![]() |
Citaat:
Hoe was't? |
Ik geloof een beetje dat ik ervoor ga kiezen om toch niet naar Tirza te gaan vanavond. 2,5 uur is pittig als je een lange zware dag gehad hebt, pas net thuis bent en morgenvroeg alweer naar Tiel moet om les te geven en 's avonds mijn première heb.
Even googlen of hij nog vaker speelt... want het is wel één van mijn lievelingsboeken en Kees Hulst is een erg goede acteur, dus ik wil hem gewoon heel graag zien! |
Wat vet, op 6music draait Andrew Collins plaatjes van alle bands die genoemd worden in Dan Le Sac & Scroobius Pip's Thou shalt Always Kill!
Net hoorde ik The Pixies (just a band!) en nu Oasis (just a band!) :cool: @Absinthe: de voorstelling zal vast wel door het hele land gaan toch? |
Ja, maar ik wilde even zien of vanavond niet één van de laatsten uit de rit is, ofzo. Maar dit is ie niet, ik kan nog in Den Bosch, Eindhoven, Dordrecht... komt wel goed :) Jammer is alleen dat ik dan dus treinkaartje én entreekaartje moet betalen, en vanavond zou het helemaal gratis zijn. Maar ja :p Ik heb geen zin om met tegenzin naar een voorstelling te gaan en dan vanavond laat en gestresst thuis te komen, moe te zijn, nog van alles te moeten en dan laat naar bed te gaan.
Liever nu rustig aan doen, misschien nog even boodschappen doen, straks fijn X-factor kijken, nog even mijn lesje voorbereiden en dan vroeg naar bed :) |
Citaat:
|
In Making History frutselen ze wat met geschiedenis en dan wordt geopperd de gebroeders Gallagher bij de geboorte uit elkaar te halen zodat Oasis nooit ontstaat!
|
ja, blablabla en zappa was een ouwe stinksok!
|
Met een snor.
|
Citaat:
Jammer alleen dat ik niet echt iets van London gezien heb. O en het is heel eng als je je beseft dat je in het engels denkt. |
en soul patch :cool:
|
O en ik ben nu helemaal op de hoogte van de britse charts.
|
"I'm probably more famous for sitting on the toilet than for anything else that I do. " - Frank Zappa
|
gerard joling, bij dwdd en het niveau is gelijk helemaal weg, het gaat helemaal nergens over
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Domme aandachtshoer is het ook. En maar beweren dat hij het liever niet in de publiciteit wilde gooien :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
En ik heb dat trouwens nog nooit eng gevonden, maar ik heb 't al van kleins af aan eigenlijk. :o:o |
Citaat:
|
Ach je bent zelf een stom liedje.
|
Knietechnisch had ik nu best naar 90's now gekund -o-
|
er begon opeens iets te steigeren hier, maar ik weet al waar het vandaan komt.
x-factor staat op op de achtergrond en maaike was aan het praten :o |
|
Citaat:
|
:s
|
Wat een aanstellerij in X-factor :D
|
Citaat:
|
Zo, inderdaad zeg.
Ik vrees een beetje dat dit de laatste ronde gaat zijn voor Daniëlle, terwijl ik haar net wel echt heel goed vond, ondanks, of misschien wel dankzij, haar kapotte stem. |
Huh, kan iemand mij uitleggen wat er mis is met die chick die "niet opvalt"?Ziet er prima uit :y
|
Citaat:
|
hahahahhahah zagen jullie die balancerende tieten?
|
teeeeering wat word ik kotsmisselijk van die romy
volgens mij is zij er echt zo eentje die haar vriendje alleen aftrekt met chirurgenhandschoentjes aan bleghhhh |
Citaat:
|
gvd ik deed het weer en nu is het vastgelegd :facepalm:
en ehhh ja ik denk dat we het over dezelfde hebben. op zich wel een poppetje, maar waaaaaat keurig... en dat handje als ze zingt -o- |
Citaat:
|
Ik kijk nu 10 seconden en JEZUS wat is X-factor een kutprogramma...
*bbc opzet* |
Citaat:
|
Sowieso een hoop labiele wijven daar zeg.
|
Ik kijk nu QI, stukken beter. <3
|
Ik vind Romy heel erg mooi, en in de auditieronde en kort daarna was ze ook op een leuke manier bescheiden. Wel een beetje netjes, maar niet vervelend ofzo. Nu is ze ineens die suffe Dinseyprinses die zo graag een rock chick wil zijn :s Nogal nep en behoorlijk jammer.
|
QI (y)
|
Citaat:
|
Hoera, Daniëlle mee! Echt leuk voor d'r. En terecht ook, als ik kijk naar de laatste optredens.
|
Maar kom op, die Maaike hoort daar gewoon niet thuis. Dat gaat sowieso nooit een ster worden.
|
Citaat:
|
tetten?
|
Ted Tetteretet?
|
T&Y?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |