![]() |
Baby te huur, of course
|
Wat is er met haar?
|
ach die jongen is toch gewoon een lui verwend nest, benieuwd of iemand daar uberhaupt iets aan kan veranderen.
|
aha
|
serieus dat lijkt me best tof werk!! :y relatie therapeut, wat voor opleiding moet je daar voor doen?
|
Maar hoe komen jullie daar zo op dan?
|
ik betwijfel het. hij is al 24 kennlijk, dan zit het er wel goed ingebakken
|
Citaat:
|
katje kwam de persoon van die serie tegen op het forum, nu dat ze pip tegelijkertijd op het forum ziet denkt ze er weer aan en meldt ze het..
@barabas vast wel meer dan dat? |
is dat niet gewoon een psycholoog?
|
nee het is een therapeut! :P
|
|
Citaat:
|
Moeten jullie geen WIDM kijken :roll:
|
gets jongens, de komende 6 dagen moet ik weer vroeg opstaan :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook geen tv!
@dropje, missy's laatste post in het vorige topic! :y |
Spoiler
Kijk, alle soorten relaties emotionele, maatschappelijke, intieme, xakelijke, financiele, medische of psychologische relaties!!! |
Ik lees je eerste woord en ik moet gelijk denken aan die maffe, bekakte counselors bij afkicken. ;x
|
Gimme back my bullets (8)
|
Darkie, je hebt geen foto's. Lafaard.
|
hahahaha jaeger jij wel? :)
Hoe heet je ook al weer? (pm?) OT: ik heb de mensen van de relatiecounsellors website een mail gestuurd, wat voor opleidingen en werk ervaringen nodig/pre's zijn om als relatiecounsellor aan het werk te kunnen gaan. |
Dat lijkt me heeeeeeeeeelemaal niks. De hele dag whineverhalen aanhoren van mensen. ;x
|
Dat is wel iets dat Kunst zou kunnen, dat is zo'n positivo.
|
Citaat:
|
Ja, ik vind het verder wel volslagen nutteloos werk natuurlijk.
|
Tss waarom nutteloos?
|
Kazet is autistisch.
|
Ja, of als je doorhebt dat je niet meer samen kan zijn, dan doe je het gewoon niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb jaegers facebook gevonden :D
|
Citaat:
|
:(.
|
maar zijn facebook is niet klikbaar :'(
|
Ah, dus dat werkt allemaal. Fijn.
|
Citaat:
|
Het is waarschijnlijk wel wat meer dan ruzie maken, als je relatietherapie nodig hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ook dat relatietherapie meer dan gewoon ruzie maken is. Maar relatietherapie vind ik ook iets als je bijvoorbeeld al een tijdje getrouwd bent en het werkt niet allemaal meer zo. Als het mensen toch helpt, wat hebje er dan op tegen? |
Lieve jaeger, wat is er voor nodig om jou zo ver te krijgen dat je er voor gaat zorgen dat jouw facebook klikbaar wordt?
|
Een hotelkamer, een fles wijn, jij en ik. (Y).
|
klinkt goed :) wanneer kun je :P
Rood of wit? |
Rood.
En wat dacht je van nu? |
Citaat:
|
woon jij niet in den haag ofzo?
Hey kan ik dat niet op je facebook opzoeken trouwens!? :eek: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |