![]() |
Ik kwam er ook net pas achter dat ik er morgen een van muziek heb
|
Citaat:
|
Citaat:
beter dan? :p |
Citaat:
Af en toe beetje ins en outs over mijn tieten posten vond ik wel leuk, maar daar is nu alles wel zo'n beetje over gezegd, dus daar valt niet veel meer te posten voor mij. |
Citaat:
|
HIhi, ik moet voor toneel heel veel dingen opzoeken/aandoen. Nou heb ik een rood shirt-bloesje gekocht en dan ga ik vrijdag op de markt hier op zoek naar een stom tuttig sjaaltje. Ooeh, eentje met stipjes! Zwart wit. Of zo. En dan heb ik mijn hele kostuumwissel onder controle. (y)
Alleen is het stom dat een paar van die spelers al een paar weken niet op zijn komen dagen vanwege hun examens. Jah, blah! Er zitten er een paar die ook examens hebben en die kunnen wel tijd vrijmaken. En ze maken mij echt niet wijs dat ze geen tijd hebben om anderhalf uur in de week bij toneel te zitten, dan leer je je tekst niet maar dan loop je er tenminste nog bij. En dan moet je helemaal niet diezelfde avond op MSN zitten! Stom stuk vreten. |
Citaat:
onzingerucht? :D dacht dat het algemeen duidelijk was dat jessica en ik er wel pap van lusten! |
Citaat:
|
18+?
|
Citaat:
Ik vind er weinig aan de laatste tijd, in elk geval. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
22:22
|
Citaat:
|
Citaat:
|
22:22
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tweeëntwintigdrieëntwintig.
|
Citaat:
Anyway, ik ga maar eens aan de slag dan, dag kantine volk en onzin mevrouw! |
sterkte/succes/allles :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar ik ga slapen (y)
Welterusten allemaal! |
Citaat:
Ik ga even het een en ander printen, zo terug. |
welterusten:)
|
Citaat:
|
Dag manon en DH!
Ik ga over 20 dagen naar rome! :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was niet mijn idee. En het is tenminste niet midden in de zomervakantie.
Maar Rome, jaaah! *O* |
Citaat:
|
1) Wat heeft iedereen het altijd over 18+? Waar is dat?
2) Ik heb ook binnenkort examen, en ik zit te stressen dat ik 't weer niet haal, want dan moet ik weer bij mn ouders gaan wonen. Examens zijn teringkut. Al heb ik er niet echt verstand van, want heb nooit eindexamen gedaan. 3) WMP is vet rielekst. De vista versie iedergeval wel, die van XP niet. Itunes is de duivel en Last.Fm is liefde. 4) Rome reizen zijn hard. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pm eventueel ofzo? ;x |
Citaat:
4) :y |
Ik ben zelf ook log, langzaam en instabiel, dus WMP en ik zijn een match made in heaven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WMP op Vista is inderdaad veel toffer dan XP. Stukken handiger. En bij mij is het sneller maar dat komt omdat de XP-computer gewoon ouder is en meer bestanden heeft ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |