![]() |
wijde (overzeas :eek: :p) broek
regenboogriem roze sokken met bloemen grijs ondergoedspul dunne longsleeve (wit) met donkergroene bloemen roze/paars kralenarmbandje dat Lotte (murdoc) voor mij heeft gemaakt :) ring met elfje spikepolsbandje met kettinkjes en een spikering eraan zwarte nagellak-restjes oranje oogschaduw, ooglijntje en mascara zwarte bandana en paarse dreads |
zwart hemdje geen idee waarvan
krijtstreep blousje DKNY grijs wollen rokje Mango tot iets boven knie zwarte panty geen schoenen meer aan zwart leren riempje (zitten riemlusjes aan rokje) haar in hoog klein staartje had net nog een roze grofgebreide coltrui van Benetton erover maar kreeg het warm |
roze shirtje zonder mouwen
wit t-shirtje groene kasjmieren v-hals trui roze riem lichte spijkerbroek oranje sloffen |
Normale ribbroek,niet zo'n afgrijselijk ding met van die strepen langs de zijkant.
Doc's Kapuchon trui Donkergroene grof gebreide 3 meter shawl |
rode wijde broek
paars-wit-zwarte fleece trui die heel erg vloekt met mn broek, maar hij zit lekker, het is zondag en ik had het koud zwarte sokken pantoffels Lang leve de zondag (y) |
capuchon trui overzeas
zwart tshirt spijkerbroek donna karan zwarte sokken *yawn* |
Citaat:
|
*beige broek met uitlopende pijp Miss Sixty(walgelijk ding)
*paars/roze/zwart geblokt/gestreept blousje Cracker *zwarte grof gebreide trui(alweer een walgelijk ding) *roze bloemetjes string H&M *grijze met witte top *sloffen |
Lumberjack bootjes
Burlingtons (donkerblauw/grijs/rood) Donkerbruine Ribbroek Donkerblauw/wit geblokt overhemd. (een of ander italiaans merk) Donkerblauwe lamswollen V-neck sweater Gant Luchtje: Hugo Boss Horloge: Armani |
wijde spijkerbroek
knalgroen tshirtje zwart vest sokken ondergoed |
- zwarte broek
- zwart shirtje - blauw kralenhorloge - uhm... knalrooie enkelsokje - en uiteraard m'n handschoentjes (y) |
een blauwe ochtendjas :D
|
- beige ribbroek (Shoeby)
- oranje-roze gestreepte kniekousen (Hema) - witte nepallstars (Zeeman) - roze string (H&M) - roze shirtje (Zeeman) - roze vest (Only) - groene bh (Hema) |
regenboogkousen
vans driekwartsbroek grijze kapusjontrui grijs shirtje regenboogshawl [heel fout bij mn kousen] zwarte gloves |
zwart heeeeel kort rokje :|
zwarte strakke longsleeve zwart-gifgroen gestreepte panty (dankzij een klasgenootje nu met een gigantische ladder :mad: ) kisten elfjesring spikering armband-kettinkjes-ring-geval kettinkje met vlinder |
Citaat:
|
-blauwe miss60 broek, die eigenlijk te groot is :o
-zwarte longsleeve -paars t-shirtje met op de voorkant 'n kleine koe waar "calciyum" onder staat en op de achterkant 'n hoofdje van 'n koe -zwart ondergoed armbandjes; -zwart stukje van sok :o -zilver armbandje met spikes -zwart kattenbandje met belletje -paars kattenbandje met belletje -gekleurde ronde "kralen" -gekleurde vlindertjes -paars horloge kettinkjes; -spikeband -kettinkje van portemonnee |
iets te grote groene rib/heupbroek
lichtblauwe string wit hemdje lichtblauwe longsleeve zwart rekkertje in mu haar ;) |
- M'n nieuwe donkerblauwe D&G spijkerbroek (op de kontzak staat met spijkerstof dan het logo (y))
- D&G riem (cliche) - Witte Emporio Armani mauwloos shirt - Witte D&G longsleeve - Donkerblauw DKNY spijkerjas - Acqua di Gio |
-bruine nette "sportschoenen" van het merk bkr
-zwarte sokken hema -bruin/oranje ruitjesbroek energie -beige 'leger'-riem met sterretjes van het waterloopplein -een t-shirt met de opdruk 'South york soccer league' van de h&m -een opa-vest van de h&m |
broek, boxer, shirt, sokken
|
- Wit hempje H&M.
- Wit getailleerd bloesje met hele dunne rode en grijze streepjes Mexx. - Donkerblauwe spijkerbroek met wijduitlopende pijpen en "versleten" plekken Diesel. - Zwarte puntlaarzen. - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge - Haar in een staart - Luchtje: Poeme van Lancome - Zwarte shawl om m'n nekje :\ Morgen beginnen de schoolexamens :( |
donker blauwe adidas trui,grijze broek,witte sokken
zwarte schoenen oranje hembje,zwarte boxershort |
Een witte kanten zigeunerrok,heel erg wijd uitstaand...als een soort van cakje *verliefd*
Een wit shirtje met roze sterretje en transparante glitter mouwtjes Allstars Haar in 2 staartjes met witte strikken errin Wit ondergoed met zilveren sterretjes |
Een string met zonnetjes :)
Witte bh Zwart shirtje met boothals en 3 kwarts mouwen. Regenboog mailot mouwen :o Een wijde lichtblauwe spijkerbroek Winnie the pooh sokken Regenboog haarband Donker groen/blauwe adidasjes :) |
- zwarte Ésjes (Emotion)
- witte kanten kniekousjes (V&D) - wijde spijkerbroek (Britain) - felgroen ondergoedsetje (Hema) - oranje shirtje (Zeeman) - zwarte trui met capuchon en kangoeroezak (Yankee Dump) |
mijn bruingrijsvisgraatachtige thirties tweedlook rokje
felrode panties zwarte kniekousen zwart hemdje met hoge hals warmrood overslagvestje mijn rode sjaal zwarte bandjes-mags haar in knotje met zwart roosje erin mijn zwarte brilletje kogeltjeskettinkje en roze met zwarte undies, heel geraffineerd ;) |
zwart effen shirtje lange mouwen H&M
donkergrijs wollen wikkelvestje Benetton zwarte broek rechte pijpen Esprit zwarte suede laarsjes met platte zool haar in hoog staartje lichtblauwe hangdiamantjes in oren |
Blauwe joggingsbroek Nike
Wit shirtje Esprit Blauwe trui Armani Net gedoucht, haar in een knotje Vandaag even bijkomen (net een reis van 14 uur achter de rug) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij de interland tegen Zuid-Afrika heb ik al m'n partijen gewonnen;) |
ehm vage zwartuh broek
strak zwart shirtjuh emt lange mouwen en daarover wijd shirt van papa roach |
felgekleurd fleece rokje
netkousen ppg sokken vans wit ondergoed polo blauw vest heeeel erg gekleurd :| |
donkerbruine suède broques
blauw/grijs geruite sokken donkerblauwe bandplooi broek boxer blauw/wit gestreept hemd bij broek in uiteraard |
zwarte blackstone boots
zwarte adidas sportsokken zwarte lange jynx broek zwarte longsleeve zwarte boxer |
zwart truitje
zwarte wijde linne broek roze met zwart gestreept rokje zwart vest zwarte bh roze string zwarte sokken :D |
dreadjuz los
geen make up grote oorringen horloge zwart/grijs ondergoed armbandjes een wit/lichtblauw/donkerblauw t-shirt ding grijs met rood en zwart wolle vest rood & blauwe rafel broek geel gestreepte sokke zwarte laarsjes :) |
- zwarte broek
- zwart hempje - zwart ondergoed - gekleurd gestreept blousje - spijkerjasje - bruine laarzen - haar in een half staartje |
Citaat:
Ik zit lekker ingepakt: - wit hemdje - rode blouse met een soort witte dubbele dikke krijtstreep (verticaal) - hele dikke blauwe v-hals trui - dikke spijkerbroek met bruine riem (ja matcht met laarsjes van vanmiddag) - twee paar ruitjessokken over elkaar :D - hele warme antraciet sjaal (y) |
zwarte bril
zwarte sokken zwarte broek zwarte riem zwarte longsleeve zwart t-shirt met atari logo zwarte schoenen en.... een witte boxershort ;) |
hmm.. een blauwe spijkerbroek met wijd uitlopende pijpen
felrose hempje grijs jasje ennuh zwarte laarzen |
* Me Dr. Martens met gekleurde veters
* Gestreepte kousen, verschilldende kleuren blauw * Blauwe panty * Grijzig rokje * Donkerblauwe truitje, met v-hals * Los haar * En nog wat armbanden enzow |
Witte kanten rok met eronder/doorheen zwarte fluffy beenwarmers en zwarte doc's
zwart/wit gestreept blousje met eronder zwart hemdje dreads in hanekam rooie bh en zwarte glitterbroekje |
Een wijde broek, een witte trui met daaroverheen een donkerblauw tshirt van Zakinthos, lichtblauwe beenwarmers want dat is warm, en vans! ja!
|
Alweer die groene heupbroek, maar hij zit zo lekker,
zwarte stringbody grijs vestje zwarte sokjes :p |
een wit JC rags shirt (korte mouwen)
daar overheen een grijze versleten (maar pas 1 maand oude) frederich hendrichoms trui met aangebrijde polsen en kraag (echt dope). als ik naar buiten ga verwissel ik nu ff die trui door een vest/jasje van frederich hendrichoms wat zwart gecoted is en dat ook moet verslijten (echt heeeeel dope). Daar onder een beige/lichtbruine ribbroek van pepe jeans london en daaronder bruine puntschoenen van boss by hugo boss. met zwarte sokken. en dan een bruine houtjes touwtje ribjas van jc rags als ik naar buiten ga. |
- zwarte rechte ribbroek
- zwart spagettiding - rood/zwart shirtje met korte mouwen - zwarte woontrui - grijze sokken - zwart-witte pantoffels :/ Ik ga morgen mijn haar net als Marte-in-het-fototopic doen. (y) :) ("Masj, boeit dit?") ("Nee." (y)) |
knielange zwarte ribrok mét split
Donkerblauwe wijduitlopende broek knalgroen vest met grote kraag zwart wit gestreept gebreide armwarmers groenzwarte-gestreepte dreadmuts met staartjes erdoorheen quicks schoentjes(uit brazilieeee uit brazilië!!) |
Donkerbruine Timberlands
Donkerblauwe TH pantalon Wit shirt Wit hemd met blauwe ruit TH Horloge: Armani Haar: beetje verwaaid |
Blauwe broek
Wit strak shirtje Roze blouse Bruine timbs Haar in een slordige hoge staart Blauw ondergoed Wit/zwarte enkelsokken Ketting, horloge, armband en oorbellen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |