![]() |
Komt naar Nighttown Tonight: Pendulum en Mampi Swift!!
|
hihifdf :bloos:
|
Citaat:
jammer van de afstand.. |
Citaat:
Vergeet'ie degenen die echt goed zijn. (Raiden, Noisia, Adi-J) Mampi Swift is een hitpusher, samen met Andy C de pophoertjes in de dnb-scene vind ik. En Pendulum maakt herrie :P (Op tyme027 na) |
Wazig :D. Zometeen nog ff Zwolle in :D.
|
ontopik: post stoned van de diazepam (valium) en de wiet en de andere sooi :)
|
ja ja, gaaaaaaaaaaaaar
|
|
ik ben gewoon de tel kwijt geraakt met wat ik gister heb gezopen en gerookt :eek:
|
Citaat:
Noisia is niet mijn ding. |
Pendulum draaide gisteren fucking chill. (y)
|
Wann draaide echt fucking niet chill :P
|
Citaat:
maar ik was er niet dus ik oordeel niet |
mwah, ik vond 't wel chill
alleen die lange intros steeds kwamen me wel de keel uit op den duur |
/piloff
K U T ik ben nuchter :bloos: maar pendulum ownde gister wel even flink de pan uit! |
Citaat:
Ik vind een DJ die zowel zijn eigen ding kan doen als het publiek kan vermaken dan een stuk beter. Plus Mampi en Andy draaien teveel schreeuwerige stampende simpele basslijnen... Engelse hype-troep. Had ik laatst ook bij DJ Flight, die draaide de hele avond niets anders dan van die beuk-meuk. Jammer, vind ik dat. |
Citaat:
naast pendulum etc dan, he. :o |
Citaat:
vliegtuigjes vouwen :p |
Citaat:
|
Citaat:
o heb ik ook gedaan :p En mensen om half 8 wakker makken die op de bank slapen is nooit grappig :p |
Wie heeft er onder mijn naam lopen posten? En hoe zijn jullie daar echt op gekomen? Verder moet Wann idd leren draaien. Gebruik de zoekfuntie maar dan vind je wel genoeg topics met tips en adviezen enzo. Dan moet het wel goedkomen (Y).
|
mutant heeft stout gedaan :P
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen foto's kreator en deadlock willen jullie zo vriendelijk zijn om ze erop te zetten :o |
ik heb niet zoveel foto's
maar zal'ns even alles posten |
Citaat:
|
Citaat:
daar word je moe van :o |
Hehehehee... we horen het al ik kan draaien als de beste! :D
Mja. Ik werd er toch gaar van. Boeiend. Opzich. Na m'n eindexamens ga ik dat zo fucking vaak moeten doen dat dat wel bijna perfect moet gaan tegen het eind van de zomer.; |
Citaat:
|
Hehe... gaat wel goedkomen. :D
|
hmmmmmmmmmmmm jointje voor slapen gaan.
ontopic dus ik denk dat ik de 20 uur wel red ofzo |
laptop en bed heershen :) :cool:
|
Ik ga echt lekker maffen vanavond. Heb toch wel 4 uur geslapen ofzo in totaal.
|
Prachtig. Naar de tering zijn.
|
Ik heb nu echt helemaal niets meer en ben gewoon wakker. Tis dat m'n geld op is anders was ik nog ff naar de shop gefietst. Naja dan maar die Coebergh die ik nog heb opzuipen dan vermaak ik me ook wel :).
|
Citaat:
|
stoned als aap
moet slapen nu |
Citaat:
Citaat:
De sets die ik van 'm heb zijn namelijk allemaal nagenoeg hetzelfde. |
Type, hoe ging jouw nederlands?
moet het vandaag doen, maar mis nogal wat secundaire literatuur, wordt een kort gesprek dus :P |
Citaat:
We hebben 10 minuten zitten kletsen over wie er allemaal gek is, (Paranoia, van W F Hermans) en toen zei v. Rooij "Ik houd het weer voor gezien" Geen begrippen gevraagd, niets... gewoon een beetje gekletst. :D |
succes btw mate...! (Y)
|
yarr... brak.
en ik heb 'n klein zwart iets gevonden. :o |
Citaat:
|
haha, dat zou wel de shit zijn. :D
dan kan ik die inzetten tijdens risk, mini-jihad op 't spelbord. :cool: |
Citaat:
(en jou slaan dat was omdat je liep te flitsen terwijl ik probeerde te maffen!) |
Citaat:
map niet op orde, zonde |
Citaat:
|
aaargh, crashed mijn saxion pc weer eens. GVD GVD GVD
|
@Catja:
Dit ga jij niet leuk vinden. Satan heeft een vogel gevangen en geslacht. Het leuke van het verhaal is, dat hij hem in de huiskamer (die net opgeruimd was na de chaos van gisteren) compleet kaalgeplukt heeft....... |
Autopsie heeft inmiddels uitgewezen dat het een kraai geweest schijnt te zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |