zeker weten wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
meetinglijstje 15 oktober 2006, half 2, AH to go vrij zeker: CSN elysea Liefsvanhier Porcelain Roosje Sketch Sporadica Zepp misschien: Mooneh Mutant Reynaert Thoughtful heel misschien: Halogeen |
ik sta ook in het rijtje misschien, bitte
|
doe dat dan
|
Jeej, mijn ouders willen dat ik niet in het donker in de trein zit. Grom, dus ik moet nog maar zien hoe lang ik mag blijven.
|
Mja ik kom dus waarschijnlijk wel, maar dan iets later. Hebben we er wel zin in allemaal?! (Y)
|
Ik wel. Ik wil alleen weten welk poolcafé wanneer open is en daar kom ik maar niet achter. Ik vind het namelijk te koud om buiten rond te scharrelen:P. Naja, genoeg caféetjes in Utrecht natuurlijk.
|
Alles gaat dus wel 100% zeker door? Want dan kunnen er wat zaakjes rondomheen gepland worden :) (y)
LiefsvanHier, jouw ouders zijn een beetje overprotective? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hart van Utrecht Ganzenmarkt 16b 3512GD Utrecht Zondag: 14:00 - 23:00 http://www.poolcafehartvanutrecht.nl Ozebi Snooker, Pool en Shuffle Centre 10 snookertafels, 13 pooltafels, 4 shuffletafels en een bar Ozebi Snooker, Pool en Shuffle Centre Biltstraat 4 3572BA Utrecht zondag t/m donderdag: 11.00-01.00 uur http://www.ozebi.nl |
Ohja:
meetinglijstje 15 oktober 2006, half 2, AH to go vrij zeker: elysea Liefsvanhier Porcelain Roosje Sketch Sporadica Zepp misschien: CSN Mooneh Mutant Reynaert Thoughtful heel misschien: Halogeen weet je, zo blijven er niet veel mensen over. |
vrij zeker:
elysea Liefsvanhier Porcelain Roosje Sketch Sporadica Zepp Reynaert misschien: CSN Mooneh Mutant Thoughtful heel misschien: Halogeen Beter zo? |
Roosje en ik komen wel zeker weten, tenzij er iemand onder een trein komt, dan komt een van ons iets later. Maar dan belt een van ons wel :o.
Het dan zou wel handig zijn om een of meer telefoonnummers te hebben van mensen die zeker weten dat ze komen. Ik weet niet wie zijn of haar telefoonnummer beschikbaar wil stellen maar dan mag diegene mij PMen :). |
LvH als ik je straks spreek op MSN geef ik je mijn nr wel
ik denk dus dat ik wel kom maar ik weet het nog steeds neit zeker we hadden trouwens beter zaterdag kunnen meeten want dan is er poezieroute door utrecht! |
Citaat:
|
Zaterdag zou ik ook niet kunnen
|
ich weiB maar ik zeg toch ook niet dat het alsnog zaterdag moet ik zeg alleen dat het jammer is dat die stomme mensen uit utrecht die route op zaterdag ipv zondag houden!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |