![]() |
naam: Esther
leeftijd: 15 geslacht: vrouwelijk woonplaats: Elburg (y) haha werk/school: Vwo, LFC in Elburg schoenmaat: 40 kapsel: rood/blond uhm.. lang haar met slagen (maar de kleur en schaar gaat er binnekort in! :D) wat rook je (of niet natuurlijk): / favoriete sport: / relatie?: nope heb je n piercing?hoeveel en waar?: neej, 4 in mn oren heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nee favoriete drank: water en sinaasappelsap favoriete gerecht: dat wil je niet weten... favoriete ijssmaak: chocola favoriete vakantieland: als je dr maar een beeetje fatsoenlijk kan eten sowieso favoriete land: Nieuw Zeeland waar slaap je in?: bed, in uhm.. dat verschilt favoriete vervoermiddel: fiets beste film: Stand by me, lotr, queen of the damned, interview with the vampire (zie cu2 voor complete lijst) welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: uhm... drakendwinger, deel 2 in de kinderen van prospero, van jan siegel leukste stad: Elburg natuurlijk :rolleyes: uhm.. zwolle en amsterdam lekkerste geurtje: cantate van yves rocher en indian summer van priscilla presely op welke tijdschriften heb je abonnement?:fancy favoriete krant: uhm... de zwolse? en de telegraaf natuurlijk welke tv series of programmas volg je: buffy, angel, gilmore girls, smallville, dark angel, witchblade, boston public, sex & the city favoriete schrijver: Anne Rice favoriete kunstenaar: heknie lievelingskleur: zwart, donkerrood welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend:gym en ckv3 favoriete kledingstuk: uhm... hebbik nie echt, ik vind alles wel leuk. favoriete band/muzikant/componist: uhm... zie cu2, want ik heb geen zin om een hele lijst te maken voor cu2, zie profiel |
vooruit, kdoe ook s mee
naam: Marnix leeftijd: 18 geslacht: m woonplaats: Middelburg werk/school: school schoenmaat: pff, 43 ofzo kapsel: lang haar in staart wat rook je (of niet natuurlijk): tot voor kort van alles, nu niks favoriete sport: uhh dressuur:rolleyes: relatie?: neen heb je n piercing?hoeveel en waar?: neen heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: ooit favoriete drank: bier favoriete gerecht: spercibonen, gebakken aardappels/friet en biefstuk favoriete ijssmaak: ik eet bijna geen ijs favoriete vakantieland: moet ik nog achter komen voorlopig Tsjechië sowieso favoriete land: Nederland waar slaap je in?: pyamabroek favoriete vervoermiddel: Citroën DS beste film: moeilijk, kheb geen duidelijke favoriet welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?: Marek van der Jagt, de geschiedenis van mijn kaalheid leukste stad: Rotterdam lekkerste geurtje: van meisjes die ik graag zie op welke tijdschriften heb je abonnement?: natuurmonumenten, kijk, en ik lees alles wat de brievenbus binnenkomt 2 keer favoriete krant: NRC welke tv series of programmas volg je: op dit moment simpsons & studio sport, das alles favoriete schrijver: Grunberg favoriete kunstenaar: moeilijk, alles van Hollandse school en surrealisme lievelingskleur: blauw welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: geschiedenis favoriete kledingstuk: vest/jas die ik bijna altijd aan heb favoriete band/muzikant/componist: tristania nog psychologen die dit gaan analyseren:eek: |
Citaat:
|
En dan up je even een topic van ruim een jaar oud (y)
|
Citaat:
|
naam:caroline
leeftijd:16 geslacht:vrouw woonplaats:middelburg werk/school:school 4vmbot schoenmaat:36 kapsel:kort, door de war roodachtig haar wat rook je (of niet natuurlijk):ja favoriete sport:zeilen relatie?:nope heb je n piercing?hoeveel en waar?:nein heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?:nog niet favoriete drank:bier favoriete gerecht:rijst oder so favoriete ijssmaak:hmmmm das een moeilijke favoriete vakantieland:indonesië sowieso favoriete land:nedeland he waar slaap je in?:een bed favoriete vervoermiddel:fiets beste film:tja uh lorrd of the rings alle 3de delen dan maar welk boek lees je nu of heb je t laatst gelzen?:giph - ronald gipghart en gimmick - joost zwagerman leukste stad:amsterdam he lekkerste geurtje:hugo woman vna hugo boss op welke tijdschriften heb je abonnement?:geen favoriete krant:volkskrant welke tv series of programmas volg je:gtst favoriete schrijver:heb ik neit, ik vin er een boel goed favoriete kunstenaar:nee ben nog neit zo into de kunstzinnigheid lievelingskleur:doe eens gek groen welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend:geschiendienis favoriete kledingstuk:al mijn boreken en fijne truien enzo, alles :D favoriete band/muzikant/componist: oei dat zijn er ook een boel |
naam:
Quirine leeftijd: 16 geslacht: vrouw woonplaats: Heemstede werk/school: HEMA-meidje/gymnasium3, zitteblijvertje :O schoenmaat: 36, te klein kapsel: tijdelijk rood halflang wat rook je (of niet natuurlijk): ik rook/rookte Malboro favoriete sport: Slapen :O relatie?: Nee, te veel pijn van mn ex heb je n piercing?hoeveel en waar?: gaatjes in mn oren heb je n tattoeage?hoeveel, wat en waar?: nee favoriete drank: water favoriete gerecht: gewoon: aardappeltjes-vlees-en-groenten favoriete ijssmaak: kaneel favoriete vakantieland: frankrijk sowieso favoriete land: amerika waar slaap je in?: in n overhemd van n ex favoriete vervoermiddel: fiets beste film: Nottin Hill welk boek lees je nu of heb je t laatst gelezen?: Harry Potter en de Orde van de Fenix leukste stad: haarlem lekkerste geurtje: Babyolie op welke tijdschriften heb je abonnement?: Fancy favoriete krant: Schoolkrant :) welke tv series of programmas volg je: Charmed favoriete schrijver: Jostein Garden favoriete kunstenaar: Karel Appel lievelingskleur: Geel welk schoolvak vind/vond je t leukst/minst vervelend: Engels favoriete kledingstuk: Pyama favoriete band/muzikant/componist: The White Stripes, Blof en Acda en de Munnik |
gatverdamme ga lekker even een cu2account aanmaken ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: