![]() |
eet smakelijk.
|
Citaat:
misschien een beetje hard om te zeggen: maar ze is niet echt moeders mooiste:o |
gjdjfjfffjjkkkkk waarom hebben die rapporten nooit een titel en wordt het nummer niet opgeslagen als je het downloadt. Nu moet ik overal handmatig het nummer bij zoeken, facking veel extra werk. :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Godver, na 4 dagen is m'n brood al aan het schimmelen. Nou, even langs de Bakker Bart dan maar.
|
Citaat:
Citaat:
Hij is overigens een geboren man. |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
ZOMBIE FTW! sorry:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het met deadlock eens, ik wil ook zo'n 'like' knopje :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer zo'n idee van de PVV, als je niet geloofd lig je eruit :o
|
Gadver daar zat wijn in.
gelukkig nheb ik er niet te veel van gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zeg dame en heren, gaan we nog bbq'en vandaag? :D
|
Citaat:
|
De Speld. (Y) Ik vond dat artikel na het incident in Alphen zo briljant, over de "gematigde blanke gemeenschap" die zich ging verontschuldigen, hahaha.
|
Citaat:
|
In mijn vriezer: drie rundervinken, twee ribkarbonades, twee tartaartjes, twee kipschnitzels, zes worsten en ijs. Vriezers. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
berichtje, 1ste alinea |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben alochtoon:bloos:
heb de fles al weg gedaan. geen idee |
“Het is niet goed om mensen neer te knallen, ook niet als je blank bent."
:D |
Citaat:
Jézus. |
Citaat:
|
fastfoodketen voor allochtonen:
Spoiler
:D:D:D:D::D:D:D:DD |
Citaat:
|
Ik denk trouwens dat ik ook wel artikelen zou kunnen schrijven voor de Speld. Het zijn wel Kazetgrapjes allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind meestal stukjes uit de artikelen wel leuk, maar vaak is een heel artikel dan weer net een beetje over de top.
Zoals deze: http://www.speld.nl/2011/03/22/beric...de-blijkt-nep/ Echt een prima openingszin, maar daarna wordt het gewoon mweh. |
Citaat:
Citaat:
Edit: met hippievoedsel eten ben ik overigens niet gestopt hoor, en ook niet van plan dat te doen. |
Citaat:
|
overigennnnnnnns vind ik BBQ best prima maar -eigenlijk- komt het niet zo heel goed uit ;o
|
ik heb nog wel wat lekkere shakes voor je (Y) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sow ik ga douchen en me klar maken voor te gaan straks. alleen ben vergeten aardappels voor ma te schillen.:bloos::D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |