![]() |
Citaat:
|
laat muggen sars krijgen ofzo
|
Citaat:
|
ik laatst op mij oor.
|
In the face is idd ook erg laag. (n)
|
ik boven mijn ooglid maar het waren dan ook griekse muggen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik onder m'n oksel.
charmant :) |
Citaat:
Enne waren ze met meer? Griekse muggen, na hun sting lekker opscheppen over die european girl die ze net hebben gepakt. Oja, onder e voet is niet op je voet. Wie kijkt er nu onder zijn voet? :s En mieren zijn geen muggen, mieren kunnen tig keer eigen gewicht liften dus hebben absolute vrijheid. |
Ik ben de hele zomer nog niet gestoken.
|
snap ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als het weer eens normaal gaat doen ofzo. ik heb toch verdomme geen zin om in die 2 minuutjes op weg naar mn werk zeiknat te worden ^o)
ohja en mn borsten en decolleté en buik zitten onder de muggenbulten ofzo. dat is toch gewoon gemeen. |
Citaat:
|
Citaat:
1. Hij was dronken en in een rare bui 2. Het was een vergissing 3. Hij belde om te vragen of hij morgen als hij in Nederland arriveert bij mij mag langskomen :) 4. Hij was net vreemdgegaan en moest dat even kwijt Wat een angsten! |
Citaat:
|
Ik ben zielig want ik heb nekpijn en heb een massage nodig maar niemand kan mij die geven of ik moet me laten masseren doen een marokkaanse 40er met een snor.
|
pijn in mijn fucking been.
|
ik heb echt intense pijn aan de top van mijn neus en ik heb geen idee waarom. vast omdat ik een heiden ben ofzo :confused:
|
Ik heb een pukkel op mijn vingertop en een kringetje van muggenbeten rond mij knie. :)
|
Citaat:
|
Ik word gek van de homosmoetendood, deoorlogisgeweldig, allenegerszijnlui- Amerikanen hier.
En maar zeiken over hoe zielig ze zijn nu hun bezine 3 dollar per Gallon is. (1 Gallon is bijna 4 liter, dus omgerekend is het ca. 60 eurocent per liter.. wtf! ) Nog 3 weken te gaan. En het is hier 106 graden Fahrenheit (43 celcius oid). (n) |
is het daar echt zo erg met die houding? damn gekke amerikanen (n)
|
Citaat:
Maar de mensen waar ik voor werk (republikeinen) echt.. aargh. Elke avond weer begint die man tegen mij over Amsterdam en hoe liberaal dat wel niet is en hoe erg alle ellende in de wereld door de liberalen komt etc. En toen begon hij over homo's, als hij die zag he'd beaten them up blabla, en al die negers in de ghetto willen dat zelf, die zijn gewoon lui en gehandicapten zijn de stupid people, dat was de wil van god (hij is ook nog mormoon.. ;)). zucht.. |
ohohoh ik zou het daar zo zwaar niet uithouden, ik zou er agressief worden :eek:
|
getver, wat naar.
frustrerend dat je er niet tegen in kan gaan (n) |
Citaat:
het is toch m'n baas en ik wil het voormezelf nog wel even gezellig houden ;) dus ik probeer maar zoveel mogelijk mijn mond te houden. grr! (zit je dan als liberale hippie :mad: ) Maarja, verder mag ik ook niet echt klagen hoor (ik hoef maar 3 uur per dag te werken, gaan 3x per week varen met hun jacht op de mississipi, zwemmen, quadrijden, krijg lekker betaald, alles vergoed etc.) Maar anders zou ik het hier ook echt niet trekken. |
Uhuh, gewoon ja knikken en je kussen in elkaar slaan dus :(
|
Als je terug bent dan zou ik een leeg zakje wiet opsturen naar mr. mormoon. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: ohnee, dat is zielig voor dat kindje :( |
Ik ben gister o.a. m'n telefoon vergeten op m'n werk en nou voel ik me de hele dag al nakend...
|
de auto van mijn moeder doet het niet zo goed en ik heb em nodig om naar het werk te gaan (N)
|
oh noes ik ga zo werken Ahaha ha ahaha HA :(
note tijdstip want ik ben zo zielig |
Citaat:
|
Citaat:
wat een briljant begin van de dag |
ik ga zo naar een festival maar het regent, maar dat negeer ik ff dus ik ga gewoon met een rokje en sandalen. maar dat ga ik me zeker beklagen.
|
Citaat:
geen redneck staat dus heb ook nooit daar de ervaringen gehad die biep nu beschrijft, maar dat ligt dus erg aan de staat |
Citaat:
|
M'n huisbaas heeft overal briefjes opgehangen gericht aan de 'bewoonders' :(
|
Ik zit bij mn ouders en er werd net gebeld door de buurvrouw :confused: dat ik snachts overlast pleeg en dat ik dat niet meer moet doen..dat mens is nog steeds n stalker, teringhoer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |