![]() |
Precies. Zij zijn verdraagzaam. Maar als zij een sterfgeval zouden hebben, dan zet jij je muziek niet hard, want zo hoffelijk ben je dan ook wel weer. Het is geven en nemen, geen huichelarij. Dat is nou echt niet iets wat ik als volgende generatie achter me wil laten.
Helaas komt dat steeds minder voor. De vrijheid blijheid cultus van de sixties en seventies was een reactie op de bekrompen jaren ervoor, en dat was goed, dat schijnheilige wil ik ook niet terug, maar het is doorgeslagen in een grenzeloos egoisme van fuck you in de jaren 80 en 90, en die trend zet zich nog steeds verder door. We zijn nu zelfs aangeland op het punt dat overlast geven de norm is geworden, een recht dat desnoods met geweld zeker gesteld mag worden, want wie er over durft te klagen is een zeikerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar doe het vooral af als verstandig, ik vind het laf, dan krijg je maar eens een klap op je bek, nou en? Als je dat er niet voor over hebt moet je ook niet te veel klagen over de achteruitgang van de samenleving, jan peter en zijn vriendjes kunnen niet alles oplossen, we moeten zelf ook wat doen. |
Proves my point exactly. Geweld is okee en overlast moeten de anderen maar verdragen. Dankuwel.
|
Eh ja dat is ook.
|
Citaat:
En je ziet ook in deze discussie: zelfs digitaal krijg je niets dan shit van de asocialen in deze samenleving als je dat doet. |
Citaat:
|
Ach, van de brallerige corpsbal, is de overgang naar het jammerende slachtoffer inderdaad een hele logische stap. Way to go TID, way to go.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien spreekt men natuurlijk alleen de rokers aan die rookverboden overtreden of overlast veroorzaken. Probeer het maar eens zou ik zeggen, maar ik kom je niet verplegen als ik gelijk blijk te hebben. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bron van nieuwsberichten over die vechtpartijen? En dan uiteraard alleen die waar het aanspreken van de roker op zijn ongepaste gedrag tot de vechtpartij leidde. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dus zegt de keurige huisvader maar liever niets als er ergens een bushokje gesloopt wordt, of een aantal fietsen in elkaar getrapt. Voor je het weet lopen ze een stille tocht voor je, en dat is het niet waard. Om nog maar te zwijgen van de problemen die je met de politie kunt verwachten als je het gevecht wint. |
Citaat:
En knulletjes van 16 die hun ipod keihard in de bus aanhebben worden ook niet aangesproken dus dit is een beetje kul. Dat zijn de kleine dingen, dan gaat het niet eens om bushokjes die gesloopt worden maar uiteindelijk leidt het er wel toe dat de huisvader ook doorloopt als er een meisje verkracht wordt maar wel staat te huilen dat het belachelijk is dat er niemand ingreep als het zijn dochter was. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |