![]() |
je kan ook je cijfer uitrekenen bij examen.nl
ofja.. dan krijg je een indicatie van tussen de ... en ... ik heb denk ik iets van 26 punten .. dus tussen de 4.3 en 6.3 ik heb een 3.9 nodig voor een 6 dus :D ik ben wel blij |
Beter, als ik redelijk streng ben heb ik 33/50 punten (=5,9-7,9).
Alle meerkeuzevragen goed :D Heel dik tevreden, moest een 6,1 voor een 7 en die heb ik dus hoogstwaarschijnlijk wel (y) |
Ja Laude, in mijn klad had ik ze wel.
Ik heb ergens: het poldermodel in Nederland is een uitruil van deelbelangen. Bij de antwoorden staat: In Nederland heerst een poldermodel (1 punt) Het poldermodel is een uitruil van deelbelangen (1 punt) Krijg ik er dan 2 punten voor, denken jullie? |
Citaat:
|
Ik heb volgens mij genoeg om met een voldoende voor Nederlands te eindigen, ik stond een 7.1. Ik ga mezelf niet lekker maken met cijfers die ik waarschijnlijk toch niet krijg :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh gelukkig! Dan heb ik denk ik 38 van de 50 punten gehaald voor het examen. Waar zien jullie dan waar je cijfer ongeveer tussen ligt?
|
Citaat:
De norm ligt tussen de 0 en de 2. |
Dan hangt het er echt om bij mij...
|
Zal het een chille norm zijn of een niet chille? :D
Zal wel niet chill, volgens mij was het niveau niet heel hoog... |
Citaat:
|
Dan kan ik die 7.5 wel vergeten.
|
Ik heb tussen de 6.8 en de 8.4.
|
Citaat:
|
bij meerkeuze vragen had ik maar 1 fout en daar twijfelde ik ook nog over.
verder 11 van de 22 voor de samenvatting sowieso en ongeveer 19 van de 28 voor tekstverklaren, dus 30 punten sowieso. ik had een 4,7 nodig, heb ik die? maar die ene vraag over dat principe, op internet staat de positieve variant: 'als de hersens goed worden ontwikkeld is de omgeving rijk'. ik had de negatieve variant 'als de hersens niet goed worden ontwikkeld, is de omgeving is niet rijk genoeg is' zou dat worden goed gerekend? |
Ik space 'm :D
|
Die heb je dan in ieder geval Crimson, absoluut (y)
|
iedereen voelt hem nu dood man . :D
|
Is die norm nog bekend voor de uitslag van de examens?
Ik hoop eigenlijk dat jullie het allemaal niet zo goed gemaakt hebben, zodat de norm soepel is :o Nee hoor, dat is een grapje :D |
Citaat:
|
Dat had ik ook gedaan crimson.
Wat heeft iedereen veel punten zeg. En die samenvatting vod ik echt de moeilijkste die ik ooit gemaakt heb, vorige jaren waren veel makkeljiker, vonden jullie dat niet? |
weet iemand waar je de klachten in kunt dienen?:P
|
Ik hoop dat alle 5 eerste examenkandidaten van alle scholen het slecht gemaakt hebben (y). Geen grapje!
|
Dat dacht ik eerst ook Jinte, maar ik heb toch nog 16 a 17 punten voor die samenvatting gehaald.
|
Citaat:
|
ik had het examen van vorig jaar ook geoefend, die samenvatting vond ik ook erg pittig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Larry Flint ja! Even denken, staan de domme:P mensen uit mijn klas bovenaan de lijst? Volgens mij niet echt..
|
Citaat:
|
Wat valt er nu al voor klacht in te dienen dan?
|
Citaat:
|
dat iets moeilijk is is niet gelijk reden voor een klacht vind ik. Fouten zaten er zeker niet in . (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahaha ik zat al zo.. hmm achterkamp.. oh mooi die is slecht :D en jinte, dat van dat negatieve principe? hadden sommige andere mensen dat ook? zie mijn post hierboven ergens |
Ja hoor, wie gaat er nou klagen over het feit dat de samenvatting te moeilijk zou zijn. Dat blijkt dan wel uit het aantal punten dat een ieder van ons gehaald heeft, en mocht het te moeilijk zijn, dan wordt de norm daarop aangepast.
|
ja ik schrik nu ook even van die grondhouding..
|
Citaat:
|
Dat examen was duidelijk niet chill, ik vond het nogal een kloterig examen. Die 2e en 4e vraag met name. Ik vind dat ze het OF een meerkeuze vraag hadden moeten maken OF aangeven welk deel het uiteenzettende en betogende gedeelte was, want nu kost het je gelijk beide punten als je niet weet wat de hoofdgedachte van dat tekstgedeelte is of waar dat deel nou wat stond.
|
Ik ga het uit mijn hoofd zetten. Ik kan er nu toch niks meer aan doen en of ik een 7.5 heb gehaald of niet is toch alleen maar gissen. Morgen moet ik naar Leiden voor een examencursus geschiedenis. Gaan er nog meer van jullie toevallig? Ik heb geen zin (n)
|
ik ga daar ook heen ja ! :rolleyes:
|
Sure :rolleyes:
|
misschien heb ik trouwens maar 26 punten. nouja, ik ga gewoon uit van een norm van 1. dan heb ik alsnog hoger dan een 4,7. maar dat is dan t aantal waarvan ik zeker ben dat ik ze gehaald heb, open vragen niet meegeteld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Serieus!?? Dan ben ik heel blij als dat zo is hoor :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |